Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Tror jeg kommer til å slite med å holde tårene tilbake på Henry sitt "comeback" i klubben. Kommer til å bli meget følelsesladet, og vil gi gode vibber i hele klubben under denne perioden.

En sann legende med sterke følelser for klubben.

 

Skulle ikke forundre meg, om Henry bøtter inn mål for klubben. Har nok mistet noe av toppfarten og sitt ekstreme rykk, men har likevel mer enn god nok fart med og uten ball. Vil han skjære inn fra kanten (4-3-3), eller blir han sentralisert på topp? (4-4-2?)

For min del; så håper jeg fortsatt at Wenger vil prøve 4-4-2. Mener vi har spillere til å mestre dette systemet bedre, enn 4-3-3. Og; det er heller ikke noe minus, at man nå kan benytte seg av Henry i et slikt system.

 

Tenk for en utopisk følelser, om Henry blir matchvinner mot United den 22.januar....... åhh.... :)

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg kommer til å slite med å holde tårene tilbake på Henry sitt "comeback" i klubben. Kommer til å bli meget følelsesladet, og vil gi gode vibber i hele klubben under denne perioden.

En sann legende med sterke følelser for klubben.

 

Skulle ikke forundre meg, om Henry bøtter inn mål for klubben. Har nok mistet noe av toppfarten og sitt ekstreme rykk, men har likevel mer enn god nok fart med og uten ball. Vil han skjære inn fra kanten (4-3-3), eller blir han sentralisert på topp? (4-4-2?)

For min del; så håper jeg fortsatt at Wenger vil prøve 4-4-2. Mener vi har spillere til å mestre dette systemet bedre, enn 4-3-3. Og; det er heller ikke noe minus, at man nå kan benytte seg av Henry i et slikt system.

 

Tenk for en utopisk følelser, om Henry blir matchvinner mot United den 22.januar....... åhh.... :)

 

Henry i 4-4-2 sammen med van Persie hadde vært orgasmisk.

Link to comment
Share on other sites

Herlige nyheter! Ble varm inni meg og fikk en god følelse. Håper han kan gi oss mye mer effektivitet der framme.

Lurer på hvordan Wenger skal bruke han. Kanten er ikke snakk om, han har mistet litt fart og der er han ikke best. 4-4-2, Wenger! Brennkvikt!!!

Og ja, han skal spille mot Leeds, det bekrefter Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Henry kommer til å varme benken og bli byttet inn etter 72 minutter i hver kamp vi ikke leder på det tidspunkt. That's all folks.

Gjør absolutt ingenting det. Henry er fortsatt en spiller som er målfarlig(i motsetning til en viss Chamakh) og har smartness i tillegg til respekt hos motstanderne.

 

Håper vi får se litt av gammel storhet med Henry på banen, selv om han på langt nær er den spilleren han var da han var her sist...

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Er vel bare papirarbeid igjen før han blir offisielt klar.

Innhopp mot Leeds kanskje realistisk? Ligger an til standing ovation på Emirates i det 72. minutt :D

 

Henry kommer til å varme benken og bli byttet inn etter 72 minutter i hver kamp vi ikke leder på det tidspunkt. That's all folks.

 

Herlig å få bekreftet låneavtalen og forøvrig morsomt at Sir John også har antatt 72. minutt som tidspunktet Henry blir byttet inn. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Armir er ikke russisk?

Hehe, russisk er han ikke, de er bare noe jeg liker å kalle han. Han er vel fra usa om jeg ikke tar helt feil? skal helt ærlig innrømme jeg ikke er helt sikker! Snakker som regel bare om filmene has og noen av og til om det er noen store problem eller kamper.

Link to comment
Share on other sites

Henry kommer til å varme benken og bli byttet inn etter 72 minutter i hver kamp vi ikke leder på det tidspunkt. That's all folks.

 

Du tok feil Sir. Han kom inn etter 68 minutter!

 

Håper virkelig Henry blir signert på lån sesongen ut og deretter signert permanent etter det.

Link to comment
Share on other sites

En legende, en konge, en hersker, en keiser, en frelser, en gud, en veileder, en rådgiver.

Du berøre mæ me din kjærlighet for klubben vårres. Din vise fotballhjerne og din fantastiske elegans bevise at du fortsatt har det i dæ. Det her e faktisk helt utrolig. En ubeskrivelig drøm går i oppfylelse for oss begge i kveld. Kan ikke slutt å beundre dæ. Tusen hjertlig takk, THIERRY DANIEL HENRY ♥

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...