Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Ny video på hjemmesiden. Han sier at er det bruk for han på en eller annen i fremtiden vil han være der. Bergkamp, Adams og Henry inn i trenerteamet, det hadde vært noe!!!

Dyr nostalgi i alle fall.

Henry er den eneste av disse tre jeg er sikker på kommer tilbake i en posisjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Legenden gjør det igjen. Scoret 2 mål og hadde en målgivende for Red Bulls mot Colorado og var veldig nærme hattrick. Målgivende er dessverre ikke med på videoen, men herregud for en avslutning på mål nummer 2! Fantastisk avslutning som er typisk Henry i glansdagene. Savner han virkelig. Skulle ønske vi kvittet oss med både Park og Chamakh i januar og heller kjøpte Henry. :wub: :blush:

 

http://www.youtube.com/watch?v=MdgqQBBpdnA

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

http://www.arsenal.c...ce-henry-record

 

Thierry mister ett av målene han scoret i comebacket! Var faktisk redd for dette en stund etter Blackburn-kampen og må si at jeg er enig i avgjørelsen. Ikke at det gjør han til noe mindre legende av den grunn, men synd var det.

Ikke enig med avgjørelsen. Skuddet hans er på vei mot mål, og selv om keeper mest sannsynlig hadde plukket, så trodde jeg regelen var at så lenge skuddet er på vei mot mål blir det skytteren som skal krediteres.

Link to comment
Share on other sites

Har kikket på målet igjen. Merkelig besluttning. Da er det jaggu mange mål som må revurderes. Frank Lampard, mestscorende midtbanespiller, bør stå mer eller mindre ribbet tilbake. Fotballens organer slutter aldri å imponere med sin inkonsekvens.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hadde tatt han tilbake på dagen hvis det var en mulighet for det. Er virkelig ikke mange spillere som klarer det Henry gjør der. Attpåtil med feil fot!

 

13 kamper og 10 mål + 5 målgivende så langt denne sesongen for New York Red Bulls. Er temmelig godkjent det! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Henry vil tilbake, det har ikke jeg noe i mot. Enten det er som spiller eller trener er dette en mann som må være en del av klubbens fremtid. Han har kanskje noen år igjen i USA, men håper han i det minste kan komme tilbake på lån igjen i vinter før han vender tilbake til oss etter spillerkarrieren er over.

 

“I would like to go back to England with Arsenal for sure.

“I wasn’t planning to go back to play last season. It was only because Gervinho and Chamakh went to the African Nations Cup. I was there to train and they asked me if I wanted to play. Who knows what might happen in the future?

“I’ve not yet spoken to Arsene about it so I don’t know what capacity I could go back in.

“Coaching does interest me but I don’t know what my talent is going to be after I have finished my career. But I will go back to Arsenal.”

 

http://news.arseblog.com/2012/07/henry-ill-go-back-to-arsenal/

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...