Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

 

Målfarlig er jeg helt klart enig i. Virker som om han har et meget godt skudd på seg. Teknisk? Nja.. syntes touchen hans har vært veldig svak i de kampene han har fått prøvd seg i, men han er også rask og det er et stort pluss. Kan bare ikke skjønne hvorfor han ikke får prøvd seg mer enn det han har gjort.

Mente ikke at han er veldig bra teknisk. Bare at han er mer teknisk enn Chamakh som ikke eier teknikk, skudd eller noen ferdigheter med bena i det hele tatt. Han er kun god på hodet. Ellers er jeg helt enig med deg :)

Edited by imers
Link to comment
Share on other sites

Mente ikke at han er veldig bra teknisk. Bare at han er mer teknisk enn Chamakh som ikke eier teknikk, skudd eller noen ferdigheter med bena i det hele tatt. Han er kun god på hodet. Ellers er jeg helt enig med deg :)

 

Der syntes jeg du er litt urettferdig med Chamakh. Syntes han har temmelig grei teknikk, men han har ikke fart og særlig med dribleferdigheter. I Bordeaux så viste han at han var trolig en av europas beste hodespillere, men samtidig en god targetspiss. I sitt første halvår med Arsenal så holdt han gjentatte ganger ballen oppe på briljant vis før han serverte Nasri, Arshavin og Walcott, men dessverre så gikk alt skeis ved utgangen av november og etter det har han aldri vært i nærheten av å komme tilbake.

 

Pdd. er han en av de aller svakeste spissene vi har hatt på lang lang tid. Til og med Alliadiere og Jeffers virket langt mer målfarlig gjennom hele sine Arsenal karrierer enn hva Chamakh gjør for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Skulle faen meg likt å sett Henry på den sjansen Theo på fantastisk vis klarte å bomme på..

 

Herregud for en bom det var. Blir rett og slett uvel! Så den akkurat på reprise og hadde tenkt til å kommentere den.. skal faen ikke være mulig. Ønsker meg virkelig en ny kantspiller som danker Theo ut av laget.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ah, du er ikke alene! Tragisk bom! Viser svakhet fremfor mål i stor grad!

 

Megabom uten tvil

 

Wenger sa i et intervju i september/oktober at Walcott hadde mistet litt avslutterferdigheter på grunn av defensiv trening over en lang periode. Dette har utvilsomt hjulpet på Walcott totalt sett, men det synes godt at han ikke er klinisk forran mål... Jeg tror det kommer i vårsesongen nå

Link to comment
Share on other sites

Megabom uten tvil

 

Wenger sa i et intervju i september/oktober at Walcott hadde mistet litt avslutterferdigheter på grunn av defensiv trening over en lang periode. Dette har utvilsomt hjulpet på Walcott totalt sett, men det synes godt at han ikke er klinisk forran mål... Jeg tror det kommer i vårsesongen nå

Walcott kommer for fullt. Han må bare endre innstilling noe. Kline til og ikke tenke. Mer fart og trøkk og noe mindre ballett.

Ferdighetene har han jo, det har vi sett før. Husker mange gode skåringer, spesielt noe magisk i en Liverpoolkamp.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...