Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Synes Henry er på nesten hver hjemmekamp for tiden. Noen som vet hva han driver med?

 

Feirer jula i London I guess... Han sa i et intervju med Sky Sports i går at han fortsatt kaller London for "hjemme".

 

Og ja, det er pause i den Amerikanske Ligaen så, spillerne har vel ferie.

Link to comment
Share on other sites

Henry har selv innrømmet han ikke ville ha vært i stand til å takle tempoet i dagens Premier League. Det gjør Bendtner. Med dansken har vi også en spiss som kan score mål ut av intet.

 

 

Hvor har du det med Henry fra? link?

 

Og med dansken, mener du det du sier med mål ut av intet? For da har du sett noe av han jeg aldri har...Og tempoet...jeg vet ikke helt, men føler når det går litt fort så henger han ikke helt med. Nei hadde det vært opp til meg så hadde jeg glatt byttet ut Bendtner med Henry(Alder også tatt i betraktning).

Link to comment
Share on other sites

Henry har selv innrømmet han ikke ville ha vært i stand til å takle tempoet i dagens Premier League. Det gjør Bendtner. Med dansken har vi også en spiss som kan score mål ut av intet.

 

Det var da temmelig humoristisk ment av Henry som lo når han snakket med de i studio. Man kan aldri vite om Henry hadde taklet tempoet i Premier League nå før han hadde fått sjansen. Teknikken er det ingen tvil på og han er fortsatt i en alder av 33 temmelig kvikk.

 

Og Bendtner er ikke akkurat kjent for å score ut av ingenting, men han er en spiller som kan score en del mål når han først får flyt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.givemefootball.com/premier-leag...t-just-like-thi

 

Reported Arsenal and Liverpool target, Connor Wickham, has drawn comparisons to Thierry Henry after his latest dazzling display.

 

Thierry Henry? Connor Wickham? You're havin' a laugh! Greit nok at han kan dribble et par spillere, men å sammenligne han med Henry blir altfor dumt.

 

Etter å ha sett Wickham mot blant annet Arsenal så ville Henry vært den siste spilleren jeg ville sammenlignet han med :(

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 15 2011, 10:24 PM) 214544[/snapback]

Det var da temmelig humoristisk ment av Henry som lo når han snakket med de i studio.

Hæ? Nei? Hvis Henry, som har nesten 10 sesonger i Premier League bak seg, sier at han neppe takler dagens tempo i ligaen, så stoler jeg mer på han, enn deg, som for en eller annen grunn tror det var humoristisk ment. Hvis kongen hadde vært i nærheten av sitt beste nivå, hadde Barcelona aldri latt han gå, eventuelt hadde han havnet i en bedre liga.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Savner denne karen

Håper det går som man kan drømme om.

 

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premie...s-for-return-to

 

Og føre Wengerfotballen videre - det er uansett det viktigste.

 

 

Ja håper han kommer tilbake snart. Tror det hadde vært bra å ha ham på benken.Ville sikkert tilføye litt moralsk støtte til bla. de unge.

 

You're always welcome Thierry!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Intervjuet har nå "airet" håper det snart ligger på nettet :D

 

Forøvrig: Wrighty7: I want him as the next manager. Hadde jo vært utrolig artig med Henry tilbake i klubben, men først må han i så fall være "second in command" et par år. Er uten tvil en utrolig intelligent mann med stor kjærlighet for klubben og allerede en legende.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...