Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

Hull er meget sterke hjemme, kun 3 tap. Og det eneste tapet iår er mot ManUnited. Hull banket City, og

spilte uavgjort mot Chelsea i forrige måned.

Dette blir mer enn tøft er jeg redd, og tatt i betrakning alle skadene så er dette til bekymring.

 

Veldig irriterende at vi aldri skal klare å mønstre det beste mannskapet. Hva er de laget av disse Arsenal-spillerne?

 

Riktig det at Hull er gode hjemme. Personlig mener jeg at vi skal vinne denne kampen lett. Spillerne har både motivasjon og ferdigheter til å kjøre over Hull. Men fotballen er rund og tiden vil vise.

 

Svar på spørsmålet ditt. Jeg tror spillerne er laget av porselen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

mange av spillerne er jo små, lette og tekniske, jeg tror noen av våre spillere ikke har sterk nok muskulatur i bein og rundt ledd/sener til å ta den belastningen som spill på toppnivå i England er. Skader på bakside lår som vi har noen av i Arsenal kan ha noe med for svak muskulatur til å tåle høy fart osv.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det viktig at alle spillerne holder seg skadefri slik at vi kan mønstre et godt lag mot Barcelona. Skulle gitt alt jeg har for at V.Persie også hadde blitt klar til denne kampen. Forhåpentligvis så blir Gallas klar til match, men regner med at Campbell kan gjøre en bra jobb også (han er vel sugen på revansj)

Link to comment
Share on other sites

Gallas kan være ute mot Barca også. Hva er det som skjer med denne mannen egentlig, ble han virkelig så alvorlig skadet? Noen som har hørt noe nytt ang. kontrakten hans? Håper ikke dette har noe med at han ikke har signert en ny kontrakt for oss enda, for da er det patetisk gjort fra Wengers side å ikke la han spille..

Link to comment
Share on other sites

Gallas kan være ute mot Barca også. Hva er det som skjer med denne mannen egentlig, ble han virkelig så alvorlig skadet? Noen som har hørt noe nytt ang. kontrakten hans? Håper ikke dette har noe med at han ikke har signert en ny kontrakt for oss enda, for da er det patetisk gjort fra Wengers side å ikke la han spille..

 

Wenger har uttalt at skaden hans IKKE påvirker kontrakten hans.

Han fikk en skade, som han forverret for ca. 2 uker siden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I dag igjen; Gallas, Fabregas, og Arshavin alle tilsynelatande utan nokon kontakt frå motspelar blir skada. Ein kan verkeleg byrja å lure kva som gjer at vi er så skadeutsatt. Ein kan bare snakke om tilfeldigheiter til eit visst punkt... Eg syns nærmast det byrjar å likne eit mønster

Link to comment
Share on other sites

Det ser nå ut som at vi mister Arshavin også i sesonginnspurten. Det blir hardt uten Gallas, Cesc og Arshavin.

 

Men jeg tror faktisk vi har nok bredde i laget i år til å kunne klare minimum en 2. plass i serien. Og også muligens klare å kare oss videre mot Barca, selv om det vil være en kjempeprestasjon.

 

For Gallas har Wenger hentet inn Sol, som gjør en bra jobb hver gang han får sjansen. Mye grunnet sin rutine. Spørsmålet er om han holder ut alle kampene på rad, noe jeg håper på.

For Cesc har vi Rosicky, Nasri og evt Denilson som kan gjøre en bra jobb som playmaker.

For Arshavin har vi Walcott, som med selvtillit og form kan skape trøbbel for hvilket som helst forsvar med sin enorme fart. Rosicky og Nasri kan også bekle hans rolle, samt Eduardo og Vela.

 

Måtte nye stå frem for de vi nå har mistet, gjør de det har jeg troa!!

 

Come On You Gunners!!

Arsenal 'till I die!

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig! Alle som så kampen mot Wolves husker nok den grusomme taklingen mot Rocisky?! Jeg personlig fikk flashback til Eduardo skaden...

Nå greier han idioten som taklet å gå ut og si at Arsenal spillerne kastet seg! Han mente det var dårlig av Mozart å fortsette å løpe ute på der, etter at han lå og vred seg i smerte! Knottmerker langt opp på leggen anyone?

Jeg syns mest synd på han, makan til idiot skal man lete lenge etter! Herregud, blir så irritert over slike folk! Helt håpløs takling, så greier han å gå ut og klage på spillerne! Det vitner om lav intelligens!

 

EDIT:link - http://www.dagbladet.no/2010/04/05/sport/f...sicky/11140052/

Link to comment
Share on other sites

Interessant intervju med physio Colin Lewin på Arsenal.com om Arsenals skader.

Kort oppsummering på enkeltspillere:

van Persie tilbake i trening relativt umiddelbart.

Gibbs og Djourou tilbake i trening ila. 1-2 uker.

Cesc blir ute resten av sesongen, men skal rekke VM fint.

Ramsey vil bli helt bra, men ikke spilleklar før på høsten.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...