Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

Sesongen har knapt fått begynt og skader følger som fluer på snor. Hva er egentlig årsaken? Er det gressmatten, har vi fullstendig talentløse fysioer?

 

Eller at meniskskade er en slitasjeskade som rammer veldig mange fotballspillere. Heldigvis er det slik jeg forstår det stort sett ett veldig enkelt inngrep nå til dags. Jeg husker to Bayern Munchen spillere ble meniskoperert en helg og spilte kamp den neste uken.

 

Heldigvis har vi veldig god dekning på akkurat denne plassen. Jeg regner med at Fabregas stepper inn i denne rollen og tror han løser den helt ok. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Walcott er skadet... FAEN SÅ TYPISK!!!

Hvorfor er det alltid våre formspillere som blir skadet. Først Nasri som var vår beste i pre-season, og nå Walcott som har scoret 4 mål på to kamper!!

 

Ramsey var jo også i veldig god form da han brakk beinet ..

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen, er så helvette typisk! Begynner nesten og grine.. Kan vi ikke bare si til de helvettes landslagene og spillerne at de ikke får spille får landslaget. Blir så jævlig lei. Faen! ;)

 

EDIT: Etter jeg ser bilde under, så sier jeg; Takk for 4 mål iår Theo, god bedring!

Link to comment
Share on other sites

Spekuleres i at ankel ligamentene(båndene) har gått hos Walcott.....

 

Bare å krysse fingrene, men vanskelig å ikke være pessimist.

 

 

Tror det finnes makter der ute, som motarbeider oss. Alle disse skadene de siste årene, er jo helt uvirkelig.........

 

Noen som har info på hvor lang tid på sidelinja, en slik skade kan føre med seg?

Link to comment
Share on other sites

Tror det finnes makter der ute, som motarbeider oss. Alle disse skadene de siste årene, er jo helt uvirkelig.........

 

Noen som har info på hvor lang tid på sidelinja, en slik skade kan føre med seg?

Jeg har ikke noen anelse om det. Også viktig å pressisere at det er spekulasjoner fra engelske kommentatorer. Walcot er på vei til sykehus for røntgen. Er vi heldige er det bare ett kraftig overtråkk.

Link to comment
Share on other sites

Kan sammenliknes med RvP sin skade mot Italia. Så da har man vel skadeomfanget. (RP7 får rette meg her)

 

Men er jko unektelig typisk - så får vi håpe det går bra.

 

Men igjen er våre spillere for "raske" men ikke raske nok, og blir tatt i sene, latterlige taklinger - og da blir det ofte stygge skader av det hele.

Link to comment
Share on other sites

Kan sammenliknes med RvP sin skade mot Italia. Så da har man vel skadeomfanget. (RP7 får rette meg her)

 

Men er jko unektelig typisk - så får vi håpe det går bra.

 

Men igjen er våre spillere for "raske" men ikke raske nok, og blir tatt i sene, latterlige taklinger - og da blir det ofte stygge skader av det hele.

 

Jeg fikk sett situasjonen på tv. Det virket bare som om Walcott var maksimalt uheldig og alle hadde blitt skadet hvis de hadde vært så uheldige å havne i den situasjonen. Vi får håpe at leddbåndene ikke har røket, hvis så har skjedd så snakker vi sikkert en 6 måneders tid.

 

Vi får håpe RP7 tar seg tid til å gi sine kommentarer senere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...