Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

Skjønner ikke hvorfor dere kaller han middelmådig, og skjønner ikke hvorfor dere vil ha han ut. En ypperlig backup-spiller. Det er ikke hans skyld akkurat at laget ikke vant trofeer denne sesongen.

 

Spilte han mot Birmingham? Nei.

Spilte han mot Barcelona? Nei.

Spilte han mot Blackburn? Nei.

Spilte han mot Pool? Nei.

Spilte han mot Spurs? Nei.

Spilte han mot Bolton? Nei.

 

Og på disse kampene ble sesongen tapt. Som vanlig ønsker dere å vinne diverse hoggstabber som dere kan legge skylda på. Hva med å bli kvitt de midtbanespillerne som spilte mot Birmingham, Barcelona, Blackburn, Liverpool, Tottenham og Bolton?

 

Ja la Arsenal selger alle spillere som du blir fornøyd???

 

NÅr Arsenal har så mange unge goe spillere til på mitten, Arsenal har nok spillere til å stille 2 lage vis vi ser på mittbane spillere. Så hvem spillere burde Denilson spille i steden for mener du?

 

Abou Diaby, Thomas Rosicky, Alex Song, Andrey Arshavin, Emmanuel Frimpong, Cesc Fabregas, Samir Nasri, Aaron Ramsey, Jack Wilshere, Emmanuel Eboue. Alle de spillere er spillere som spiller på mittbanen og det er veldig mange i forhold til mange av andre klubber i England.

 

Så hvem av de jeg nevner syns du burde selges i forhold til Denilson?

 

Tror mange Arsenal fans så er Denilson ikke go nok for Arsenal og sikkert noen av de andre også som er mittbane spillere. Men at Denilson er langt i fra like go som Song vis vi ser på df mittbane, ser vi på Frimpong fikk en stygg skade før sessongen, men han var sykt go i de treningskampen rett før sessongen begynte og var en stor overaskelse da, Vis han kommer opp på samme nivå i gjen i sommer vil han helt klart gi mange av de faste på Arsenal kamp om plasse og at Denilson for enda mindre mulighet for å spille noen kamper for Arsenal. Vis Ramsey og Diaby også holder seg unna skader så ligger de også forand Denilson på lista for at de vil spille mere en Denilson. Rosicky også er en spiller jeg ikke vet helt hva skjer med, men han blir vel sikkert et år til så du burde da skjønne at Denilson da velger å dra fra Arsenal for å få spille mere i en annen klubb. Selv om du personelig kansje syns Denilson er go nok som du tydelig prøver å si, tror jeg de fleste Arsenal fans ikke er enig med deg. Du må huske på neste sessong blir det at Tottenham, Liverpool, City, Man Utd og Chelsea vill alle kjempe om de 4 plassene i toppen i PL.

Alle de klubbene vil sikkert kjøpe mange nye spillere i sommer og da må Arsenal også forsterke seg kraftig for å klare å kjempe i toppen og da må noen spillere bli solgt fra Arsenal som ikke er goe nok B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Korrekt. Hvilke egenskaper tilfører egentlig Denilson til laget? Støttepasninger?

Mot Barcelona hjemme i 2010 var han vår beste spiller. Vi ble fullstendig rævkjørt til Denilson kom inn og brøt opp Barcelonas angrep, han tilførte laget en nydelig touch og trygge passninger, som gjorde at vi kunne holde litt på ballen. Kort sagt, han snudde kampen.

 

Han mangler duellstyrke, plasseringsevene, kreativitet. Han er til stadighet på etterskudd i dueller.

Med unntak av duellstyrke så var det Song du beskrev her. Denilson er i mine øyne en mer elegant utgave av Song, litt dårligere på den fysiske delen, men i stand til å slå lekre passninger.

Link to comment
Share on other sites

Mot Barcelona hjemme i 2010 var han vår beste spiller. Vi ble fullstendig rævkjørt til Denilson kom inn og brøt opp Barcelonas angrep, han tilførte laget en nydelig touch og trygge passninger, som gjorde at vi kunne holde litt på ballen. Kort sagt, han snudde kampen.

 

Almunia var vår beste spiller i den kampen. Så om Denilson var 'god' i den kampen (klarer ikke huske om han var det eller ei) så sier ikke det så alt for mye.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er av den formening om at Denilson ikke er god nok for oss, han sliter veldig med pasningen sine til tider og er veldig lite fremover rettet i mange situasjoner. For all del, Deilson har mange gode kvaliteter, men jeg tror disse kvalitetene ikke kommer frem på grunn av tempoet. Det at det engelske tempoet er så høyt som det er gjør at spillere som Denilson ikke får det ekstra sekundet som dem trenger for å gjøre en god pasning eller en god involvering. Jeg er hellig overbevist om at denne karen kommer til å klare seg meget bra i veldig mange andre ligaer og kommer til å blomstre når han forlater Arsenal til sommeren.

 

 

Som en siste ting, vil jeg vise at denne karen også har gjort gode ting for klubben:

Link to comment
Share on other sites

Mot Barcelona hjemme i 2010 var han vår beste spiller. Vi ble fullstendig rævkjørt til Denilson kom inn og brøt opp Barcelonas angrep, han tilførte laget en nydelig touch og trygge passninger, som gjorde at vi kunne holde litt på ballen. Kort sagt, han snudde kampen.

Med unntak av duellstyrke så var det Song du beskrev her. Denilson er i mine øyne en mer elegant utgave av Song, litt dårligere på den fysiske delen, men i stand til å slå lekre passninger.

Tja, Almunia var vel første omgangs store spiller den gangen uten at han er verdens beste keeper av den grunn. Alle har en god kamp av og til, men vi trenger spillere som har det hver uke. Din kommentar om at Denilson er en elegant utgave av Song blir bare så bort i natta så det er like godt å stoppe den diskusjonen da ditt argument faller på sin egen urimelighet

Link to comment
Share on other sites

 

Med unntak av duellstyrke så var det Song du beskrev her. Denilson er i mine øyne en mer elegant utgave av Song, litt dårligere på den fysiske delen, men i stand til å slå lekre passninger.

Klarer ikke helt å forstå hvordan du sammenligner Song og Denilson her. Song er meget sterk fysisk, har meget god plasseringsevne (når han spiller DM), leser spillet godt og er fullt dedikert i sitt defensive bidrag.

 

Denilson har ikke fysikken og plasseringsevnen, og er langt i fra tilfreds eller komfortabel med sitt defensive ansvar. Riktignok har han litt bedre støttepassninger.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke helt å forstå hvordan du sammenligner Song og Denilson her. Song er meget sterk fysisk, har meget god plasseringsevne (når han spiller DM), leser spillet godt og er fullt dedikert i sitt defensive bidrag.

 

Denilson har ikke fysikken og plasseringsevnen, og er langt i fra tilfreds eller komfortabel med sitt defensive ansvar. Riktignok har han litt bedre støttepassninger.

 

Må si meg enig her ja. Det er litt spesielt en spiller som Denilson får spille så mye. Wenger har hatt overdreven tillit til den unge brasilianeren, som er litt god på støttepasninger.

Link to comment
Share on other sites

Mot Barcelona hjemme i 2010 var han vår beste spiller. Vi ble fullstendig rævkjørt til Denilson kom inn og brøt opp Barcelonas angrep, han tilførte laget en nydelig touch og trygge passninger, som gjorde at vi kunne holde litt på ballen. Kort sagt, han snudde kampen.

Med unntak av duellstyrke så var det Song du beskrev her. Denilson er i mine øyne en mer elegant utgave av Song, litt dårligere på den fysiske delen, men i stand til å slå lekre passninger.

 

Jaha da så du en helt anne kamp en det alle andre Arsenal fans gjore, for meg var Van Persie kansje den beste spilleren hjemme mot Barca og værfall ikke Denilson.

 

Godt alle andre Arsenal fans mener han ikke er go nok for Arsenal er bare deg som syns det.

 

Song er den mannen som Denilson må kjempe om for å få plass på Arsenal og Song er go som mittstopper også.

 

Skulle likt å se Denilson som mittstopper da hadde vel måla rast inn :P

 

Diaby også er forand Denilson i rekka så du for bare innse at tiden for Denilson er over i Arsenal B)

Link to comment
Share on other sites

Jaha da så du en helt anne kamp en det alle andre Arsenal fans gjore, for meg var Van Persie kansje den beste spilleren hjemme mot Barca og værfall ikke Denilson.

 

Van Persie spilte aldri mot Barca hjemme 2010, så enten tenker du på 2011 utgaven eller så var det du som så en helt annen kamp :P

Link to comment
Share on other sites

Van Persie spilte aldri mot Barca hjemme 2010, så enten tenker du på 2011 utgaven eller så var det du som så en helt annen kamp :P

 

Trodde du mente sessong 2010/2011 B)

 

Ja uannsett har han vært skuffanes i år og blitt faktisk dårligere spiller, han har ikke utvikla seg til å bli bedre spiller siden sist sessong ;)

 

Er vel en av grunnen er at vi har så mange goe spillere på mittbanen nå som er bedre en Denilson desvære B)

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til å diskutere om Denilson er god nok eller ikke for oss. Han er rett og slett ikke god nok for Arsenal(en møkkaspiller for å si det mildt) B)

 

Det var din mening - og da forlater du diskusjonen så slipper du det problemet :P.

Link to comment
Share on other sites

At noen syns Denilson er en god spiller, er for meg helt ok. Men faktum er at han ikke holder mål for noen av topp 7 i premier league. Jeg håper at hans tid i klubben er over, og at Wenger erstatter han med en som kan kjempe med Song om en plass.

 

Og nå er det vel ikke slik her inne, at noen må bli bedt om å komme med sin mening, for at de skal ha lov å dele den her inne. Oraklet sin kommentar, er skrevet med et smil, så den ser jeg ikke noe galt i...

Link to comment
Share on other sites

Greit da stopper vi personangrepene, NÅ!

 

Mvh Birger(moderator)

Bra dere tar tak.

For å kommentere sakens kjerne, jeg mener Denilson har vært et nyttig medlem av stallen tross dårlig form i år, han kan bringe inn en pen overgangssum i forhold til summen han ble hentet for også. Alt i alt har han vært en god signering og virker som en flott kar, men jeg vil ikke gråte når han går ut av portene på The Emirates.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 31 2011, 12:53 AM) 226033[/snapback]

Ifølge DailyMail så vil Sevilla by 8 millioner pund for Denilson. Temmelig brukbart det hvis det stemmer.

Her føler jeg vi har mulighet for å forhandle fram en bedre avtale. Jeg foreslår at vi sier ja til 8 mill men under forutsetning av at de får med almunia også

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...