Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

Denilson er det nærmeste vi kommer en passende back-up for Arteta. Hadde vært fantastisk om han kom tilbake og viste en skikkelig holdning og vilje, men han virker som en tapt sak nå, ja. Utrolig trist å se en så lovende spiller "fade" på denne måten og til slutt ikke bry seg lenger. Føyer seg inn i rekken med spillere som kunne blitt meget gode, men som manglet de rette holdningene. Ønsker han lykke til videre, tipper han ender opp i Spania eller Brasil.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Denilson er det nærmeste vi kommer en passende back-up for Arteta. Hadde vært fantastisk om han kom tilbake og viste en skikkelig holdning og vilje, men han virker som en tapt sak nå, ja. Utrolig trist å se en så lovende spiller "fade" på denne måten og til slutt ikke bry seg lenger. Føyer seg inn i rekken med spillere som kunne blitt meget gode, men som manglet de rette holdningene. Ønsker han lykke til videre, tipper han ender opp i Spania eller Brasil.

Er helt enig, han har kanskje tidvis manglet den hardheten Arteta har vist og at han må begynne å løpe mer på returløpene. Ser helst at han blir solgt, men som sagt tar jeg heller en Denilson inn i troppen enn ingen andre. Har visstnok 50 000 £ i lønn så å selge han kan være vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg skal spise boxershortsen min dersom Denilson spiller en obligatorisk kamp til for Arsenal. Det er kun overgangsspill som han er involvert i fra vår side nå.

 

Farlig farlig.......; Blir dette årets happening på et julebord for supporterklubben?

Tiden vil vise ;)

Link to comment
Share on other sites

Boxershortsen min kan puste lettet ut, Arsenal og Sao Paolo har blitt enige om et nytt 12-måneders utlån for Denilson. De betaler €500.000 i lånesum i tillegg til hele lønna, og det er en klausul i kontrakten som sier at Arsenal kan avbryte lånet og selge Denilson dersom det kommer et akseptabelt bud fra en annen klubb.

 

http://www.lancenet.com.br/sao-paulo/Reuniao-renovacao-Denilson-contrato-quinta-feira_0_730727074.html

 

https://twitter.com/YoungGunsBlog/status/220866035576864774

Link to comment
Share on other sites

Han led vel som flere med tanke på spillesystemet, naiviteten i enkelte faser av spillet, mangel av "bautaer" (rutine og klasse) i laget, salg av stjernespillere, og at klubben var på vei ned etter en gullperiode.

Denilson hadde ferdigheter, og kunne blitt en god spiller på midtbanen i et lag som Arsenal. Kanskje ikke fast, men en god mann å sette inn, når man skal stresse motstanderen i press på midtbaneleddet. Dessverre gikk ikke nivået oppover, men nedover for Denilson.

Synd; for jeg trodde Denilson kunne blitt en viktig squad-player for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Det er vel på sin plass å gratulere Denilson med seier i Copa Sudamericana. Det er såvidt jeg har forstått Søramerikas svar på Europa League, mens Copa Libertadores er den gjeveste, årlige turneringen på det kontinentet.

 

Forøvrig hadde det ikke vært meg i mot å hatt en motivert Denilson i troppen når vi nå går inn i en hektisk periode.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...