Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

Jeg sliter med logikken om at hans markedsverdi synker av at han spiller i Brasil. Det er da mange spillere fra den brasilianske ligaen som selges for store summer. Det som kommer til å avgjøre hans markedsverdi er hvordan han presterer når han spiller.

 

Jepp. Vi ser jo hvordan markedsverdien til Neymar er latterlig lav i forhold til at han spiller i Brasil... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Et utlån til en klubb i en av de store europeiske ligaene ville gjort at verdien ville steget mer i såfall, husk at spilleren blir et år eldre og riskierer råtne bort borti brasil. At prisene på Neymar, Ganso og Lucas er høye betyr ikke at en middelmådig spiller som Denilson blir dyr derfra.

Link to comment
Share on other sites

Et utlån til en klubb i en av de store europeiske ligaene ville gjort at verdien ville steget mer i såfall, husk at spilleren blir et år eldre og riskierer råtne bort borti brasil. At prisene på Neymar, Ganso og Lucas er høye betyr ikke at en middelmådig spiller som Denilson blir dyr derfra.

 

Så spørs det da, om han er så middelmådig i en annen liga. Dessuten synes jeg han ikke er så middelmådig i den engelske ligaen heller.

Link to comment
Share on other sites

La meg prøve å snu litt rundt på det: Endelig slipper jeg at spennende spillere som Lansbury og Frimpong er stuck på benken fordi vi må gi Denilson spilletid.

 

Kunne ikke sagt dette bedre selv! Gi spilletid til Denilson når vi har disse i stallen hadde vært et irritasjonsmoment uten like..

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke sagt dette bedre selv! Gi spilletid til Denilson når vi har disse i stallen hadde vært et irritasjonsmoment uten like..

Og det baserer du på all den kunnskapen vi har om hvordan disse to ungguttene har prestert jevnt godt over tid i PL eller den tunge kunskapen vi har om at de dominerer treningsfeltet? Tror ikke vi skal bekymre oss så mye over hvem trenerteamet lar spille. Det er nok til en hver tid de som stiller lengst frem i køen fotballmessig uansett alder eller nasjonalitet.

 

Lykke til Denilson. Håper et år med fotball er det som skal til for å få selvtilliten og troen tilbake igjen.

Link to comment
Share on other sites

Og det baserer du på all den kunnskapen vi har om hvordan disse to ungguttene har prestert jevnt godt over tid i PL eller den tunge kunskapen vi har om at de dominerer treningsfeltet? Tror ikke vi skal bekymre oss så mye over hvem trenerteamet lar spille. Det er nok til en hver tid de som stiller lengst frem i køen fotballmessig uansett alder eller nasjonalitet.

 

Lykke til Denilson. Håper et år med fotball er det som skal til for å få selvtilliten og troen tilbake igjen.

Det er ikke alltid lurt å stole på trenerteamet nei.

ref: Almunia

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Og det baserer du på all den kunnskapen vi har om hvordan disse to ungguttene har prestert jevnt godt over tid i PL eller den tunge kunskapen vi har om at de dominerer treningsfeltet? Tror ikke vi skal bekymre oss så mye over hvem trenerteamet lar spille. Det er nok til en hver tid de som stiller lengst frem i køen fotballmessig uansett alder eller nasjonalitet.

Det er nok heller det at Denilson har vært såpass skuffende at andre burde få muligheten. La oss håpe et år i Brasil får føttene tilbake på jorda og gir han litt flere strenger å spille på

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

São Paulo set to move Denílson from his midfield berth to play.. wait for it.. centre back. @BrazilGunners has full quotes.

 

I så fall er jeg glad vi beholdt Squillaci :P

 

Vel, litt tidlig å si det kanskje - han er jo tross alt grei på taklinger - er vel fart og posisjonering som kan være litt svakt til tider

Link to comment
Share on other sites

Når han først skal loffe rundt så er det bedre at han gjør det på midtbanen enn som midtstopper. Har ikke sett noen defensive fibrer i han som har gjort at jeg i det hele tatt har sett på han som midtstopper. Kunne kanskje blitt en grei back.

Link to comment
Share on other sites

Han er svært rolig med ballen, fin passningsfot, god balanse, god på taklinger, lærer nok raskt dette med posisjonering også. Skorter en del på hurtighet, akselerasjon og ikke minst høyde, men sikkert ikke noe dårligere enn Squillaci eller Silvestre tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Når han først skal loffe rundt så er det bedre at han gjør det på midtbanen enn som midtstopper. Har ikke sett noen defensive fibrer i han som har gjort at jeg i det hele tatt har sett på han som midtstopper. Kunne kanskje blitt en grei back.

 

Denilson minte meg litt om Flamini før han ble satt på venstrebacken. Etter det så ble han en sykt bra DM. Kanskje det er trikset med Denilson også...? Time will show.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er vel hvem han skal slå støttepasningene sine til nå da. Håper for all del målvakten er trygg med beina!

 

Keeperen skal være trygg med beina for det er nemlig Rodrigo Ceni, frispark eksperten som står med over 50 obligatoriske scoringer i sin lange karriere!

Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Denílson sent off again for São Paulo tonight. That's two red cards in three matches since his return to Brazil. Unreal.

 

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Denílson sent off for swearing whilst on a yellow last week, two yellows in two minutes tonight. What's happened to him?

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=kpr9uGM7sto&feature=player

 

En av utvisningene til Denilson. Her gjør han akkurat hva jeg har ment han mangler når det gjelder taklinger. Rett og slett en latterlig dårlig takling med feil ben og en helt rar kroppsstilling.

 

Som sagt: Han er ingen defensiv midtbanespiller :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...