Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

Er vel mer det faktum at han har forstått at de aller fleste av lagets supportere ønsker han bort fra klubben, som gjør at han går ut med slike kommentarer. En dårlig spiller, som jeg har svært lite sans for. Inget tap for klubben om denne spilleren plutselig bare ble borte...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Tror man kan få endel for Denilson. Han er ikke så gammel og har til tider en del kvaliteter.

 

Det tror jeg også. Problemet til Denilson er at han ikke blir brukt på rett måte. Han er ingen "kriger" eller anker. Skal man få det beste ut av Denilson bør han brukes som en defensiv playmaker, desverre for han er han laaangt bak i køa i Arsenal akkurat i en slik posisjon. Kan tenke meg han hadde passet utmerket inn i Italia, der tror jeg han hadde glimret. Tror faktisk han hadde gjort det mye bedre enn f.eks. Flamini.

Link to comment
Share on other sites

3.4 mill pund kosta han, forventer minst 6.8 for han da. Han kom som en av de fra slummen i Brasil som så ut til å skulle lykkes, var vel kaptein for et u-landslag med spillere opptil 2-3 år eldre enn han. Men nå har han nesten 100 kamper for en storklubb som Arsenal og er i idealalderen for en i hans rolle, verdien burde ha doblet.

Link to comment
Share on other sites

3.4 mill pund kosta han, forventer minst 6.8 for han da. Han kom som en av de fra slummen i Brasil som så ut til å skulle lykkes, var vel kaptein for et u-landslag med spillere opptil 2-3 år eldre enn han. Men nå har han nesten 100 kamper for en storklubb som Arsenal og er i idealalderen for en i hans rolle, verdien burde ha doblet.

 

Er fornøyd med en pris fra £5mill, og det kan godt hende vi kan klare å få mer enn dobbelt tilbake som du sier. Arsenal har vært flinke tidligere, å få mye ut av mange salg.

Var et kjempetalent, og har frem til de siste to sesongene vært en viktig ung squad player. Utviklingen har ikke vært slik man håpet i den siste tiden, og det er nok fornuftig av Denilson å selv velge en ny vei. Tror han kan etablere seg i et helt ok lag både i Italia og Spania.

Fortsatt ung, og har forhåpentligvis mange år foran seg.

Link to comment
Share on other sites

Dette var vell 08/09 sesongen. Ut gikk Flamini, Diarra og Gilberto. Inn kom en purung Ramsey og Amaury Bischoff....

 

Utrolig synd at Wenger bestemte seg for å ikke kjøpe Alonso foran den sesongen. Han sa at et slikt kjøp "would kill Diaby and Denilson"....... ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror Alonso ville gått litt i veien for Cesc, selv om jeg er stor fan av Alonso B)

 

Cesc skulle selv spilt i "Alonso-rollen" så du er nok inne på noe der, men nå har han jo blitt brukt nærmest som hengende spiss de siste sesongene så vi ville nok ha funnet plass til Alonso der også :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 05:29 PM) 224744[/snapback]

Denilson har kun prestert i en halv sesong i 08/09 sesongen. Etter det har han kun vært (hvis jeg sier middelmådig så er det til tider en overdrivelse) langt under pari.

Wtf. Både i 2009- og 2010-sesongen var han jevnt over god. Wenger lar han jo ikke spille uten grunn.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 05:29 PM) 224744[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Denilson har kun prestert i en halv sesong i 08/09 sesongen. Etter det har han kun vært (hvis jeg sier middelmådig så er det til tider en overdrivelse) langt under pari.

 

Wtf. Både i 2009- og 2010-sesongen var han jevnt over god. Wenger lar han jo ikke spille uten grunn.

 

Hvis jevnt over god er synonymt med middelmådig så snakker vi samme språk..

Link to comment
Share on other sites

Tror Alonso ville gått litt i veien for Cesc, selv om jeg er stor fan av Alonso B)

 

Er stor fan av Alonso selv og tror definitivt ikke han ville gått i veien for Fab. Dessuten er foten hans så god at det ikke ville gjort no om ikke ALT skulle innom kapteinen. Fabregas kunne variert mellom å senke seg dypt og ligge i mellomrommet. Alonso er i mine øyne en av Europas beste til å tre gjennom disse ballene så det kunne vært en dødelig kombinasjon. Vår kaptein ville vært langt giftigere i den rollen han har nå hvis han hadde hatt bedre pasningsspillere bak seg. Hverken Song, Denilson eller Diaby er gode pasningsspillere. Wilshere kan være det, men Alonso ser og benytter muligheten til å tre i mellomrom, tidligere og bedre enn de fleste.

 

Tilbake til topic. For å være litt hard mot brassen synes jeg på langt nær han har/har hatt de kvalitetene som trengs for å være en Arsenal-spiller. Og når innsatsen attpåtil er "så der", er det ikke mye å ta vare på. Det er mulig han løper mye, men han bruker ikke kreftene riktig i så fall. En av ytterst få Arsenal-spillere jeg aldri har klart å like.

 

Han hadde mange gode synspunkter i sitt intervju, men det snakket om trofeer og at han er en vinner... -Ja, det blir bare komisk

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 11:11 PM) 224875[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis jevnt over god er synonymt med middelmådig så snakker vi samme språk..

Wenger gir en 'middelmådig' spiller 75 kamper på to sesonger, ja. Yeah right...

Link to comment
Share on other sites

Wenger gir en 'middelmådig' spiller 75 kamper på to sesonger, ja. Yeah right...

 

Et stort talent som, desverre, endte opp som en middelmådig spiller på det aller høyeste nivået. At Denilson skulle dra i sommer, lå vell i kortene. Både Arsenal og Denilson tjener på et salg.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 11:11 PM) 224875[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

 

Wenger gir en 'middelmådig' spiller 75 kamper på to sesonger, ja. Yeah right...

 

Tydeligvis. Han gav jo en viss spansk målvakt en del kamper også...

 

Til glede for majoriteten av goonere har han nå sluttet å bruke begge

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 11:11 PM) 224875[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis jevnt over god er synonymt med middelmådig så snakker vi samme språk..

 

Wenger gir en 'middelmådig' spiller 75 kamper på to sesonger, ja. Yeah right...

 

Han ville ei heller gitt en av de dårligste midtstopperene klubben har hatt på lang lang tid 98 kamper? Eller valgt en av de verste keeperne i Premier League de siste sesongene til førstekeeper?

 

Oh wait..

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 11:11 PM) 224875[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis jevnt over god er synonymt med middelmådig så snakker vi samme språk..

 

Wenger gir en 'middelmådig' spiller 75 kamper på to sesonger, ja. Yeah right...

Hvem ellers skulle han sendt ut? Meg og deg?

Vi hadde masse skader den sesongen, hvertfall av midtbanespillere, og såvidt jeg husker måtte vi se Song-Denilson-X så og si hele sesongen. Det at du bruker dette argumentet blir håpløst, Denilson er en middelmådig spiller som var i Wengers prosjekt/plan og han var nødt til å stole på denne spilleren

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor dere kaller han middelmådig, og skjønner ikke hvorfor dere vil ha han ut. En ypperlig backup-spiller. Det er ikke hans skyld akkurat at laget ikke vant trofeer denne sesongen.

 

Spilte han mot Birmingham? Nei.

Spilte han mot Barcelona? Nei.

Spilte han mot Blackburn? Nei.

Spilte han mot Pool? Nei.

Spilte han mot Spurs? Nei.

Spilte han mot Bolton? Nei.

 

Og på disse kampene ble sesongen tapt. Som vanlig ønsker dere å vinne diverse hoggstabber som dere kan legge skylda på. Hva med å bli kvitt de midtbanespillerne som spilte mot Birmingham, Barcelona, Blackburn, Liverpool, Tottenham og Bolton?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor dere kaller han middelmådig, og skjønner ikke hvorfor dere vil ha han ut. En ypperlig backup-spiller. Det er ikke hans skyld akkurat at laget ikke vant trofeer denne sesongen.

 

Spilte han mot Birmingham? Nei.

Spilte han mot Barcelona? Nei.

Spilte han mot Blackburn? Nei.

Spilte han mot Pool? Nei.

Spilte han mot Spurs? Nei.

Spilte han mot Bolton? Nei.

 

Og på disse kampene ble sesongen tapt. Som vanlig ønsker dere å vinne diverse hoggstabber som dere kan legge skylda på. Hva med å bli kvitt de midtbanespillerne som spilte mot Birmingham, Barcelona, Blackburn, Liverpool, Tottenham og Bolton?

Grunnen til at han ikke spilte ovennevnte kamper er jo fordi han er for dårlig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Denilson blir kalt middelmådig fordi det er det han er. Han tilfører ingen egenskaper som andre ikke kan utføre langt bedre. Han mangler duellstyrke, plasseringsevene, kreativitet. Han er til stadighet på etterskudd i dueller. Kort forklart så har vi ikke bruk for han og bør heller satse på andre

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor dere kaller han middelmådig, og skjønner ikke hvorfor dere vil ha han ut. En ypperlig backup-spiller. Det er ikke hans skyld akkurat at laget ikke vant trofeer denne sesongen.

 

Spilte han mot Birmingham? Nei.

Spilte han mot Barcelona? Nei.

Spilte han mot Blackburn? Nei.

Spilte han mot Pool? Nei.

Spilte han mot Spurs? Nei.

Spilte han mot Bolton? Nei.

 

Og på disse kampene ble sesongen tapt. Som vanlig ønsker dere å vinne diverse hoggstabber som dere kan legge skylda på. Hva med å bli kvitt de midtbanespillerne som spilte mot Birmingham, Barcelona, Blackburn, Liverpool, Tottenham og Bolton?

 

Selvfølgelig er det ikke han sin skyld. Det er ikke snakk om å finne en syndebukk. Flere, meg inkludert, mener han rett og slett ikke er god nok for Arsenal FC. Dette må vi få lov til å ytre uten at du skal påstå at vi kun er ute etter å finne en hoggestabbe?

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at han ikke spilte ovennevnte kamper er jo fordi han er for dårlig.

 

BE

 

Korrekt. Hvilke egenskaper tilfører egentlig Denilson til laget? Støttepasninger?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...