Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Jeg og synes Fabregas skal ha mye av æren i år. Han har spilt hver eneste kamp for Arsenal, og er den mest stabile utpå banen, så neste år kommer han til å bli veldig farlig, med et Arsenal lag på topp! :)

viser seg tilnå at at din spådom er veldig riktig ;)

Link to comment
Share on other sites

We got Cesc Fabregas!!

 

For en utrolig følelse å se unge Cesc ta imot ballen, ta den med seg et par meter og bare dunke den i målet:) Hvem kunne tenke seg at han kunne gjøre sånt ifjor?? Han har virkelig tilført en ny dimensjon til spillet sitt, nemlig flere mål. Om dette fortsetter blir dette en stor sesong;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har hatt på følelsen av at dette skulle skje. Men la oss vise alle som sier at vi ikke klarer oss uten Fabregas at vi gjør det. :)

 

Kall meg gjerne pessimist, men det tror jeg dessverre at vi ikke klarer :(

Men håper selvfølgelig på det. Det meste av kreativiteten forsvinner med Hleb og Fabregas!

Link to comment
Share on other sites

Ikke beleilelig dette her, jeg mener at Hleb og Fabregas har vært våre to viktigste spillere sålangt, og da få begge skkadet over flere kamper er veldig dumt :(

Er Diaby klar igjen da!? Vi må ha kreativitet vsa av Flamini. Evt. kan en jo trekke Rosicky inn og flytte Clichy opp på kanten. Angrepspillet mot Wigan manglet ekstremt mye. Blir steintøft og fortsette med trepoengere de neste ukene, heldigvis er RvP tilbake igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo håpe på det beste selvsagt. Men siden dette er første gangen hans, kan vi jo tvihåpe at det blir den eneste.. Vi trenger Cesc til lørdag! Så lenge det ikke står noe på arsenal.com kan man jo leve i trua.

 

Ja, det virker jo ikke som strekken er alvorlig, men som Cesc sier selv, ingen grunn til å ta noen sjanser. Alvorlige strekkskader tar lang tid å lege. Så det er ingen grunn til å gamble til helgen dersom han ikke er helt fit for fight. Og dersom man spiller med små strekkskader er det stor risiko for at de blir verre. Så her gjelder det å ha is i magen. Bedre at han står over en kamp nå, enn å måtte stå over mange kamper senere. Men naturligvis ubeleilig at en slik skade dukker opp nå, selv om det nok ikke er helt tilfeldig. Uansett bør jo troppen tåle at et par spillere er ute med skade.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Er det bare meg eller har fabregas slutter og skyte og prøve på mål i det siste? føler det er lenge siden sist han har fyrt av og prøvd seg. Såg også mot chelski at han bommet på slike muligheter som han gjorde ifjor. håper ikke denne trenden forsetter og at vi ser han på scorings lista i jule tida.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...