Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

20 mill £ er altfor lavt for en spiller av Fabregas kaliber, og i den posisjonen Arsenal er om dagen mener jeg absolutt at bl.a. Fabregas absolutt ikke burde selges, uansett pris. Mao mener jeg det samme som de fleste andre som har ytret sin mening her. (:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Hadde ikke overrasket meg om Fabregas hadde blitt solgt for så lite som £20 mill. Henry ble jo solgt for en latterlig lav sum, så hvorfor ikke gjøre det samme med Cesc?

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke overrasket meg om Fabregas hadde blitt solgt for så lite som £20 mill. Henry ble jo solgt for en latterlig lav sum, så hvorfor ikke gjøre det samme med Cesc?

 

Du har INGEN tiltro til ledelsen i Arsenal i DET HELE TATT, har du vel Kim?

Link to comment
Share on other sites

Dette var gode nyheter. Fabregas imponerer meg.

Legg merke til hva han sier om Samuel Eto’o

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7320427,00.html

 

At Fabregas blir i klubben betyr enormt mye nå.

 

Hvis det er det minste snev av sannhet i det siste "sitatet" fra Fabregas (er tross alt fra The Sun..) så er det ikke mindre enn sensasjonelt. Kanskje det kan forklare den latterlige prisen på Henry?

Link to comment
Share on other sites

Fabregas skal ha for sin lojalitet og ansvarsfølelse. Eg forstår at det er lett å bli freista av Real Madrid, spesielt for ein ung spanjol.

Men så kom sjølvsagt agenten hans med denne slutt-helsinga: "Maybe they (dvs. Real) will get lucky the third time". Ganske illevarslande, og sannsynlegvis eit teikn på kva som er i vente neste sommar.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas skal ha for sin lojalitet og ansvarsfølelse. Eg forstår at det er lett å bli freista av Real Madrid, spesielt for ein ung spanjol.

Men så kom sjølvsagt agenten hans med denne slutt-helsinga: "Maybe they (dvs. Real) will get lucky the third time". Ganske illevarslande, og sannsynlegvis eit teikn på kva som er i vente neste sommar.

 

Tenkte akkurat det samme..

Jeg tror Fabregas tenker at Wenger drar neste sommer, og at Real kanskje kan være hans neste stoppested. Dermed kommer nok Cesc til å følge ham..

Link to comment
Share on other sites

Fabregas skal ha for sin lojalitet og ansvarsfølelse. Eg forstår at det er lett å bli freista av Real Madrid, spesielt for ein ung spanjol.

Men så kom sjølvsagt agenten hans med denne slutt-helsinga: "Maybe they (dvs. Real) will get lucky the third time". Ganske illevarslande, og sannsynlegvis eit teikn på kva som er i vente neste sommar.

 

Tenkte akkurat det samme..

Jeg tror Fabregas tenker at Wenger drar neste sommer, og at Real kanskje kan være hans neste stoppested. Dermed kommer nok Cesc til å følge ham..

 

Jeg tror aldri Wenger vil forlate Arsenal til fordel for Real Madrid, heller ingen annen klubb i verden for den saks skyld. Jeg tror Wenger forstår godt at han aldri vil nyte den samme innflytelse noe annet sted enn i Arsenal.

 

Cesc har 8 år igjen av kontrakten, så de som vil ha han må virkelig bla opp, det er tross alt forskjell på å selge en snart 30 år gammel kronisk skadet spiller enn en av verdens største stigende stjerner.

Det er ikke en hemmelighet at Cesc i løpet av karrieren kommer til å reise tilbake til Spania, men det skjer ikke på en god del år ennå får vi håpe. Ser heller ikke for meg at han havner i Real, han er jo catalaner!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas skal ha for sin lojalitet og ansvarsfølelse. Eg forstår at det er lett å bli freista av Real Madrid, spesielt for ein ung spanjol.

Men så kom sjølvsagt agenten hans med denne slutt-helsinga: "Maybe they (dvs. Real) will get lucky the third time". Ganske illevarslande, og sannsynlegvis eit teikn på kva som er i vente neste sommar.

 

Tenkte akkurat det samme..

Jeg tror Fabregas tenker at Wenger drar neste sommer, og at Real kanskje kan være hans neste stoppested. Dermed kommer nok Cesc til å følge ham..

 

Akkurat det har jeg liten tro på iom at Fabregas forplikter seg til Arsenal

også pga at han vet Wenger signerer. Wenger har som sagt allerede kontrakt ut denne sesongen.

Så lite tro.....

Link to comment
Share on other sites

Fabregas skal ha for sin lojalitet og ansvarsfølelse. Eg forstår at det er lett å bli freista av Real Madrid, spesielt for ein ung spanjol.

Men så kom sjølvsagt agenten hans med denne slutt-helsinga: "Maybe they (dvs. Real) will get lucky the third time". Ganske illevarslande, og sannsynlegvis eit teikn på kva som er i vente neste sommar.

 

Tenkte akkurat det samme..

Jeg tror Fabregas tenker at Wenger drar neste sommer, og at Real kanskje kan være hans neste stoppested. Dermed kommer nok Cesc til å følge ham..

 

Akkurat det har jeg liten tro på iom at Fabregas forplikter seg til Arsenal

også pga at han vet Wenger signerer. Wenger har som sagt allerede kontrakt ut denne sesongen.

Så lite tro.....

 

For ordens skuld vil eg gjerne gjere det klart at eg både trur og vonar Wenger forlengjer. Og om Fabregas skulle forsvinne treng det ikkje bli den katastrofa det kan sjå ut til ved fyrste augekast. Eg har veldig store forventningar til både Denilson, Merida og til dels også Diaby. Mitt tips er at Denilson verkeleg slår til i Gilberto's fråvær i byrjinga av sesongen.

Det er likevel problematisk med eit så stort gjennomtrekk av nøkkelspelarar, og det er noko me ikkje kan leve med i lengda.

Link to comment
Share on other sites

Sak: Cesc til Real?

Link: Dagbladet.no

Sitat:

Avviste Real etter Wenger-samtale

Mens rivalene har rustet opp spillerstallen i løpet av sommerens Premier League-kjøpefest, har Arsenal-fansen grått over Thierry Henry og blitt avspist med en spiss fra Kroatia og en back fra Auxerre.

Nå kommer midtbanesjefen Cesc Fabregas med en gladmelding til alle med tynnslitte Arsenal-nerver.

Stort ansvar nå som Thierry Henry er dratt føler jeg ikke jeg kan forlate Arsenal, en klubb som har gjort så mye for meg. Jeg får et stort ansvar denne sesongen og jeg kan knapt vente på å komme i gang, sier spanjolen til The Independent.

 

Det er Real Madrid som igjen har gjort et nytt forsøk på å hente den tidligere Barcelona-spilleren til Santiago Bernabeu

Men de lykkes ikke !

 

Herlig Cesc, nå ble jeg glad ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke overrasket meg om Fabregas hadde blitt solgt for så lite som £20 mill. Henry ble jo solgt for en latterlig lav sum, så hvorfor ikke gjøre det samme med Cesc?

 

Du har INGEN tiltro til ledelsen i Arsenal i DET HELE TATT, har du vel Kim?

 

Joda, jeg har tiltro til ledelsen, men akkurat når det gjelder transfers, så er det tydelig at ledelsen har mistet mye forhandlingsevne etter at Dein forlot skuta.

 

Jeg er overbevist om at Arsenal hadde fått mer for Henry hvis Dein hadde ledet forhandlingene.

 

Det virker for meg som at trenden nå er at spillere som ønsker seg bort skal gå på billigsalg.

Link to comment
Share on other sites

Hvor du har det fra, må bare gudene vite. På den andre siden, jeg regner med at forventer at det blåser og regner her hjemme helt frem til påske også. Gud bedre for en pessimisme.......

 

Hvorfor skulle jeg forvente at det skal blåse og regne frem til påske? Her i Trondheim skinner jo solen hver dag for tiden :P

 

Vi kommer aldri til å bli enige om alt uansett Jørn. Jeg er pessimist, og du er farget av ditt forhold til klubben, og har ofte problemer med å se de svakheter som finnes klubben. Så kan vi heller bli enige om at virkeligheten befinner seg ett sted midt imellom.

Link to comment
Share on other sites

Og Cesc fortsetter med å få våre hjerter til å banke ;)

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...captain+one+day

 

Do you want to be captain in the future?

 

Of course. Everybody wants this kind of responsibility and 100 per cent me as well. It something that I have liked ever since I have been young and it would be no problem for me to be captain of this club.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cesc har hatt ein heilt sjuk statistikk i sesonginnledningen, og viser at han er den aller viktigaste spelaren i vår jakt på ein god sesong. I løpet av dei 5 første kampane i PL har Arsenal scora 10 mål, og vår "Wonderboy" har vore direkte involvert i 8 av dei 10 mål. Han har hatt 5 assist og har scora 3 mål.

Link to comment
Share on other sites

Sier bare en ting jeg Cesc Fabregas er og blir den nye kongen i Arsenal !! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...