Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Hva synes dere om utspillet til Fabregas om Cole?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...+IN+COLE+ATTACK

Cesc is a Gooner. Ein fantastisk type som ikkje tåler å bli slengt dritt til av ein pengegrisk drittunge som Cashley.

Enig med "#11 RvP", Cesc er og kommer alltid til å bli en gooner, han kan bli tidenes beste Arsenalspiller, han blir det om han fortsetter slik som nå. Cashley Cunt er en forbanna dritt, unskyld ordbruket men det er sant. I Cole's tid som fotballspiller, så jeg ham som verdens beste back, han var fra England, han kunne blitt stor i klubben. Men da ryktene gikk om han og Chelski var jeg ikke så sikker. Ryktene ble større, og da han kom ut med den dårligste boken som noen gang er skrevet, var jeg sikker på at han var en egoistisk pengegal og grådig fyr. Vet ikke nøyaktig hvor mange millioner det bor i London, men er det mange, han burde fått mer en 5000 solgte bøker bare sentralt i London, men jeg skjønner hvorfor folk ikke gidder å kjøpe boka. Kan ikke huske hvor mange spillere han snakket dritt om i boka si (vil heller ikke finne det ut), ble nesten rørt da alle untatt Adebayor hilste hyggelig på han. Så respekterer Cesc 110%. Råder dere til å gå å kjøpe Perry Groves boka!

 

Gleder meg til nest siste seriekamp, da skal Cashley få gjennomgå!!

Link to comment
Share on other sites

Cole var yndlings spilleren min da han var på Arsenal. Ein av verdens beste vensterbacker!. Men den dagen da jeg hørte rykter om han skulle til Chelsea, og ikke minst da han gav ut boken, ble han plutselig ein "drittsekk"! Håper han får ein fryktelig tid i Chelsea, og du snakker ikke dritt til dine gamle lagkamerater!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Fabregas er juvel vi ikke må selge,han treffer med alle passninger og han blir stor på midten framover for oss,etter min mening ett av de største midtbane talentene i Premier League....

 

Ps:han er jo ung enda å nå er han jo super, gleder meg og se fremtiden hans. :P

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er juvel vi ikke må selge,han treffer med alle passninger og han blir stor på midten framover for oss,etter min mening ett av de største midtbane talentene i Premier League....

 

Ps:han er jo ung enda å nå er han jo super, gleder meg og se fremtiden hans. :P

 

Enig! Og selge han ville vært tragisk! Er vel ikke noe tema uansett.. Han er en av de største talentene i hele verden på nåværende tidspunkt. Gleder meg ekstremt mye til å se han om ca 2-3 år!..

Link to comment
Share on other sites

Syntes det var litt dumt gjort av Cesc, viste ikke respekt. Men jeg forstår han godt når alle 11`e Blackburn spillerene låg innen 16 meteren. [Kanskje litt overdrevet] Ikke akkurat Barcelona still, men Spansk fotball og Engelsk fotball er ikke like.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det var litt dumt gjort av Cesc, viste ikke respekt. Men jeg forstår han godt når alle 11`e Blackburn spillerene låg innen 16 meteren. [Kanskje litt overdrevet] Ikke akkurat Barcelona still, men Spansk fotball og Engelsk fotball er ikke like.

 

såpass får han tåle. Hvis det ikke skal bli lov å ironisere overfor andre, da drar man høflighetsreglene vel langt. Og hvis taktikken til Hughes stinker så mye at han selv har problemer med å stå for den, ja da får han heller finne på noe annet, eller endre taktikk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1955868,00.html

 

 

Håper dette er oppspinn fra ende til annen, men men vet aldri, er vel første gang han eventuelt har vært ute og hinta om noen annet enn Arsenal Life.

Men tror vel at så lenge Wenger styrer så kommer han til og bli. Men det beviser vel manges poeng, selv om vi har det største potensialet i laget, så er det ikke sikkert alle blir der til enhver tid.

La oss bare håpe at Cesc blir i 10 år til minst, selv om jeg kanskje kan ha mine tvil. Men gi ham kapteinsbindet om 4- 5 år og han blir.

Og miste han kan bli like skjebnesvanger hvis ikke mer enn tapet av Vieira: selv om vel aldri helt har kommet osse etter han

Link to comment
Share on other sites

Han kan reise tilbake til Spania når han er 35 og spille en sesong der da ! ;)

Men at han ikke vet hvor han er om 2,3, eller 4 år er litt skummelt :D

 

 

Kan du med sikkerhet si hvor du er om 2,3 eller 4 år fra nå av?

Siden det refereres til The Sun så er det nok skrevet litt om i forhold til det som egentlig ble sagt, de er jo mestre i å trikse og mikse med ord for å få ting ut av sammenheng.

 

Kan ikke se jeg er videre bekymret for fremtiden jeg, men håper at Wenger kjøper litt mere rutinerte spillere også, ikke bare disse talenta, for vi har ingen garanti for at utviklingen står hele løpet.

Link to comment
Share on other sites

Tror Cesc blir værende i hvertfall til kontrakten er utløpt ! Han har så stort hjerte for Arsenal at det skal mye til for han forlater klubben i hans hjerte !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Absolutt ikke. Vi klager på Henry for at han takler motgang dårlig. Fabregas er vel nærmest definisjonen på en dårlig taper...

 

Nei, trenger nok en med litt mer tyngde.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...