Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply
Guest tretten06

Når han sier at han "en dag" skal spille i den spanske serien igjen, er ikke det neste sesong, men litt av fremtidsplanene hans. Om han reiser hjem etter 2011 sesongen er han 25, og sikkert begynt å bli litt utbrent og oppbrukt :angry: uansett tror jeg Cesc er en solid fyr, som har tenkt å fullføre kontrakten sin.

 

Og så skjønner jeg at ha er smigret over interesse fra et av sitt hjemlands største klubber... Betyr at han er glad for å ha et navn og en profil folk legger merke til :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Haave

Selv har jeg Fabregas som min favorittspiller i klubben, og jeg kunne ønske at han viste litt lojalitet til klubben selvom han har uttalt at han trives. Det er vi som har dyrket han fram til å bli den spilleren han er i dag! Det er Wenger som har sett potensialet i gutten, og utviklet han derifra. Nå er han jo i stor form, så jeg ser en lys framtid i klubben med tanke på vårt lag, vårt unge lag!

Greit nok at han har uttalt at han vil til hjemlandet og spille der, men spørsmålet er da om han får muligheten til å få spille sånn som muligheten Wenger han har gitt nå i to år :) Fabregas kan dra tilbake som 35-åring, og holde det høye nivået som Ronaldo har. Det er å le av !

Håper bare inderlig at han finner seg til rette og glemmer hjemlandet slik som Reyes har gjort nå. Ser fram til tiden fremover med Wenger og hans unge mannskap, ut på Emirates Stadium og ta rotta av alt som heter toppklubber i verden. Vi er i ferd med å bygge tidenes lag <3 B)

Link to comment
Share on other sites

Selv har jeg Fabregas som min favorittspiller i klubben, og jeg kunne ønske at han viste litt lojalitet til klubben selvom han har uttalt at han trives. Det er vi som har dyrket han fram til å bli den spilleren han er i dag! Det er Wenger som har sett potensialet i gutten, og utviklet han derifra. Nå er han jo i stor form, så jeg ser en lys framtid i klubben med tanke på vårt lag, vårt unge lag!

Greit nok at han har uttalt at han vil til hjemlandet og spille der, men spørsmålet er da om han får muligheten til å få spille sånn som muligheten Wenger han har gitt nå i to år B) Fabregas kan dra tilbake som 35-åring, og holde det høye nivået som Ronaldo har. Det er å le av !

Håper bare inderlig at han finner seg til rette og glemmer hjemlandet slik som Reyes har gjort nå. Ser fram til tiden fremover med Wenger og hans unge mannskap, ut på Emirates Stadium og ta rotta av alt som heter toppklubber i verden. Vi er i ferd med å bygge tidenes lag <3 :)

 

Fabregas skrev visstnok under på en ny kontrakt som varer frem til 2011. Er ikke det å vise lojalitet, så vet ikke jeg... Fabregas vet godt hvem som har gjort ham til den spilleren han er idag, og har nok ikke tenkt å vende Arsenal og Wenger ryggen med det første :o

 

Og når det gjelder "uttalelser" fra spillere i den engelske presse (og den norske for den del, som stort sett kopierer artikler fra engelsk presse), så bør vi vel nå ha lært at det bør tas med ei klype salt... Om ikke et par teskjeer... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Fabregas kommer til å spille for Arsenal til han blir 32-33 år gammel, da går han tilbake til spania og avslutter sitt liv som aktiv fortballspiller.

 

Det at han en dag ønsker å spille i sitt hjemland trenger ikke å si noe om sin lojalitet til arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rating fra Sky Sports.

 

En fornøyelse å se Cesc regissere angrep etter angrep i dag. Det er utrolig hvordan Fabregas har lagt en alen til sin vekst de siste par månedene. Sterkere, dyktigere til å holde på ballen og en løpskapasitet jeg ikke ante han hadde. Når nitti spilte minutter nærmet seg og Henry begynte å ta hvilepauser, var Cesc den som fremdeles var villig til å gå på løp.

 

Kampen i dag må være den beste han noen gang har gjort i Arsenal-trøya. Utrolig innsats, overblikk spilleforståelse og kroppsfinter. Vi er rett og slett utrolig heldige som har denne kanonspilleren på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

pure class, jeg bøyer meg i støvet

 

han ydmyker jo toppspiller etter toppspiller

 

TAKK Fabregas, keep up the good work :)

Link to comment
Share on other sites

Det som er mest skremmande, sett med motstandaranes auger, er at det enno vil gå 8-9 år før han har nådd sitt fulle potensiale. Det er mogleg han innan den tid vil ha gått til ein annan klubb, men han vil i så fall slette alle overgangsrekordar. Ein får berre håpe han blir værande så lenge som mogleg, og at han ikkje tek ein "bosman" dersom han skulle bestemme seg for å dra. Det siste tvilar eg på, for han virkar utruleg sympatisk, og ikkje minst voksen for alderen.

Link to comment
Share on other sites

Berre for å helle litt kaldt vann i årene på nokon og einkvar: Det er ikkje gitt at Fabregas vil bli bedre. Sannsynlig; kanskje, men det er ikkje 100% sikkert at han vil bli den spelaren som det ser ut til at han vil bli. Vi har sett nok av pur unge talent forsvinne hen i middelmådigheit. Ref: Fowler, Owen og utallige andre barnestjerner.

 

Både Fabregas, Wenger og Arsenal har mykje arbeid igjen å gjere før denne spelaren har nådd sitt potensiale.

Link to comment
Share on other sites

Berre for å helle litt kaldt vann i årene på nokon og einkvar: Det er ikkje gitt at Fabregas vil bli bedre. Sannsynlig; kanskje, men det er ikkje 100% sikkert at han vil bli den spelaren som det ser ut til at han vil bli. Vi har sett nok av pur unge talent forsvinne hen i middelmådigheit. Ref: Fowler, Owen og utallige andre barnestjerner.

 

Både Fabregas, Wenger og Arsenal har mykje arbeid igjen å gjere før denne spelaren har nådd sitt potensiale.

 

Greit, då kvittar me oss med han til sommaren, så me er sikre på å få litt pengar for han. :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp, det er nok det einaste riktige å gjere. :D

 

Snakk om feiltolking av innlegget mitt! Poenget mitt var berre at vi ikkje skal forvente oss at denne guten blir så god som det han sjølv lover gjennom spelet sitt på bana.

 

Personlig trur eg han blir det, men det er ingen garanti for det. Uansett håpar eg vi finn ut kor god han blir i Arsenal. Misforstå meg rett: han er fantastisk allereie, men ikkje verdas beste - stabilt.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, det er nok det einaste riktige å gjere. :D

 

Snakk om feiltolking av innlegget mitt! Poenget mitt var berre at vi ikkje skal forvente oss at denne guten blir så god som det han sjølv lover gjennom spelet sitt på bana.

 

Personlig trur eg han blir det, men det er ingen garanti for det. Uansett håpar eg vi finn ut kor god han blir i Arsenal. Misforstå meg rett: han er fantastisk allereie, men ikkje verdas beste - stabilt.

 

Verdens beste 18-åring dog. Måten han styrte midtbanen på og kapasiteten han viste i går var meget imponerende. Må være veldig moro å kle av sin "mentor", Vieira, på den måten!

Link to comment
Share on other sites

Fab blir bare bedre og bedre. Nå har han rundspilt Zidane, Gerrard, Alonso, Emerson og Vieira i tur og orden, og han blir bare bedre og bedre for hver kamp han spiller. Igår var han rett og slett utrolig. hvem trenger Messi og Rooney, vi har verdens beste unge fotballspiller!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Elsker å se denne gutten spille! Tenk om denne formen fortsetter og hvor god han kan bli om noen år!

 

Gleder meg virkelig å se utviklingen til Fabregas de neste sesongene. Han har knust alle han har møtt og det var moro å se han takle Vieria i går:)

 

At han bare er 18 år skulle man ikke trodd :D

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske fabelaktig fenomenale Fabregas!

 

Han er ikke vår nye Vieira, men vår nye Brady!

 

For en juvel!

 

Endelig et utsagn jeg kan stille meg 100% bak for Fab er ingen ny Vieira.

Han er helt forskjellig fra han,men at han kan bli vår nye store midtbanespiller

som minner bittelitt om Brady...den kjøper jeg.

 

Jeg tror at fortsetter denne utviklingen han har hatt siste 3 mnd snakker

vui om en spiller i verdensklasse,men time will show.

Link to comment
Share on other sites

Vist han klarer å holde beina godt plantet på jorden og jobber hardt så vil han kunne bli en gigant,og får han en bedre makker en gilberto så vil det hjelpe han enda mere i det offensive spillet.

Synes fabregas er etpar hakk bedre en gerrard var på samme alder,og ikke minst lampard,så det lover virkelig godt for denne gutten å ikke minst arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske fabelaktig fenomenale Fabregas!

 

Han er ikke vår nye Vieira, men vår nye Brady!

 

For en juvel!

 

Endelig et utsagn jeg kan stille meg 100% bak for Fab er ingen ny Vieira.

Han er helt forskjellig fra han,men at han kan bli vår nye store midtbanespiller

som minner bittelitt om Brady...den kjøper jeg.

 

Jeg tror at fortsetter denne utviklingen han har hatt siste 3 mnd snakker

vui om en spiller i verdensklasse,men time will show.

Alle må vel de siste månedene ha fått med seg at Fabregas allerede nå er verdensklasse??? Skulle utviklingen hans stoppe nå så er det faktisk ikke noen krise. Han er allerede nå fenomenal. For en spiller!

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske fabelaktig fenomenale Fabregas!

 

Han er ikke vår nye Vieira, men vår nye Brady!

 

For en juvel!

 

Endelig et utsagn jeg kan stille meg 100% bak for Fab er ingen ny Vieira.

Han er helt forskjellig fra han,men at han kan bli vår nye store midtbanespiller

som minner bittelitt om Brady...den kjøper jeg.

 

Jeg tror at fortsetter denne utviklingen han har hatt siste 3 mnd snakker

vui om en spiller i verdensklasse,men time will show.

Kvaliteten på spillet han har vist den siste tiden har definitivt vært av ypperste verdensklasse! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...