Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Var rett å slett fantastisk for Spania i dag.

Kom inn i pausen hadde to målgivende, to skudd som var meget bra og han mistet ballen kansje ein gang i løpet av de 45 minuttene. han spilte så godt at Xavi ble bare ein skygge med siden av han.. trenger jeg å si mer??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tror ikke Wenger selger Fabregas nå. Han holder på å bygge opp et superlag med fabregas som en uhyre viktig brikke i det offansive spillet. Selges fabregas nå settes prosessen tilbae minst et år og jeg tviler på Wenger er lysten ¨på å gå enda en sesong uten trofeer...

Link to comment
Share on other sites

Det kjøpet har selv ikke Real Madroid råd til! Just forget hr. nye president!

 

Når Arsenal takket nei til sinnsyke tilbud på den "aldrende" Henry, finnes det ikke sjans i havet for at Fabregas slippes, uten at han selv virkelig vil det! Og det blir uansett for nok penger til å kjøpe alle spillerne til Chelsea.

 

Det forundrer meg om den gamle Barca-gutten ønsker seg til Real, som VG antyder.......

Link to comment
Share on other sites

Det kjøpet har selv ikke Real Madroid råd til! Just forget hr. nye president!

 

Når Arsenal takket nei til sinnsyke tilbud på den "aldrende" Henry, finnes det ikke sjans i havet for at Fabregas slippes, uten at han selv virkelig vil det! Og det blir uansett for nok penger til å kjøpe alle spillerne til Chelsea.

 

Det forundrer meg om den gamle Barca-gutten ønsker seg til Real, som VG antyder.......

 

Ikke blame VG.. det er forbaskede Marca, den spanske rykte-dritt-og-piss-avisa, som finner opp dette.. VG bare skriver av.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2006/07/04/470661.html

 

Er det noen som biter på denne? ;)

 

Thomas Edwardsen med flere biter på! ;)

 

Føler meg ganske sikker på at unge Fabregas blir. Tror han verdsetter Wenger og vil være med videre når turen går til Emirates. Videre tegnet han vel under en lang kontrakt ganske nylig? Det tilsier stiv pris.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2006/07/04/470661.html

 

Er det noen som biter på denne? ;)

 

Thomas Edwardsen med flere biter på! ;)

 

Føler meg ganske sikker på at unge Fabregas blir. Tror han verdsetter Wenger og vil være med videre når turen går til Emirates. Videre tegnet han vel under en lang kontrakt ganske nylig? Det tilsier stiv pris.

Ja, han signerte vel en kontrakt som holder seg til 2011. Det vil nok føre til at Real virkelig må punge ut hvis de skal få vår spanske juvel. Cesc blir, er veldig sikker på det ja.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...