Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Å være en dårlig taper er vel ikke det beste argumentet mot Cesc som kaptein, men måten man oppfører seg på banen hvis man ligger under eller hvis det går dårlig. Vi vil jo gjerne ha spillere/kapteiner som gjerne vil vinne alt. Tviler på at Vieira eller Adams var noen veldig gode tapere, for å si det sånn. Kan godt hende at det vil være for tidlig å gi Cesc bindet ennå, men jeg tror nok han kan komme til å bli et supert kapteinsemne etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Personlig synes jeg Fabregas har hatt en grei sesong, men ikke fantastisk. Har virket veldig sliten hele sesongen men har stått bak veldig mye av arsenals angrep og kunne hatt ganske så mange assist hadde ballmotakerne skåret fra passningene hans oftere. Har også slitt veldig med å skåre selv og noen av sjansene har vært latterlig dårlig. Tror han er en av de som vil tjene veldig godt med en fotball pause når sommeren nærmer seg. Har gjort veldig mye bra denne sesongen og skaffet seg enda mer erfaring og dette vil antagelig gjøre han enda bedre kommende sesong!

 

Driver og legger ut flere youtube linker da det er greit å minnes litt om de spesielle øyblikkene han har gitt oss sålangt. Meget bra klipp!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=xINTqSTxvaA

Link to comment
Share on other sites

Fabregas var fantastisk i første halvdel av sesongen, og vart kåra til månadens spelar i januar. Etter det har han dessverre fått ein liten formdupp.

 

Det viser vel kun at Fabregas er menneskeleg. Ein 19-åring kan ikkje spele stabilt bra ein heil sesong på dette nivået, men kanskje om eit år eller to, har Fabregas stabiliteten som kan leie Arsenal til mange titlar.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i det meste som skrives her! At han har hatt en veldig bra sesong er det ingen tvil om! Og han er kun 19 år! En liten formsvikt gjør ikke noe! Han er vår viktigste midtbanespiller med og uten en formsvikt! Gleder meg til å se han om to år, når sikkert avslutningene hans har forbedret seg litt! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Syns Fabregas gjorde sin beste kamp på lang tid mot West Ham i går, han har ein finger med i hvert angrep.

 

Ser ut som Fabregas spelar betre når han får spille sammen med Gilberto på midtbana.

 

Francesc i går nesten sitt første mål for sesongen, noe som eg unner han veldig.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas nominert som årets spelar og året unge spelar. Fullstendig fortjent. Han burde få prisen for årets unge spelar ettersom Ronaldo, etter mi meining, er for gammal til denne prisen.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...A+player+awards

 

 

Vet ikke hvor grenser går som ung i fotballen, men C. Ronaldo er 22 år det går vell egentli for ung det, men for håpe det ikke gjør det ;) Da er Cesc en stor kantidat ;) Men i årets spiller blir det klart en "fight" mellom C.Ronaldo og Drogba, etter mine meninger er C.Ronaldo bedre en Drogba.. C.Ronaldo er en syke spiller som fortjener en pris for årets beste spiller .. Cesc fortjener vell årets unge spiller, ettersom C.Ronaldo er for gammel ;)

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er en soleklar vinner til den store prisen, selv om Drogba har bært Chelsea på sine skuldre i år. Cesc er en absolutt verdig vinner av "den unge prisen", hvis det skulle bli resultatet.

 

Helt enig med deg der Sir John! :)

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo fortjener prisen, og Drogba på 2. plass. Men jeg skjønner ikke hvorfor Giggs er nominert. Greit nok, han har hatt mange gode kamper, men spillere som Essien og Arteta har vært stabilt gode hele året. Det er også rart at ingen forsvarsspillere er blitt nominert.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo fortjener prisen, og Drogba på 2. plass. Men jeg skjønner ikke hvorfor Giggs er nominert. Greit nok, han har hatt mange gode kamper, men spillere som Essien og Arteta har vært stabilt gode hele året. Det er også rart at ingen forsvarsspillere er blitt nominert.

 

Ronaldo bør være det sterkeste kortet her. Han imponerer voldsomt. Litt uventet, tenker på hva han har fått til tidligere, samt episoden under VM.

 

At forsvarsspillere ikke blir vurdert synes jeg er rart. Men tidligere erfaringer er jo at det er offensive spillerne som blir tatt frem i slike kåringer.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas ble kåret til beste unge spiller:d

Fortjent :lol:

 

Fabregas er nominert i kategorien årets spiller sammen med Cristiano Ronaldo, Ryan Giggs og Paul Scholes fra Manchester United, samt Steven Gerrard og Didier Drogba fra henholdsvis Liverpool og Chelsea.

 

Sjef for PFA, Gordon Taylor, var full av lovord for Fabregas etter å ha offentliggjort nominasjonene: Fabregas har vært en fantastisk spiller for Arsenal som, når spillet deres sitter, er en fryd å se på. Og som regel med Fabregas involvert i alt.

Link to comment
Share on other sites

Nesten godt gjort at Cesc ble nominert som en av seks spillere til prisen for årets spiller, men ikke ble med på årets lag. Men av de seks nominerte var det fem midtbanespillere, og da ble han femte hjul på vogna! Scholes, Gerrard, Giggs og Ronaldo utgjorde midtbanen. Ja, ja. Neste år...

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker absolutt ikke at enkelte spillere virker å være mer opptatt av Wenger enn av selve klubben. Jeg vil ha spillere som vil blø for klubben, uansett hvem som er manager, og hva de neste årene bringer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...