Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

"Cesc has a message for the fans," Diaz told The Sun. "He's very happy at Arsenal and loves (manager) Arsene Wenger.

 

"There is no chance he would move. He is absolutely committed to the club.

 

"All he thinks about is helping them win the Premier League title and the UEFA Champions League."

 

Veldig godt å høre, selvom om han har sagt det mange ganger før.

 

Håper Cesc blir i Arsenal karrieren ut!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ble helt svett etter å ha lest overskrift på TV2s tekst-tv i dag:

 

"Vil bruke 400 mill på Fabregas"

 

Er det Barca eller Real?

Men så viste det seg at det er Arsenal som (nok en gang) vil forbedre og forlenge kontrakten.

DET må vel være en god investering i dagens fotballsamfunn :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ble helt svett etter å ha lest overskrift på TV2s tekst-tv i dag:

 

"Vil bruke 400 mill på Fabregas"

 

Er det Barca eller Real?

Men så viste det seg at det er Arsenal som (nok en gang) vil forbedre og forlenge kontrakten.

DET må vel være en god investering i dagens fotballsamfunn :(

 

 

...og bare 400 mill. :unsure:

 

Fyttirakkern det er kvalmt med disse overbetalte fotballspennerne.

 

Heia Hartlepool!!! :D

 

Om han koster oss 400 eller 800 mill så er det bare å betale. Gutten er gull og kan per i dag rett og slett ikke erstattes. Det viktigste i årene fremover blir å holde på stammen i laget og forhindre at de blir fristet av lønningsposen andre steder.

Syns det er bedre at unge spiller får en real lønn som takk for talent, tålmodighet og hardt arbeid enn at vi bruker 100vis av millioner på å kjøpe dyre stjerner.

 

BTW: hvis det er noe sted spillere er overbetalt er det nedover i divisjonene hvor enkelte kan heve millionlønn uten at de har det minste antyndning til talent. Så i forhold til omsetning tipper jeg Hartlepool bruker langt mer penger på lønninger enn Arsenal.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Cesc: Eto'o would be great at Arsenal.

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...bregas-on-Etoo/

 

Jeg kommer ikke inn på linken..

 

Jeg er helt enig med Fabregas! Eto'o ville v'rt et glimrende kjøp og vi kunne gjerne kjøpt en klassespiller nå! Kjøp Eto'o!

 

Edit: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3166919,00.html

Link to comment
Share on other sites

Han kunne blitt et godt kjøp, men tenk deg når vi kommer til januar og det AFNC da ville evt. to av spissene våres stikke til Afrika. Per dags dato ville vi blitt igjen med en skadeomfanga RvP og noen gutter :angry: Så tror ikke Wenger er så ivrig på en dyr overgang for en afrikansk spiss.

Link to comment
Share on other sites

Om han koster oss 400 eller 800 mill så er det bare å betale. Gutten er gull og kan per i dag rett og slett ikke erstattes. Det viktigste i årene fremover blir å holde på stammen i laget og forhindre at de blir fristet av lønningsposen andre steder.

Syns det er bedre at unge spiller får en real lønn som takk for talent, tålmodighet og hardt arbeid enn at vi bruker 100vis av millioner på å kjøpe dyre stjerner.

 

BTW: hvis det er noe sted spillere er overbetalt er det nedover i divisjonene hvor enkelte kan heve millionlønn uten at de har det minste antyndning til talent. Så i forhold til omsetning tipper jeg Hartlepool bruker langt mer penger på lønninger enn Arsenal.. :angry:

 

Den regner jeg med du greier å dokumentere med fakt, RP7. B)

Link to comment
Share on other sites

"I will stay here as long as the club wants me"

 

Hvor har vi hørt den før tro?

Mennesker endrer mening etterhvert. Men du er like pessimistisk som alltid.

Synes det bare er en positiv uttalelse av Cesc. Han har kontrakt i 6 år til og da tror jeg nok vi kommer til å ha glede av spanjolen i mange sesonger fremover.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler alle som har ATVO å se pre match pressekonferanse med Cesc. Han er virkelig klar for kampen i morra. Når han sier at han satt hjemme på søndag å så kampen på nytt aleine for å se hva de gjorde feil på lørdag, ja da blir jeg varm i hjertet.

 

Jeg har trua på en kanonrevansje i morra!

Link to comment
Share on other sites

"I will stay here as long as the club wants me"

 

Hvor har vi hørt den før tro?

Mennesker endrer mening etterhvert. Men du er like pessimistisk som alltid.

Synes det bare er en positiv uttalelse av Cesc. Han har kontrakt i 6 år til og da tror jeg nok vi kommer til å ha glede av spanjolen i mange sesonger fremover.

 

Jeg har da vel aldri sagt at det er en negativ kommentar. Ingenting som er bedre enn om han hadde blitt i Arsenal karrieren ut. Men jeg tror det ikke før jeg får se det.

Link to comment
Share on other sites

"I will stay here as long as the club wants me"

 

Hvor har vi hørt den før tro?

Mennesker endrer mening etterhvert. Men du er like pessimistisk som alltid.

Synes det bare er en positiv uttalelse av Cesc. Han har kontrakt i 6 år til og da tror jeg nok vi kommer til å ha glede av spanjolen i mange sesonger fremover.

 

Jeg har da vel aldri sagt at det er en negativ kommentar. Ingenting som er bedre enn om han hadde blitt i Arsenal karrieren ut. Men jeg tror det ikke før jeg får se det.

 

Som Korslundnho sier Kim; pessimistic as ever! ;) Du kommer til å få magesår før fyllte 40!

Link to comment
Share on other sites

"I will stay here as long as the club wants me"

 

Hvor har vi hørt den før tro?

Mennesker endrer mening etterhvert. Men du er like pessimistisk som alltid.

Synes det bare er en positiv uttalelse av Cesc. Han har kontrakt i 6 år til og da tror jeg nok vi kommer til å ha glede av spanjolen i mange sesonger fremover.

 

Jeg har da vel aldri sagt at det er en negativ kommentar. Ingenting som er bedre enn om han hadde blitt i Arsenal karrieren ut. Men jeg tror det ikke før jeg får se det.

 

Du sier ikke at kommentaren er negativ, men du vinkler jo kommentaren så pessimistisk som det bare er mulig å få den.

 

Ord er fremdeles kun ord, det har du rett i, men det er selvsagt positivt at man har slike holdninger allerede som 20 åring. La oss i det minste få litt glede av denne kommentaren så lenge den varer, og den dreper i det minste ryktene om at han fort kan havne i Barca innen noen få sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Om han koster oss 400 eller 800 mill så er det bare å betale. Gutten er gull og kan per i dag rett og slett ikke erstattes. Det viktigste i årene fremover blir å holde på stammen i laget og forhindre at de blir fristet av lønningsposen andre steder.

Syns det er bedre at unge spiller får en real lønn som takk for talent, tålmodighet og hardt arbeid enn at vi bruker 100vis av millioner på å kjøpe dyre stjerner.

 

BTW: hvis det er noe sted spillere er overbetalt er det nedover i divisjonene hvor enkelte kan heve millionlønn uten at de har det minste antyndning til talent. Så i forhold til omsetning tipper jeg Hartlepool bruker langt mer penger på lønninger enn Arsenal.. ;)

 

Den regner jeg med du greier å dokumentere med fakt, RP7. :P

 

Spørsmålet er nå oversendt til Hartlepool United så jeg håper de tar seg tid til å svare. Rett skal være rett..

Link to comment
Share on other sites

Om han koster oss 400 eller 800 mill så er det bare å betale. Gutten er gull og kan per i dag rett og slett ikke erstattes. Det viktigste i årene fremover blir å holde på stammen i laget og forhindre at de blir fristet av lønningsposen andre steder.

Syns det er bedre at unge spiller får en real lønn som takk for talent, tålmodighet og hardt arbeid enn at vi bruker 100vis av millioner på å kjøpe dyre stjerner.

 

BTW: hvis det er noe sted spillere er overbetalt er det nedover i divisjonene hvor enkelte kan heve millionlønn uten at de har det minste antyndning til talent. Så i forhold til omsetning tipper jeg Hartlepool bruker langt mer penger på lønninger enn Arsenal.. :P

 

Den regner jeg med du greier å dokumentere med fakt, RP7. :D

 

Spørsmålet er nå oversendt til Hartlepool United så jeg håper de tar seg tid til å svare. Rett skal være rett..

 

Hartlepool United FC besvarte mailen i dag, men ville ikke angi hvor mange prosent av omsetningen eller inntekter som gikk til spillerlønninger. De hadde heller ingen offentlig økonomisk rapport å hevise til.

 

Så inntil videre er mitt utsagn helt uten dokumentasjon. Er dermed kun spekulasjoner basert på hva man tidligere har sett og hørt angående de mindre klubbene.

 

PS: nå kan vel denne tråden igjen få handle om spilleren den er opprettet for

Link to comment
Share on other sites

Om han koster oss 400 eller 800 mill så er det bare å betale. Gutten er gull og kan per i dag rett og slett ikke erstattes. Det viktigste i årene fremover blir å holde på stammen i laget og forhindre at de blir fristet av lønningsposen andre steder.

Syns det er bedre at unge spiller får en real lønn som takk for talent, tålmodighet og hardt arbeid enn at vi bruker 100vis av millioner på å kjøpe dyre stjerner.

 

BTW: hvis det er noe sted spillere er overbetalt er det nedover i divisjonene hvor enkelte kan heve millionlønn uten at de har det minste antyndning til talent. Så i forhold til omsetning tipper jeg Hartlepool bruker langt mer penger på lønninger enn Arsenal.. :D

 

Den regner jeg med du greier å dokumentere med fakt, RP7. :D

 

Spørsmålet er nå oversendt til Hartlepool United så jeg håper de tar seg tid til å svare. Rett skal være rett..

 

Hartlepool United FC besvarte mailen i dag, men ville ikke angi hvor mange prosent av omsetningen eller inntekter som gikk til spillerlønninger. De hadde heller ingen offentlig økonomisk rapport å hevise til.

 

Så inntil videre er mitt utsagn helt uten dokumentasjon. Er dermed kun spekulasjoner basert på hva man tidligere har sett og hørt angående de mindre klubbene.

 

PS: nå kan vel denne tråden igjen få handle om spilleren den er opprettet for

 

:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...