Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Last ned BitTorrent, Simen. Søk på "BitTorrent download" på Google. Gratis og lovlig. Den videre nedlastingen er riktignok ikke lovlig (hvilket vi driter i).

Gå for µtorrent (utorrent), også gratis og lovlig. Og man slipper å innstallere det, veldig enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

Last ned BitTorrent, Simen. Søk på "BitTorrent download" på Google. Gratis og lovlig. Den videre nedlastingen er riktignok ikke lovlig (hvilket vi driter i).

Gå for µtorrent (utorrent), også gratis og lovlig. Og man slipper å innstallere det, veldig enkelt og greit.

Jeg anbefaler deg heller Azureus Vuze. Tror man får mer trackers der eller noe sånt. Broren min prøvde å forklare meg det her for dagen, skjønte det ikke helt. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Skal vi si oss ferdig med å diskutere BitTorrent-applikasjoner nå, og heller fokusere på Cesc? :rolleyes:

 

The Cesc Fabregas show var overraskende artig, iallfall de klippene som har liget på Youtube. Sitter med prosjekt til langt over hodet her nå, men skal få skviset inn tid til å se på hele senere i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...