Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Cesc hevet seg stort i Man U kammpen, noe som gleder meg stort. Han strødde rundt seg med gode pasninger og kom mange ganger inn ved 16-meteren til woMAN. Han var litt heldig før sin målgivende pasning fordi man kan se at han prøver å sentre, men ballen går i Ronaldo og tilbake til han, før pasningen sendes gjennom. Men det gjør målet bare enda deiligere - VI HAR ENDELIG MARGINENE PÅ VÅR SIDE!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hvor deilig er det ikke å ha verdens beste talent? Ikke fullt så deilig som å ha sikret en ny 8-årskontrakt med verdens største talent :D Da slipper vi heldigvis noe kontraktmas med han på lang, lang tid. Kanskje aldri :D Vel fortjent at han blir belønnet med en langtidskontrakt med de kvalitetene han innehar. Gratulerer Arsenal og Fabregas B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Ufattelig at han ikke tar han i handa. Han bør ha lagt dette bak seg. Er snakk om å ha gode holdninger på banen. Ja, jeg vet hva "Cashley" gjorde, men allikevel... Man synker vel på en måte like lavt når man gjør slikt.

Nå gikk vel Wenger ut før kampen og sa noen godord om Cole også, betyr vel at han har lagt det bak seg. Syns spillerene bør gjøre det samme også. ;)

Link to comment
Share on other sites

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Ufattelig at han ikke tar han i handa. Han bør ha lagt dette bak seg. Er snakk om å ha gode holdninger på banen. Ja, jeg vet hva "Cashley" gjorde, men allikevel... Man synker vel på en måte like lavt når man gjør slikt.

Nå gikk vel Wenger ut før kampen og sa noen godord om Cole også, betyr vel at han har lagt det bak seg. Syns spillerene bør gjøre det samme også. ;)

Pfft. Cashley slengte jo drit om halve Arsenal-troppen i den 'bestselgeren' av ei bok han gav ut. Ser ingen grunn til at Cesc og resten av spelerane skal ta den C*nten i handa. Well done Cesc!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Ufattelig at han ikke tar han i handa. Han bør ha lagt dette bak seg. Er snakk om å ha gode holdninger på banen. Ja, jeg vet hva "Cashley" gjorde, men allikevel... Man synker vel på en måte like lavt når man gjør slikt.

Nå gikk vel Wenger ut før kampen og sa noen godord om Cole også, betyr vel at han har lagt det bak seg. Syns spillerene bør gjøre det samme også. ;)

Pfft. Cashley slengte jo drit om halve Arsenal-troppen i den 'bestselgeren' av ei bok han gav ut. Ser ingen grunn til at Cesc og resten av spelerane skal ta den C*nten i handa. Well done Cesc!

Står fortsatt på det jeg skrev over :)

 

Var på stadion da han ble kåret til verdens beste spiller under 21 år før matchen mot spurs!!!!! Så fortjent så fortjent!!!! Cesc, vi diiger deg :)

Det hadde jeg ikke fått med meg :) Url til en side eller noe? Takk på forhånd :D

Link to comment
Share on other sites

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Ufattelig at han ikke tar han i handa. Han bør ha lagt dette bak seg. Er snakk om å ha gode holdninger på banen. Ja, jeg vet hva "Cashley" gjorde, men allikevel... Man synker vel på en måte like lavt når man gjør slikt.

Nå gikk vel Wenger ut før kampen og sa noen godord om Cole også, betyr vel at han har lagt det bak seg. Syns spillerene bør gjøre det samme også. ;)

Pfft. Cashley slengte jo drit om halve Arsenal-troppen i den 'bestselgeren' av ei bok han gav ut. Ser ingen grunn til at Cesc og resten av spelerane skal ta den C*nten i handa. Well done Cesc!

Står fortsatt på det jeg skrev over :)

 

Var på stadion da han ble kåret til verdens beste spiller under 21 år før matchen mot spurs!!!!! Så fortjent så fortjent!!!! Cesc, vi diiger deg :)

Det hadde jeg ikke fått med meg :) Url til en side eller noe? Takk på forhånd :D

helt enig, kanonbra å ikke hilse på casley cunt, så jo oppførselen til cunt igår, idiot!!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Umodent og latterlig oppførsel. Når de andre spillerene kan, hvorfor ikke Fabregas?

Cesc har også ved tidligere anledninger vist at han er mer voksen på banen enn utenfor.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er ung og impulsiv.I kampen krangla de mot slutten og Cole ville dommeren skulle gi Fab gult kort.

Fab ungikk Cole...så hvorfor holdt ikke Cole seg bare unna..i denne situasjonen syns jeg det var helt greit.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Umodent og latterlig oppførsel. Når de andre spillerene kan, hvorfor ikke Fabregas?

Cesc har også ved tidligere anledninger vist at han er mer voksen på banen enn utenfor.

Har du fulgt med på hva Ashley kål har sagt etter han forlot Arsenal, så hadde du skjønt det. Digger at Fabregas er seg selv, og viser hva han mener om slik oppførsel.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas.... a true gunner!

 

Han nektet å ta Cashley i hånden etter kampen. FORSTÅELIG!!!!!!

 

Umodent og latterlig oppførsel. Når de andre spillerene kan, hvorfor ikke Fabregas?

Cesc har også ved tidligere anledninger vist at han er mer voksen på banen enn utenfor.

Har du fulgt med på hva Ashley kål har sagt etter han forlot Arsenal, så hadde du skjønt det. Digger at Fabregas er seg selv, og viser hva han mener om slik oppførsel.

 

Så du vet hvor mye jeg har fulgt med? Nokså imponerende..

 

Syns uansett hva som er sagt og ikke det merkelig at en spiller ikke klarer å forsone seg med hva som har skjedd når de andre klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Da lagene hilste på hverandre før Chelsea kampen, lot alle utenom Adebayor være å se¨på ham når de tok han i hånda. Det Cesc gjorde før kampen synes jeg bare beviser at han ikke lar noen kødde med ham og prate dritt om han i media. Well done.

 

Cesc kommer til å bli kaptein en dag, det er jeg sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp av Cesc(Wigan), om noen år er han verdens beste spiller, om 10-12 år er han tidenes beste Arsenalspiller!! Han styrte kampbildet på et kvarter og han er 19 år. Utrolig spiller. Når jeg ser han komme inn får Flamini er det nok et bevis på at Flamini ikke er god nok, men grei backup, Cesc er faktisk yngre en Mathieu. Han har et herlig overblikk, nydelige pasninger, god teknikk, får rett og slett ikke nok av han. Et av Wengers beste kjøp. Gleder meg til å se utviklingen hans de neste 15 årene. Skal ikke mye til før han tar igjen Henry, Adams, Bergkamp, Brady osv. Han er en stor trøst for salget av Vieira.. Uten Wenger hadde han og Messi regjert i Barca, takk Arsene!!!! Kunne skrivt så mye mer men... Her vel ikke tid :blink: Men en ting er sikkert han er fantastisk god og han er en mann for framtiden!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...