Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Fantastiske fabelaktig fenomenale Fabregas!

 

Han er ikke vår nye Vieira, men vår nye Brady!

 

For en juvel!

 

Hvis han begynner å maule pommes frites og får skjerpet skuddet sitt enda litt bedre så skal jeg si meg 100% enig med deg Oskar. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Greit han har vore fantastisk i da sista, men er jo bare dei siste 2 månedene han har stått fram skikkeligt, og mykje av det er takka vera resten av laget og.

 

Ser me har noke stort på gong, og eg er utrulig spent på Villa kampen på lørdag.

Er litt usikker på om me klare å henta ut da besta då, med tanke på omkampen som sikkert ligger i bakhode på heile gjengen.

 

Me må fokusera 100% på den kampen, for har ikkje råd til å gi vekk meir poeng i PL.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

10-er på vg-børsen

 

men glimrende kaptein-arbeidet av Henry som sier han ikke er verdensklasse enda( selv om han er det :) )

 

10-er på sky

 

Fabregas imonerte meg første gang jeg så han,men siden da har han vokst enormt

 

det som imponerer meg nesten like mye som spillet hans er uttalelsene han gir til media

Link to comment
Share on other sites

Fabregas Searched At Customs

 

Arsenal midfield sensation, Francesc Fabregas, planned to jet home last night, after being the star of the show against Juventus at Highbury, but was stopped by customs officials.

 

The 18 year old was suspected of trying to smuggle 100kg of 'dope' out of the country.

 

However, after a quick body search it was revealed that Fabregas had simply forgotten to take Patrick Vieira out of his pocket.

 

;) :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med lappen, Cesc! Faboulus! :D

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303141

 

" Første gangen strøk han for å ha kjørt for fort. Andre gangen for at han ikke flyttet seg for en politibil. Jeg trodde sensoren ville fortsette å gi ham strykkarakter siden han var en Tottenham-fan, sier kjørelæreren med et smil. "

 

Ikke rart han trengte 3 forsøk. Tottenham fan som kjørelærer. Huff og huff! :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med lappen, Cesc! Faboulus! :D

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303141

 

" Første gangen strøk han for å ha kjørt for fort. Andre gangen for at han ikke flyttet seg for en politibil. Jeg trodde sensoren ville fortsette å gi ham strykkarakter siden han var en Tottenham-fan, sier kjørelæreren med et smil. "

 

Ikke rart han trengte 3 forsøk. Tottenham fan som kjørelærer. Huff og huff! :)

 

Får bare håpe han ikke kjører ut av veien, kjører i fylla eller finner på noe annet dumt som å kjøre opp til Seven Sisters Road :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

cesc er fantastisk. har imponert meg enormt de siste mnd. han virker sterkere, raskere og mer utholden enn noensinne. han går på sugende bakromsløp, oppsøker rom, skyver opp og hjelper spissene. cesc ser nærmest ut til å være en blanding av deco og xavi; og det i en alder av 18! cesc er noe så sjelden som en mobil playmaker. jeg synes xavi er fantastisk, men cesc har alt xavi har, i tillegg til stor løpskapasitet uten ball.

Link to comment
Share on other sites

Så gikk han ut med skade. Får håpe det ikke er alvorlig...

 

Det så ikke alvorlig ut. Han jogget etter tacklingen.....og jogget rolig ut av banen.

 

Vi får håpe han er klar til onsdagen!

 

 

Ja, håper virkelig han og Eboue er klar til onsdagen. Det er vel kanskje viktigst med Eboue siden det fort kan bli en forsvarskamp.

 

 

Vet noen hvor lang kontrakt Fabregas har med Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Han tok røntgen umiddelbart etter han gikk av, slik eg forstod det. Kommentatoren sa i alle fall at det var bekrefta frå Arsenal sitt hald at det var berre ei "bruising", etter at dei hadde tatt røntgen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

40% at fabregas eller Eboue spiller mot juve.. Håper begge blir friske fordi de har virkelig glitret i det siste

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...