Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Som alle sier her er Cesc, per idag, en meget god fotballspiller, og med årene vil han være blant de, om ikke den beste sentrale midtbanespilleren.

Noen nevner at han har litt å hente på det defensive og hurtigheten. Det er jeg enig i , men dette vil vel sannsynligvis bli bedre etterhvert, når han får utviklet fysikken sin enda mer.

Et enda bedre skudd hadde heller ikke vært å forakte, som Dr.Phil nevner.

Men Cesc er jo tross alt bare 18 år, og han har god tid til å forbedre seg som fotballspiller..

Fabregas blir (er) Stor!

Edit: Diverse engelske nettsteder rapporterer idag at Cesc har skrevet under på en kontrakt til 2011.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Fabregas er fantastisk!

17845[/snapback]

 

OI! Er han? Når ble han det? Link? Helt enig!

17878[/snapback]

Han ble det 11.september 2003. Før det var han en helt vanlig gutt i Barcelona, som synes det var artig å spille fotball.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Sender herved ut et illeluktende varsko; jeg frykter for at Cesc får trøbbel i den vanskelige andre-sesongen.

Det har vært for mye skriverier om at han skal erstatte Vieira og fortsette fremgangen fra i fjor, spørsmålet blir om det blir for store forventninger og press på de unge skuldrene???

Potensialet til vår diamant er det ingen tvil om men jeg tror det ville vært en fordel for ham at ansvaret ble fordelt på noen flere spillere.

La oss imidlertid håpe at jeg tar fryktelig feil (for en gangs skyld :)

Cesc kommer imidlertid fryktelig tilbake, før eller senere.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å like cesc bare mer og mer...............viss det er mulig å like han så mye som e gjør akkurat nå!!

 

 

kommer til å bli årets unge spiller i england.......bare vent å se!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Van Persie

Cesc begynner å få skikkelig langt hår.

Han har ganske tykk hårvekst (det har jeg og :P )

 

Håper at han klipper håret litt etter litt, og ikke får altfor langt hår. Husker hockeysveisen hans....

Link to comment
Share on other sites

Cesc begynner å få skikkelig langt hår.

Han har ganske tykk hårvekst (det har jeg og ;) )

 

Håper at han klipper håret litt etter litt, og ikke får altfor langt hår. Husker hockeysveisen hans....

19946[/snapback]

 

:withstupid:

Heheh! ;)

 

Ja, den må han ikke få tilbake, men han må få lengre hår! Det har nemlig jeg! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Jeg liker Cesc bedre og bedre jeg! :D

21965[/snapback]

 

Tviler ikke et sekund på at han kommer til å bli legendarisk, om han fortsetter å utvikle seg.

Gleder meg til fremtiden ;)

21968[/snapback]

 

 

Fabregas er en fantastisk spiller og kommer til å glede oss i mange år som kommer. Men må si at han har ikke vært overbevisende i år. Har vært god, men ikke helt det store og savner å se noe av det han viste i sesongen før. Han virker mer agresiv og bestemt, og føler han ikke har helt fokus enda.. Vi får sikkert godbitene fra han snart :o

Link to comment
Share on other sites

Det som har skjedd med Fabregas i år er at han har fått den veldig høyt profilerte rollen som "den nye Vieira". Og gutten er jo bare 18 år, og kan bli ødelagt av bedre ting. Men lille Cesc har klart seg veldig bra atter hva forventningene er synes jeg, som også nesten synes synd på ham som får det veldige presset om å måtte prestere og være nesten like god som Vieira. Men heldigvis så har han uttalt seg om at han ikke er noen ny Vieira, og det er veldig bra at han får sagt, sånn at forventnignene synker litt!

 

Og prestasjonene hans til nå i år han vært veldig bra synes jeg, og han har vært en veldig viktig spiller for Arsenal i år, noe som jeg tror han faktisk kommer til å være sesongen ut, og neste sesong og neste osv, osv.! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...