Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Fint å se at Rosicky får ny kontrakt. Han har jo slitt mye med skader, men vi får tro det bedrer seg fremover nå og at han får kommet tilbake og bevist hva han står for.

 

Fint, håper han kan holde seg skadefri og bidra på banen framover :) Nå venter jeg bare på at Gallas og Merida signerer nye kontrakter snart. Gallas er en av de viktigste spillerne i troppen vår. Han fortjener en treårs kontrakt!

Link to comment
Share on other sites

Fint, håper han kan holde seg skadefri og bidra på banen framover :) Nå venter jeg bare på at Gallas og Merida signerer nye kontrakter snart. Gallas er en av de viktigste spillerne i troppen vår. Han fortjener en treårs kontrakt!

 

Helt enig. Gallas har fått en ny giv og har imponert stort så langt. Å beholde Gallas og Vermaelen som midtstopperpar tror jeg blir veldig viktig fremover. Vil tro at Gallas også trives og er fornøyd nå som det har gått såpass bra og siden han og Vermaelen har passet såpass godt sammen, så det vil overraske meg om han ikke ønsker en ny kontrakt, og det vil overraske meg enda mer om Wenger ikke vil gi han en ny kontrakt :)

Link to comment
Share on other sites

Selv om dette kan være gode nyheter ville jeg mye heller sett at Gallas signerte ny kontrakt før Rosicky. Rosicky har fortsatt ikke bevist at han klarer å holde seg skadefri, og han er heller ikke en viktig spiller for Arsenal pdd. mens Gallas er trolig en av de viktigste spillerne vi har, når det gjelder mentalitet og udiskutabel klasse. Samt at han har dannet et utrolig godt samarbeid med Vermaelen, så mener jeg at dette burde vært førsteprioritet ovenfor Rosicky.

 

Uansett så håper jeg virkelig Rosicky holder seg skadefri, for det er heller ingen tvil om at lil' Mozart er en klassespiller på sitt beste.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 4 2010, 07:32 PM) 184599[/snapback]

Selv om dette kan være gode nyheter ville jeg mye heller sett at Gallas signerte ny kontrakt før Rosicky. Rosicky har fortsatt ikke bevist at han klarer å holde seg skadefri, og han er heller ikke en viktig spiller for Arsenal pdd. mens Gallas er trolig en av de viktigste spillerne vi har, når det gjelder mentalitet og udiskutabel klasse. Samt at han har dannet et utrolig godt samarbeid med Vermaelen, så mener jeg at dette burde vært førsteprioritet ovenfor Rosicky.

Enig, Gallas har vært en av Arsenal's viktigste spillere gjennom hele sesongen, får virkelig håpe en kontraktsforlengelse er rett rundt hjørnet. Uansett, flott at Rosicky blir med oss videre, holder han seg skadefri kan vi få mye glede av han både i år og de neste sesongene som kommer. Positivt!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

"Return of injured players will feel like new signings" - AW

 

Positivt overrasket over Mozart i de to kampene mot Bolton. Herlig innstilling, gode pasninger, flott blikk og ikke minst sterke og gode bidrag defensivt. Viktig at han holder seg skadefri nå. Det gule kortet han pådro seg i første kampen var herlig. Hele laget fikk litt mer hår på brøstet når han gikk foran og viste enorm tenning.

 

Dersom han hadde vært en nysignering i dette vinduet, hadde jeg gått av hengslene og kalt det årets kjøp. :)

Link to comment
Share on other sites

Tomas er en av de mer rutinerte spillerne våre og har vist gang på gang at han er en klassespiller, om han hadde sluppet skadeproblemene er jeg 100% sikker på at vi ville sett på Rosicky som en av verdens topp 10 fotballspillere! Herlig instilling, rutine, virker som en leder og et forbilde, Arsenal og Tsjekkia blir meget farlige nå som Tomas er tilbake :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Må si: Jo mer og mer jeg ser av Rosicky, jo mer får jeg sansen for han, han er nå favorittspilleren min(Noe som skifter ganske fort, menmen) Måten han har kommet tilbake fra skaden er fantastisk og han er like kreativ, like god til å sentre, og er like MAGISK som før.

 

Folk nevner Diaby og Eduardo som noen som kan hjelpe Ramsey gjennom skaden, men jeg tror Rosicky kan hjelpe like mye fordi de er er mer like og fordi han også har hatt skademareritt, dog ikke helt samme typen

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tror ikke det er noe hold i de ryktene, Rosicky blir nok værende på Emirates. I tillegg stengte vel overgangsvinduet kl 19.00 norsk tid, selv om det sikkert kan dukke opp enkelte overganger ut over morgendagen.

 

Satser på at Rosicky får en skadefri sesong, da tror jeg han kan få en kjempesesong dersom han får nok spilletid.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 2 2011, 12:51 PM) 218870[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Why Arsene Wenger Needs to Sell Tomas Rosicky

Han er vel ikke så veldig salgbar. Går ikke kontrakten hans ut til sommeren?

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/t...ns-new-contract

Link to comment
Share on other sites

Rosicky har ikke vært i nærheten av sitt gamle jeg denne sesongen så etter min mening er det til alles beste om han finner seg en ny klubb til sommeren, selv kan han få mer spilletid i en annen klubb, mens Arsenal kan gjøre plass til nye spillere i denne posisjonen. Med Ramsey tilbake i form neste sesongen tror jeg veien til en plass på laget vil være meget lang.

Mange klubber vil fortsatt kunne ha stor glede av Tomas i laget, men til å være Arsenal spiller syns jeg ikke han har nivået inne lenger.

Tipper flere klubber i midtsiktet i både England, Tyskland, Spania, Frankrike og Italia kan vise interesse. En retur til Tsjekkia kan kanskje også være aktuelt for Tomas?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Rosicky wants Arsenal stay

Midfielder has tonsils removed in a bid to overcome illnesses

 

Reports may suggest that Cesc Fabregas, Samir Nasri and Gael Clichy are set to leave Arsenal this summer, but Tomas Rosicky wants to stay at Emirates Stadium.

 

The midfielder has one year left on his contract with the Premier League club, however, it has been speculated that boss Arsene Wenger has grown tired of the Czech's regular injury and illness problems.

 

Rosicky, though, has had his tonsils removed this summer because doctors believed they were the cause of numerous viral infections which have limited his availability for selection.

 

And, unlike Fabregas, who has been wanted by Barcelona for several years, and Manchester City targets Nasri and Clichy, the 30-year-old has pledged his commitment to Arsenal after receiving assurances from Wenger.

 

Future

 

Rosicky told iDNES.cz: "I don't want to go somewhere where I would have it easier and where even the ordinary life would be easier for me. I want to achieve something with Arsenal.

 

"On Monday, I am starting pre-season with Arsenal. Before vacation I was speaking with coach Wenger and he told me he counted on my services and that there was no intention of selling me."

 

Rosicky has also yet to give up hope that Fabregas will stay at Arsenal, despite European champions Barcelona appearing to be set to complete a £35million deal.

 

Asked about the future of his club captain, Rosicky said: "I was talking to him on the phone recently, but I don't know.

 

"Even if I knew, I wouldn't tell. I would like to see him stay because he is a good mate as well as an excellent football player."

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke sjokkert, om en Rosicky fortsatt er å finne i drakta neste sesong. En spiller som dessverre er langt "over the top", og det for flere sesonger siden..... Skader ødela en karriere som kunne blitt så mye bedre, men små magiske glimt har vi fått oppleve i klubben. Likevel; med 89 kamper fra start (i liga og cup) over 4 sesonger, så sier det seg at han ikke har fått satt sitt preg på klubben over tid. Mange av disse kampene har vi dessverre sett en anonym men "gudbenådet" spiller, som vi burde ha erstattet tidligere.

 

Det beste hadde vært å solgt han, for så å gi en slik plass i stallen til et ungt talent istedenfor. Men; han blir vel......

Link to comment
Share on other sites

Ser på dette som veldig positivt, med tanke på at han er en god "sqaud" spiller og at Nasri med stor sannsynlighet er på vei ut dørene på Emirates. Selv om mozart ikke hadde noen optimal fjorårssesong så veit vi hva han har innen, med enda mer tillit enn det han hadde i fjor kan det være at han blomstrer på ny.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...