Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Wenger bekrefter til Sky Sports at Lehmann er ferdig i Arsenal. :blink:

 

Lehmann har vært en stor keeper for oss. En kan si hva en vil om temperament og tabber men jeg vil huske tyskeren for hans fantastiske sesong uten tap i Premier League. Samt straffekonken i cupfinalen mot United, for ikke å snakke om Champions League semifinalen mot Villareal.

Fantastiske begivenheter i Arsenal`s historie og Jens Lehmann`s karriere.

 

Få spillere har gitt så mye av seg sjøl for Arsenal som han. En legende...

'Heilt enig, når han reddet den straffen til riquelme er en redning jeg aldri glemmer. Samt redningen mot i den nemte fa-cup semifinalen Scholes. Jaja han har gitt oss utallige gode minner, og det er trist og tenke at det nå er over ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Leit. Virkelig leit. Lehmann har gitt mye til Arsenal. Han har lenge vært en av mine absolutte favorittspillere. Jeg kommer til å følge ham i hans nye klubb, for jeg tror virkelig ikke at han legger opp. Det er noe som heter å gi seg på toppen, men det ville være dumt å gi seg når man fremdeles kan ha et par fantastiske år igjen. Lehmann er sprek nok til å holde på lengre. Beviset ligger noen poster over. :blink:

 

Takk for alt du har gitt oss, Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på her, takk for alt Jens. Du har gjort mye bra for klubben opp gjennom årene. Du er også en artig skure på både godt og vondt. :blink:

Bra sagt, en spiller uten om det vanlige. Sikker på at han kunne vert 1.keeper for mesteparten av lagene i PL i enda noen sesonger. Også i hjemlandet tyskland. Men velget vel og legge med tanke på at sønnen skulle slippe og bytte skole og slik. Og for en vinnertype som Jens er, er det uaktuelt å spille andre fiolin.

 

Men som mange andre sier her inne. Takk for alt, Seaman har ikke vert savnet 1 sek etter du kom til kubben.

Link to comment
Share on other sites

Takk og farvel til en keeperkjempe.

Lehmann føyer seg fint inn i rekken......Wilson, Jennings, Lukic, Seaman, Lehmann.

 

Og nå venter vi på en ny konge i drakt nummer 1!

 

Det kan bli Almunia, men Wenger kan nok finne på å hente inn en ny keeper....

 

Lehmann; en fargerik og fabelaktig keeper: Takk for innsatsen, og jeg regner med at Jens kommer til å mimre om de gode sesongene han hadde i Arsenal.

går ikke an å gi nr 1 til almunia! han når ikke jens til anklene engang. jens er og blir en toppkeeper i verdensklasse. skulle så gjerne sett han som 1. valg neste sesong... :blink: takk for mange sinnsykt gode minner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal innrømme at jeg ikke er den som har vært mest positiv til Mad-Jens her på forumet i år, men hvis man ser bort fra alle de håpløse drittslengingene mot Almunia og tabbene denne sesongen, så har han på de fem årene sine i Arsenal-drakt virkelig skrevet seg inn i Arsenals historiebøker. Noen av hans største prestasjoner må vel være sesongen 03/04, da han hjalp oss å ikke tape en eneste kamp hele sesongen, og 05/06 sesongen, da han slo rekorden i CL ved å ikke slippe inn mål på over 500 minutter.

 

Takk for alt Jensemann!

Link to comment
Share on other sites

Triste greier dette.. :blink: Kan ikke gjøre annet enn å ønske han lykke til i sin nye klubb, for han er for god til å legge opp. Jens er en av de som har gjordt mest for klubben i de årene han har vært her. Han kom vel i 2003/04 sesongen? Drep meg om jeg tar feil.

 

Håper forresten at vi får inn en ny nummer 1, og den spilleren som får det, må vite at legender som David Seaman og Jens Lehmann har hatt det før han.

Link to comment
Share on other sites

Denne er verdt å se... Det er noe som sier meg at vi trenger en matchvinner i mål igjen...

 

http://ca.youtube.com/watch?v=CzvNJfVSzvg&feature=related

True class. Den redningen mot Real er en av tidenes redninger. Han slipper kanskje inn noen fillemål, men han holdt et utrolig høyt nivå mot storlagene. Husker fortsatt godt den fantastiske redningen fra skuddet til solskjær i fjor! Mot Man U borte så vi alle hvor vitkig det er med en matchvinner i målet. Det er her den største forskjellen mellom oss og Man U har vært i år! For all del, Almunia gjør få tabber og er en meget sympatisk keeper, men han holder ikke det nivået som tilsier at laget skal kjempe om CL og PL troféer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble trist av å se denne videosnutten. Wengers valg av Almunia som førstekeeper kan vel ha kostet oss gullet i år. Jeg hadde nesten glemt hvor fantastisk rå Lehman er i feltet.

 

Takk for noen fantastiske år Jens Lehman, synd du måtte avslutte din Arsenalkarriere som annetvalg etter en keeper som ikke rekker deg til ankelene.

Link to comment
Share on other sites

Har lenge sittet og spekulert i det samme, Tapapa. Jeg har null forståelse for hvorfor Almunia har blitt valgt foran Lehmann. Det har jeg sagt flere ganger tidligere også.

 

Men ikke tro at jeg "hater" Almunia. Lehmann er bare mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Har lenge sittet og spekulert i det samme, Tapapa. Jeg har null forståelse for hvorfor Almunia har blitt valgt foran Lehmann. Det har jeg sagt flere ganger tidligere også.

 

Men ikke tro at jeg "hater" Almunia. Lehmann er bare mye bedre.

 

Jeg hater han selvfølgelig ikke jeg heller. Hver gang han starter så håper jeg at han holder nullen og storspiller. Desverre har jeg ikke sett han storspille for ofte.

Link to comment
Share on other sites

Du var stein gal og hadde alltid noe å melde!!!

 

Kommer aldri til å glemme deg dansende rundt på streken på Old Trafford og når du kastet deg etter straffesparket i Villareal, der var du fantastisk!!

 

Lykke til videre, du har vært vår beste keeper denne sesongen, skandale at du ikke har spillt mer.

 

Jeg skammer meg over behanlingen du har fått denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Det ligger forøvrig et flott intervju med Lehmann etter Evertonkampen på ATVO. En smilende og storfornøyd tysker takker spesielt fansen for tida i klubben, men forteller også om hvor mye han har lært om fotballspillet i Arsenal. Veldig artig å se på.

Link to comment
Share on other sites

Trist å se Lehmann forlate oss. Håpet i det lengste han skulle bli en liten stund til. Det er fair å gi seg når han ikke lenger er førstevalget. Feil av Wenger mener nå jeg. Men, men -sånn er det bare. Så lykke til videre i karrieren! Det skal bli vanskelig å finne en som kan fylle dine sko med den lønnspolitikken klubben kjører.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...