Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Det er viktig å knytte Lehmann til oss ett år til. Det er få keepere som holder tyskerens kvalitet. Synes dette er den lagdelen i Arsenal som fortjener minst diskusjon i forhold til utskiftninger.

 

Samtidig er dette den posisjonen der jeg føler ordtaket "du vet hva du har men ikke hva du får" har størst gyldighet.

 

Gi mannen ett år til ffs :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Det er viktig å knytte Lehmann til oss ett år til. Det er få keepere som holder tyskerens kvalitet. Synes dette er den lagdelen i Arsenal som fortjener minst diskusjon i forhold til utskiftninger.

 

Samtidig er dette den posisjonen der jeg føler ordtaket "du vet hva du har men ikke hva du får" har størst gyldighet.

 

Gi mannen ett år til ffs :angry:

 

 

Jeg synes mannen kan få 2 års kontrakt. Der han er 1. keeper det første året og evt. 2. keeper neste år avhengig av hans form og evt. erstatter.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er viktig å knytte Lehmann til oss ett år til. Det er få keepere som holder tyskerens kvalitet. Synes dette er den lagdelen i Arsenal som fortjener minst diskusjon i forhold til utskiftninger.

 

Samtidig er dette den posisjonen der jeg føler ordtaket "du vet hva du har men ikke hva du får" har størst gyldighet.

 

Gi mannen ett år til ffs :P

 

 

Jeg synes mannen kan få 2 års kontrakt. Der han er 1. keeper det første året og evt. 2. keeper neste år avhengig av hans form og evt. erstatter.

 

BE

 

For det første:

1. Wenger gir ikke mer enn et år (ikke at jeg tror at du tror det)

2. Jens har sagt at han ville avslutte karrieren i Tyskland, altså et år til i Arsenal og så et siste år i Tyskland før han legger opp. Muligens to år i Tyskland

Link to comment
Share on other sites

Helt rett Moen, Wenger gir ikke mær en 1 års-kontrakt til de over 30 å viss jeg tenker meg om så har vel Lehmann pasert 30 for lengst så da blir det i hvertfall maks 1 år :P

Lehmann har tidligere sakt at han vil avslutte karieren i hjemlandet altså Tyskland.. Så tror nokk han blir i Arsenal et år , men håper Wenger skjønner at han bør snart tenke på å skaffe en ny kvalitets keeper ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er viktig å knytte Lehmann til oss ett år til. Det er få keepere som holder tyskerens kvalitet. Synes dette er den lagdelen i Arsenal som fortjener minst diskusjon i forhold til utskiftninger.

 

Samtidig er dette den posisjonen der jeg føler ordtaket "du vet hva du har men ikke hva du får" har størst gyldighet.

 

Gi mannen ett år til ffs :P

 

 

Jeg synes mannen kan få 2 års kontrakt. Der han er 1. keeper det første året og evt. 2. keeper neste år avhengig av hans form og evt. erstatter.

 

BE

 

For det første:

1. Wenger gir ikke mer enn et år (ikke at jeg tror at du tror det)

2. Jens har sagt at han ville avslutte karrieren i Tyskland, altså et år til i Arsenal og så et siste år i Tyskland før han legger opp. Muligens to år i Tyskland

 

Jeg vet at Wenger ikke gir mer enn 1 års kontrakter til folk over 30. Personlig synes jeg det er tullete. Hvis det er tilfelle at Lehmann absolutt skal avslutte karrieren i Tyskland synes jeg han bør få 2 års kontrakt.

Og avslutte i Tyskland etter det.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er jo en geniaal keeper. For meg er et av høydepunktene denne sesongen da vi vant 2-1 mot Manu. Når Lehmann på slutten blir "skada". Holdt på å le meg ihjel, noe av det morsomste jeg har sett! Håper Lehmann tar en sesong til, og så kan det være nok hvis han ikke holder mål.

Link to comment
Share on other sites

syns at lehmann pådrar seg en del unødvendige gule kort jeg... selvom jeg er skikkeli fan av han, syns jeg han gjør mye han ikke burde gjort... men han er kongen av buret på emirates da;P ingen over, ingen på sia

Link to comment
Share on other sites

Mye av det som Lehmann gjør er jo rett og slett komisk. Han fikk jo en ispose idag, det var sikkert for at det skulle se ordentlig vondt ut. 1 år til, please! Men han kan jo pådra seg noen gule til før han får utestengelse nå tror jeg....

Link to comment
Share on other sites

Haha. Herlig show på slutten i dag, Jens. Eit år til, please!

Hva gjorde han idag? Var det isposen?

 

Han fikk et slag i hodet, og feilaktig gult kort av dommeren som heller burde gått til Kevin Davis for slaget. Greit det ikke var hardt, men man skal ikke slå etter hodet til folk uansett.. Situasjonen i dag var bare 25% filming, tror ikke isposen var filming.. Gary [eller Nicky som kommentator så fint kalte ham] blir neppe med på noe lureri som å fake en hodeskade.. [hvis ikke Lehmann bare sa han var litt ør i hodet da..?]

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv keeper i den sitvasjonen så hadde jeg sefølgelig sløst med tid selv :-| Det Lehmann gjør er rutinert ! Å på dra seg et gultkort for sløsing med tid bryr meg lite :P.. Lehmann vet hva han gjør når han tar fram iposen for ingenting .. Har selvsakt lakt meg ned for ingenting jeg og når vi har ledet 2-1 :D

Link to comment
Share on other sites

Er nokså sikker på at hadde det vært en Arsenalspiller som hadde slått Lehmann hadde det blitt 3 kampers karantene. Slag trenger ikke å treffe. Slår en eller spenner en mot noen er det rødt kort og ut.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Mee&Bertie her. Ynkelig.

 

Jens Lehmann er i mine øyne en belastning for laget. Sportslig sett er han helt OK, endel grove "bærturer" til tross. Hans utenomsportslige opptreden derimot, har for min del vippet over fra "morsom og smart" til ynkelig og flau. Lehmann burde, med sin høye alder og brede erfaring, framstått som vår erfarne klippe. Han burde vært mannen som ikke lot seg lure av motspilleres tjuvtriks, og mannen som roet våre unggutter når det nesten koker over. Dengang ei. Lehmann er i dag vår usportslige fyrbøter. Oppvigler. Klovn. Uromoment nummer én. Det er nesten helt utrolig at Lehmann, som oppfører seg som en hårsår, bortskjemt tenåring, nærmer seg de 40.

 

Hva dette kommer av vet jeg ikke. Kanskje er ikke spill om fjerdeplasser spesielt motiverende i hans alder? Kanskje er det et utslag av at han, som tysker, plutselig har fått den mest "utyske" forsvarsrekka som tenkes kan foran seg? Eller kanskje han bare rett og slett er i ferd med å bli en gammel grinebiter? Som sagt; ikke vet jeg. Men samarbeidsklimaet forsvar og keeper imellom er i dag ikke godt nok - noe bl.a. krangelen Lehmann og Gallas imellom vitner om. Wenger har en utfordring; enten må han hente inn en ny klassekeeper, eller så må han plukke de verste unotene av Lehmann. Jeg tror det siste er vanskeligst.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv keeper i den sitvasjonen så hadde jeg sefølgelig sløst med tid selv ;) Det Lehmann gjør er rutinert ! Å på dra seg et gultkort for sløsing med tid bryr meg lite :P.. Lehmann vet hva han gjør når han tar fram iposen for ingenting .. Har selvsakt lakt meg ned for ingenting jeg og når vi har ledet 2-1 ;)

 

 

Og det er sportslig?

Ynkelig opptreden av en tullete tysker.

Dette er vi ikke vant til; David Seaman og Bob Wilson, Pat Jennings og John Lukic det var målvakter med respekt, sportslig opptreden og verdig The Arsenal!

 

 

Nei, sa ikke at det var sportslig, men å sløse med tid når Bolton legger stort press på oss så er det ok å ikke være sportslig, men ellers er jo Lehmann ganske så uspotstlig ! Det er jo trist ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150646

 

Alt tyder på at Lehmann blir då. Bør kanskje vente på Arsenal.com sin bekreftelse før me tek heilt av (eller motsatt, alt ettersom).

 

For min del tykkjer eg det er svært gledelig av Lehmann blir. Dette unge laget hadde absolutt ikkje hatt godt av at nok ein rutinert spelar forsvinn. Det har skjedd dei 2 siste somrane nå, og forhåpentlegvis slepp me det i år.

Link to comment
Share on other sites

Sitter med en delt følelse etter å ha lest denne nyheten.

Lehmann har blitt en kult figur og var meget meget god forrige sesong. Jeg synes han har gjort en god del rart i år og ikke vært i nærheten av fjorårs formen. Jenas sitt skudd på lørdag føler jeg meg ganske sikker på at Almuni hadde tatt forresten.

 

Hvis alternativet er Hearts og Skottlands målvakten så er jeg usikker på om han er bedre enn Lehmann, har rett og slett sett for lite av han. Dog trengs rutinen, og kanskje kan ett kommende EM sluttspill få frem det best i Lehmann igjen?

Link to comment
Share on other sites

Dette er kun en god nyhet dersom vi henter inn en ny keeper i sommer. Vil tro at en keeper vil trenge minst en sesong på å spille seg inn, og da er det greit å ha Jens å lene seg på den ene sesongen. Håper så den eventuelt nye keeperen er klar til å ta over helt i august 2008.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...