Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Mykje fortent skryt til Lehmann etter godt spel mot Birmingham. I tillegg kommuniserte han godt med den unge forsvarslina, og gav dei tryggheit. I det heile har Lehmann vunne min respekt denne sesongen, etter mykje surr, rot og tabbar dei fyrste åra.

Eg ser på Lehmann som eit betre kapteinsemne enn Henry, spesielt no etter at han ser ut til å ha kvitta seg med alle bajas-faktene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har git Lehmann en god del pepper tidligere, med rette har jeg følt, men nå er det bare å ta av seg hatten. Nå har tyskeren vært stabil på et svært høyt nivå lenge, og det akkurat hva Arsenal trenger. Holder han formen ønsker jeg en ny kontrakt med han velkommen!

 

Tror allikevel at det er viktig å finsikte en arvtaker allerede nå, da han tross alt begynner å dra på årene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at vi har en keeper som burde vert med blasnt de nominerte som VERDENS og EUROPAS beste keeper. Jensemann er helt råå :o

 

Jeg kan ikke tro at Lehmann ikke kommer til å være med i en slik diskusjon dersom han fortsetter i samme sporet ut sesongen. Menmen, det er vel ingen Premier League spillere som vinner slike kåringer uansett. Det har vi sett så mange ganger før, både med Bergkamp og Henry.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Lehmann har fått nok av sjanser. Han har ikke brukt dem rett og sletts fordi han ikke er god nok. Jeg vil høre hva dere andre mener

 

Dette var første innlegg i denne tråden!! :o

 

Hehe, dette var nok gjennomsnittsgooneren sin oppfatning av Jens for et år siden. Lehmann var nok da en tanke umotivert og Wenger, vår eminente manager tok tak i saken og plasserte ham på benken. Skulle nesten trodd at det var en annen keeper som vokter buret vårt i dag.

Link to comment
Share on other sites

Fin artikkel på SkySports om Jens... Wenger knows

 

Må innrømme at jeg har fått meg en liten smekk på fingrene av Jens' prestasjoner. Jeg hadde i likhet med mange andre her inne en negativ holdning til ham, men han har virkelig motbevist det denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

De som så real madrid kampene mot arsenal mener jeg har den oppfatningen at Lehman er den keeperen som er i best form. Kjenner han ikke igjen fra forrige sesong. (Bortsett fra tempramentet hans)

 

Han har reddet arsenal mange kamoer i det siste og han er fult fortjent månedens spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tror det er gode muligheter for at vi får se Jens spille under VM! Jens fortsetter å spille meget bra, mens Kahn idag hadde en tabbe og er ikke den keeperen han engang var, og ble bytta ut ved pause..

Ja, helt enig. En periode så det jo veldig svart ut med tanke på at Jens skulle få spilletid for Tyskland men det er kanskje derfor han har gjort det så bra i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at vi har en keeper som burde vert med blasnt de nominerte som VERDENS og EUROPAS beste keeper. Jensemann er helt råå :D

 

Jeg kan ikke tro at Lehmann ikke kommer til å være med i en slik diskusjon dersom han fortsetter i samme sporet ut sesongen. Menmen, det er vel ingen Premier League spillere som vinner slike kåringer uansett. Det har vi sett så mange ganger før, både med Bergkamp og Henry.

 

Værtfall med Henry så har det vært slik at de oldisene sitter og blir blenne av siklinga og de fine fintene til Ronaldinho, Så sitter Henry på fotball øya og er verdens kanskje mest effektive spiss og ikke vinner det er helt SYYYKT. Det burde vert klart at Henry burde blitt Verdens beste iverfall to år på rad

Link to comment
Share on other sites

Tror det er gode muligheter for at vi får se Jens spille under VM! Jens fortsetter å spille meget bra, mens Kahn idag hadde en tabbe og er ikke den keeperen han engang var, og ble bytta ut ved pause..

 

ja da gikk det slik jeg trodde da:D Jens fortjener det jammen meg å!

Link to comment
Share on other sites

YES!!! Jens skal stå for Tyskland i VM: LINK

 

Han fortjener det!! Har vært utrolig stabil i år!

 

Kahn har gjort noen idiotiske tabber. Merkelig at Kahn og Lehmann er like gammel, for meg virker det som om Lehmann er mer "bevegelig"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

I følge nettavisen\kicker så vil Lehmann legge opp etter EM-sluttspillet i 2008.

 

han begynner å bli gammel nå ja, men har imponert meg veldig det siste året, spesielt etter Jul.

 

Personlig så mener eg at Almunia er for dårlig som første keeper i Arsenal, men også han har gjort det bra den siste tiden..

 

Poom med over 100 landskamper vil vel aldri være mer enn en reserve keeper + at alle 3 første valgene er langt over 30 år...

 

på tide med ny keeper innen 2 år?? tiden vil vise..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...