Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Guest AlexanderS
Enkelte her inne lærer aldri....

Men, at the end of the day, som det heter; det viktigste med dette er at Arsene og jeg er enig om å fortsette med Jensemann i buret minst en sesong til :)

9196[/snapback]

 

Arsenè Wenger kommer selvsagt til å satse på en ny keeper den kommende sommeren. Jeg forventer også at det vil bli brukt en betydelig sum på dette området - ikke nye middelmådigheter som Richard Wright, Almunia og Jens Lehmann. Vi trenger rett og slett en toppkeeper, en som kan redde oss i tette og jevne matcher, en slik en har vi manglet de tre siste sesongene. Det er du som aldri lærer. Det er bare du og et par andre ekstremt subjektive goonere som deler dine synspunkter - det eneste Jens Lehmann får fram hos andre supportergrupperinger på koksholmen og i resten av Europa er store latterkramper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
En søt liten tråd, dette! :)

9202[/snapback]

 

Nei. Dere lar dere lure av denne Jensemann-figuren. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd med sikkerhet at denne figuren var en dobbeltnicker.

 

Hvis ikke, så gjør han seg bare til. Jeg tror rett og slett ikke det går an å ha et *slikt* love-relationship til en person som Jens Lehmann.

9308[/snapback]

 

hva er galt med å like en spiller? enkelte Manshit-fans liker jo Djemba-Djemba. det ken kalle en skam.

Link to comment
Share on other sites

En søt liten tråd, dette! :)

9202[/snapback]

 

Nei. Dere lar dere lure av denne Jensemann-figuren. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd med sikkerhet at denne figuren var en dobbeltnicker.

 

Hvis ikke, så gjør han seg bare til. Jeg tror rett og slett ikke det går an å ha et *slikt* love-relationship til en person som Jens Lehmann.

9308[/snapback]

 

hva er galt med å like en spiller? enkelte Manshit-fans liker jo Djemba-Djemba. det ken kalle en skam.

9319[/snapback]

 

sorry det over der. det skal stå at det kan man kalle en skam.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
En søt liten tråd, dette! :)

9202[/snapback]

 

Nei. Dere lar dere lure av denne Jensemann-figuren. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd med sikkerhet at denne figuren var en dobbeltnicker.

 

Hvis ikke, så gjør han seg bare til. Jeg tror rett og slett ikke det går an å ha et *slikt* love-relationship til en person som Jens Lehmann.

9308[/snapback]

 

hva er galt med å like en spiller? enkelte Manshit-fans liker jo Djemba-Djemba. det ken kalle en skam.

9319[/snapback]

 

Det er med andre ord "lovlig" å like Jens Lehmann, men Djemba-Djemba går ikke under den kategorien?

 

Uansett, det er selvsagt lov å like en spiller, men når Lehmann får uhemmet skryt av visse debattanter for å gjøre en fin utrustning i feltet, så er det noe som er galt. Det blir rett og slett usaklig.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Enkelte her inne lærer aldri....

Men, at the end of the day, som det heter; det viktigste med dette er at Arsene og jeg er enig om å fortsette med Jensemann i buret minst en sesong til :)

9196[/snapback]

 

Arsenè Wenger kommer selvsagt til å satse på en ny keeper den kommende sommeren. Jeg forventer også at det vil bli brukt en betydelig sum på dette området - ikke nye middelmådigheter som Richard Wright, Almunia og Jens Lehmann. Vi trenger rett og slett en toppkeeper, en som kan redde oss i tette og jevne matcher, en slik en har vi manglet de tre siste sesongene. Det er du som aldri lærer. Det er bare du og et par andre ekstremt subjektive goonere som deler dine synspunkter - det eneste Jens Lehmann får fram hos andre supportergrupperinger på koksholmen og i resten av Europa er store latterkramper.

9310[/snapback]

 

 

Få opp gluggene gutten min, slik som flere og flere her inne har gjort de siste månedene.

Gilberto tror at Jensemann blir tungen på vektskålen i morgen, og jeg er helt enig.

Hvorfor???

Jo, fordi Jens er flere hakk bedre enn begge keeperne til scumchester.

Vår mann har reddet oss gang på gang på gang de siste 12 kampene, og du bare sutrer.

At du ikke blir lei av deg selv.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Enkelte her inne lærer aldri....

Men, at the end of the day, som det heter; det viktigste med dette er at Arsene og jeg er enig om å fortsette med Jensemann i buret minst en sesong til :)

9196[/snapback]

 

Arsenè Wenger kommer selvsagt til å satse på en ny keeper den kommende sommeren. Jeg forventer også at det vil bli brukt en betydelig sum på dette området - ikke nye middelmådigheter som Richard Wright, Almunia og Jens Lehmann. Vi trenger rett og slett en toppkeeper, en som kan redde oss i tette og jevne matcher, en slik en har vi manglet de tre siste sesongene. Det er du som aldri lærer. Det er bare du og et par andre ekstremt subjektive goonere som deler dine synspunkter - det eneste Jens Lehmann får fram hos andre supportergrupperinger på koksholmen og i resten av Europa er store latterkramper.

9310[/snapback]

 

 

Få opp gluggene gutten min, slik som flere og flere her inne har gjort de siste månedene.

Gilberto tror at Jensemann blir tungen på vektskålen i morgen, og jeg er helt enig.

Hvorfor???

Jo, fordi Jens er flere hakk bedre enn begge keeperne til scumchester.

Vår mann har reddet oss gang på gang på gang de siste 12 kampene, og du bare sutrer.

At du ikke blir lei av deg selv.

9325[/snapback]

 

Nå starter du den sedvanlige lygingen din igjen. Blir du aldri lei av deg selv? Jeg har da ikke kritisert Lehmanns prestasjoner de siste månedene - hvis du heller bruker tiden på noe fornuftig, for eksempel bruk av dine to små som du har fått utlevert, så vil du faktisk se at jeg har skryt av hans spill. Jeg har dog påpekt at dette er en konsekvens av et forsvarsspill som har forbedret seg radikalt under den samme perioden, noe som også gjør Lehmanns jobb vesentlig lettere. Jeg kan heller ikke se at Lehmann har reddet oss i noen kamper som du påpeker, men du har vel alle disse 12 kampene på lager vil jeg tro, inkludert Everton-kampen?

 

Ellers så kan det jo sies at Manchester Uniteds førstekeeper denne sesongen, Carroll, har opptrådt mye bedre enn Lehmann sett sesongen under ett. Har mange færrere tabber i protokollen.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Nå starter du den sedvanlige lygingen din igjen. Blir du aldri lei av deg selv? Jeg har da ikke kritisert Lehmanns prestasjoner de siste månedene - hvis du heller bruker tiden på noe fornuftig, for eksempel bruk av dine to små som du har fått utlevert, så vil du faktisk se at jeg har skryt av hans spill. Jeg har dog påpekt at dette er en konsekvens av et forsvarsspill som har forbedret seg radikalt under den samme perioden, noe som også gjør Lehmanns jobb vesentlig lettere. Jeg kan heller ikke se at Lehmann har reddet oss i noen kamper som du påpeker, men du har vel alle disse 12 kampene på lager vil jeg tro, inkludert Everton-kampen?

 

Ellers så kan det jo sies at Manchester Uniteds førstekeeper denne sesongen, Carroll, har opptrådt mye bedre enn Lehmann sett sesongen under ett. Har mange færrere tabber i protokollen.

9328[/snapback]

 

Du minner mer og mer om en scumchester-supporter.

Hvis vi ikke slipper inn mål, er det forsvarets fortjeneste.

Hvis vi slipper inn mål, er det Jensemanns skyld.

Hvor har du lært din fotball-abc???

Jeg vil oppfordre samtlige gunners-supportere til å snu ryggen til alle som prater dritt om våre spillere.

Dette burde scum-supporterne få holde på med på ungdomsskolene rundt omkring.

Lehmann har startet sin personlige mind-game med Sir huba-buba nå, og han hevder at scum umulig kan slå arsenal uten å sparke i stykker kampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Trist at så mange missliker Lehmann. Eg for min del, synast at Lehmann er ein kjempe keeper, noko vi verkeleg har fått sett dei siste månadane.

I første halvdel av sesongen, då vi slapp inn altfor mange mål, hadde fans og tilskuarar ein lei tendens til å gje vår tyske sisteskanse skulda. Greit nok, eit par av måla må han ta på si kappe, men kva for keeper gjer ikkje det? Til og med Cech, som alle forguder, gjer blunderar av og til. Det eg vil fram til er at på den tida vi slapp inn mest mål, var det forsvaret som burde ta det meste på si kappe. Forsvaret var heilt i oppløysing, men heldigvis kom ein reddande engel med navn Phillipe Senderos. Når forsvaret vart stabilt, slapp vi inn mykje mindre mål. Lehmann har vore svært god dei to åra han har vore her,å seie noko anna vil vere å ta feil i mi meining, og sjølv om han byrjar å dra på åra, har han mange gode år framfor seg fortsatt. Og ikkje gløym at vi har ein stadig betre Graham Stack tilbake på Highbury neste år.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

:) Gi meg styrke......................! :(

 

Gjentakelse av samme argumentasjon, gang på gang, blir etter min smak litt traurig.

 

:P Hva blir det neste? Kanskje Håkon Opdal atter en gang blir lansert som Lehmanns erstatter? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Du minner mer og mer om en scumchester-supporter.

Hvis vi ikke slipper inn mål, er det forsvarets fortjeneste.

Hvis vi slipper inn mål, er det Jensemanns skyld.

Hvor har du lært din fotball-abc???

Jeg vil oppfordre samtlige gunners-supportere til å snu ryggen til alle som prater dritt om våre spillere.

Dette burde scum-supporterne få holde på med på ungdomsskolene rundt omkring.

Lehmann har startet sin personlige mind-game med Sir huba-buba nå, og han hevder at scum umulig kan slå arsenal uten å sparke i stykker kampen.

9334[/snapback]

 

 

Scumchester-supporter? Ja, det er jeg jo selvsagt... :rolleyes:

 

Jeg er forresten hundreognittiniprosent enig med Jensemann. La oss alle ha et diskusjonsforum der vi hyller Chris Kywomia, Glenn Helder, Igor Stepanovz og alle andre fabelaktige spillere som enten har bært den rød-hvite trøya opp gjennom tidene, eller som er blant dagens mannskap. Amen!

Link to comment
Share on other sites

Enkelte her inne lærer aldri....

Men, at the end of the day, som det heter; det viktigste med dette er at Arsene og jeg er enig om å fortsette med Jensemann i buret minst en sesong til :rolleyes:

9196[/snapback]

 

Arsenè Wenger kommer selvsagt til å satse på en ny keeper den kommende sommeren. Jeg forventer også at det vil bli brukt en betydelig sum på dette området - ikke nye middelmådigheter som Richard Wright, Almunia og Jens Lehmann. Vi trenger rett og slett en toppkeeper, en som kan redde oss i tette og jevne matcher, en slik en har vi manglet de tre siste sesongene. Det er du som aldri lærer. Det er bare du og et par andre ekstremt subjektive goonere som deler dine synspunkter - det eneste Jens Lehmann får fram hos andre supportergrupperinger på koksholmen og i resten av Europa er store latterkramper.

9310[/snapback]

 

 

Få opp gluggene gutten min, slik som flere og flere her inne har gjort de siste månedene.

Gilberto tror at Jensemann blir tungen på vektskålen i morgen, og jeg er helt enig.

Hvorfor???

Jo, fordi Jens er flere hakk bedre enn begge keeperne til scumchester.

Vår mann har reddet oss gang på gang på gang de siste 12 kampene, og du bare sutrer.

At du ikke blir lei av deg selv.

9325[/snapback]

 

Nå starter du den sedvanlige lygingen din igjen. Blir du aldri lei av deg selv? Jeg har da ikke kritisert Lehmanns prestasjoner de siste månedene - hvis du heller bruker tiden på noe fornuftig, for eksempel bruk av dine to små som du har fått utlevert, så vil du faktisk se at jeg har skryt av hans spill. Jeg har dog påpekt at dette er en konsekvens av et forsvarsspill som har forbedret seg radikalt under den samme perioden, noe som også gjør Lehmanns jobb vesentlig lettere. Jeg kan heller ikke se at Lehmann har reddet oss i noen kamper som du påpeker, men du har vel alle disse 12 kampene på lager vil jeg tro, inkludert Everton-kampen?

 

Ellers så kan det jo sies at Manchester Uniteds førstekeeper denne sesongen, Carroll, har opptrådt mye bedre enn Lehmann sett sesongen under ett. Har mange færrere tabber i protokollen.

9328[/snapback]

 

Carroll har jo også hatt den mest omdiskuterte tabben i år da mot Tottenham. i den kampen unnet jeg faktisk Tottenham det målet. helt utrolig at ikke linjedommeren eller dommeren så det. forresten hvem var dommer i den kampen????????????

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Lehmann vinner FA Cupfinalen for oss og spiller en kjempe vår-sesong for oss rød/hvite. Helvete, vi har mannen vi trenger... Lehmann ståt støtt i 2005/2006 også. Basta!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Hvem husker vi fra -79???

Jo, Alan Sunderland.

Hvem husker vi fra -05???

Jo, en ny matchvinner.......JENS LEHMANN.

Han har vunnet en ny kamp for oss, denne gang betydde det samtidig en ny tittel.

Jeg forlanger herved en uforbeholden HYLLEST til vår keeper.

AlexanderS og Bertie Mee bør snarest melde seg og innrømme saker og ting her :lol:

Jeg er så inni helvete sliten i dag......

Det var så sykt artig å sette seg ned etter kampen i går og telle titler, sammen med scum-supporterne.

Dette blir jævlig usammenhengende røre, men jeg har akkurat kommet hjem fra feiringen og klarer nesten ikke å skrive engang..

Jeg vil fortsatt ha minst en ny keeper til neste sesong, dvs ut med aluminium og taylor og inn med en mann som kan pushe Jens videre.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hvem husker vi fra -79???

Jo, Alan Sunderland.

Hvem husker vi fra -05???

Jo, en ny matchvinner.......JENS LEHMANN.

Han har vunnet en ny kamp for oss, denne gang betydde det samtidig en ny tittel.

Jeg forlanger herved en uforbeholden HYLLEST til vår keeper.

AlexanderS og Bertie Mee bør snarest melde seg og innrømme saker og ting her :D

Jeg er så inni helvete sliten i dag......

Det var så sykt artig å sette seg ned etter kampen i går og telle titler, sammen med scum-supporterne.

Dette blir jævlig usammenhengende røre, men jeg har akkurat kommet hjem fra feiringen og klarer nesten ikke å skrive engang..

Jeg vil fortsatt ha minst en ny keeper til neste sesong, dvs ut med aluminium og taylor og inn med en mann som kan pushe Jens videre.

9547[/snapback]

 

Klart vi husker Jens Lehmann mest fra denne kampen.

Det ble jo en keeper-kamp, slik Arsenal skuffet ute på banen.

Og tyskern var god, veldig god, heldigvis!! Uten hans godhet hadde vi tapt!

Hadde jeg bare visst om dette ville ha fortsatt...........

Og jeg er enig Pål, hent en ny keeper som kan utfordre Jens!

Vi skal jo heller ikke glemme at Almunia reddet Arsenal i en tidligere runde...

 

Anyway Jens har totalt sett vært for ustabil, men klar matchvinner i finalen!

Da var han Seaman, og ikke Barnett!!!

:D

9556[/snapback]

 

 

Jens Lehmann har IKKE vært ustabil, han har vært meget STABIL.

Når man spiller 49 kamper på rad uten å tape en eneste, kalles ikke det ustabil.

Man skal være rimelig forutinntatt hvis man ikke klarer å se kvaliteten med Jensemanns spill i hele 2005.

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann har IKKE vært ustabil, han har vært meget STABIL.

Når man spiller 49 kamper på rad uten å tape en eneste, kalles ikke det ustabil.

Man skal være rimelig forutinntatt hvis man ikke klarer å se kvaliteten med Jensemanns spill i hele 2005.

9568[/snapback]

 

49 kamper på rad uten tap var i fjor. Lehmann var helt på trynet i høst, men har skjerpet seg opp flere hakk siden da og fortjener nå å være i Arsenal i ett år til.

Link to comment
Share on other sites

Jens var kongen igår, ingen tvil om det!! Han redda oss flere ganger, og jeg har aldri sett han spille bedre.

 

Når det er sagt håper jeg vi henter en klassekeeper til neste år, er Jens god nok beholder han plassen allikevel.

 

Og jensemann, jeg er er 110% enig med deg. en mann som står på et lag som ikke taper på 49 kamper er ikke ustabil.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
En søt liten tråd, dette! ;)

9202[/snapback]

 

Nei. Dere lar dere lure av denne Jensemann-figuren. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd med sikkerhet at denne figuren var en dobbeltnicker.

 

Hvis ikke, så gjør han seg bare til. Jeg tror rett og slett ikke det går an å ha et *slikt* love-relationship til en person som Jens Lehmann.

9308[/snapback]

 

 

Skjønner du fortsatt ikke hvorfor jeg elsker Jens Lehmann????????

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Enkelte her inne lærer aldri....

Men, at the end of the day, som det heter; det viktigste med dette er at Arsene og jeg er enig om å fortsette med Jensemann i buret minst en sesong til ;)

9196[/snapback]

 

Arsenè Wenger kommer selvsagt til å satse på en ny keeper den kommende sommeren. Jeg forventer også at det vil bli brukt en betydelig sum på dette området - ikke nye middelmådigheter som Richard Wright, Almunia og Jens Lehmann. Vi trenger rett og slett en toppkeeper, en som kan redde oss i tette og jevne matcher, en slik en har vi manglet de tre siste sesongene. Det er du som aldri lærer. Det er bare du og et par andre ekstremt subjektive goonere som deler dine synspunkter - det eneste Jens Lehmann får fram hos andre supportergrupperinger på koksholmen og i resten av Europa er store latterkramper.

9310[/snapback]

 

 

Få opp gluggene gutten min, slik som flere og flere her inne har gjort de siste månedene.

Gilberto tror at Jensemann blir tungen på vektskålen i morgen, og jeg er helt enig.

Hvorfor???

Jo, fordi Jens er flere hakk bedre enn begge keeperne til scumchester.

Vår mann har reddet oss gang på gang på gang de siste 12 kampene, og du bare sutrer.

At du ikke blir lei av deg selv.

9325[/snapback]

 

Var vel ikke så helt borti natta allikevel kanskje????

Link to comment
Share on other sites

Takk Jens. Jeg var skeptisk til deg en laaang periode,

men etter som forsvaret har blitt bedre har du det og.

IMPONERENDE kamp og Banens beste.

Jens er en god keeper, men vi trenger en utfordrer

neste sesong.

Spiller Jens som han har gjort i det siste skal det en MEGET

god keeper for å ta fra han plassen.

Gratulerer Jens. Dette fortjente du! ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger warns hero Jens

 

“At the start of the season I cannot guarantee Jens will be my keeper because he is suspended in Europe.

 

“I’ll have to decide whether I start the season with him because he is not qualified in the Champions League. But, normally yes, he’d be first choice.”

 

 

Wenger har et poeng her. Kanskje vil han la en annen keeper 'spille seg varm' de første kampene og ikke risikere en keeper uten matchtrening i de særdeles viktige par første kampene i Champions League til høsten.

 

Jens Lehmann fikk jo som vi vet to kampers suspensjon etter å ha rotet det til mot Bayern München.

Link to comment
Share on other sites

Guest Emiren

Hyggelig at Lehmann fikk denne avslutningen på sesongen. Han viste god moral og opptrådte profesjonelt da han kjempet seg inn på laget igjen etter vrakingen i vinter. Han har sammen med resten av laget spilt bra nå de siste månedene. Dette er noe han skal ha ros for. Samtidig tror jeg at Gilberto og Senderos skal ha en større del av æren for at vi knapt har sluppet inn mål.

 

Lehmann er sannsynligvis en av de bedre keeperne i England. Men man kan ikke legge skjul på at han har store problemer i feltarbeidet og med ballen i beina. Dette så vi også eksempler på i finalen. Ved to anledninger gjorde han grove feilberegninger på crossballer. Bare flaks at vi ikke slipper inn mål på disse. Det er for å si det mildt ikke første gang Lehmann spreller i feltet... Han er ingen atlet og gjør redninger som de fleste keepere på dette nivået bør gjøre. Arsenal fører som regel kampene. Dette gjør at motstanderne i forskjellig grad satser på innlegg, lange baller og dueller i feltet. Dette er et område hvor Lehmann er usikker og ustabil.

 

Om et år er det for Lehmanns del VM på hjemmebane. Dette medfører selvsagt ekstra motivasjon. Han vil nok gjøre alt han kan for å vippe Kahn ut av laget. Samtidig tviler jeg sterkt på om han bør være førstekeeper på Arsenal også neste sesong. Han er rett og slett ikke stabil nok. Dette er ikke for å være gledesdreper eller sutrete. Jeg innrømmer at han har vært avgjørende i enkelte kamper og selvfølgelig nå i FA-cupfinalen. Og en keeper som ikke taper på 49 ligakamper har utvilsomt kvaliteter. Men Wenger må hente inn en seriøs utfordrer dersom vi skal ha mulighet til å lykkes i Europa og ta tittelen fra Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hyggelig at Lehmann fikk denne avslutningen på sesongen. Han viste god moral og opptrådte  profesjonelt da han kjempet seg inn på laget igjen etter vrakingen i vinter. Han har sammen med resten av laget spilt bra nå de siste månedene. Dette er noe han skal ha ros for. Samtidig tror jeg at Gilberto og Senderos skal ha en større del av æren for at vi knapt har sluppet inn mål.

 

Lehmann er sannsynligvis en av de bedre keeperne i England. Men man kan ikke legge skjul på at han har store problemer i feltarbeidet og med ballen i beina. Dette så vi også eksempler på i finalen. Ved to anledninger gjorde han grove feilberegninger på crossballer. Bare flaks at vi ikke slipper inn mål på disse. Det er for å si det mildt ikke første gang Lehmann spreller i feltet... Han er ingen atlet og gjør redninger som de fleste keepere på dette nivået bør gjøre. Arsenal fører som regel kampene. Dette gjør at motstanderne i forskjellig grad satser på innlegg, lange baller og dueller i feltet. Dette er et område hvor Lehmann er usikker og ustabil.

 

Om et år er det for Lehmanns del VM på hjemmebane. Dette medfører selvsagt ekstra motivasjon. Han vil nok gjøre alt han kan for å vippe Kahn ut av laget. Samtidig tviler jeg sterkt på om han bør være førstekeeper på Arsenal også neste sesong. Han er rett og slett ikke stabil nok. Dette er ikke for å være gledesdreper eller sutrete. Jeg innrømmer at han har vært avgjørende i enkelte kamper og selvfølgelig nå i FA-cupfinalen. Og en keeper som ikke taper på 49 ligakamper har utvilsomt kvaliteter. Men Wenger må hente inn en seriøs utfordrer dersom vi skal ha mulighet til å lykkes i Europa og ta tittelen fra Chelsea.

9740[/snapback]

 

 

Bra at du er fornøyd med keeperen vår, det skulle vel bare mangle kanskje ;)

La det være sagt med en gang, hvis det finnes bedre spillere tilgjengelig så ønsker vi alle de velkommen til gunners.

Utespillere som keepere, problemet er bare det at jeg tviler på at det finnes noen som er tilgjengelige til en overkommelig pris, som samtidig er bedre enn Jens.

Vi må prioritere å bruke MYE midler på en ny spiss først og fremst, vi er for avhengige av Henry.

Men vi trenger uansett minst en klasse-keeper inn i stallen i sommer, som kan spille de to første champions league-kampene og samtidig pushe Jens videre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...