Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Lehmann spilte kjempebra i går mot blackburn han holdte de fleste ballene. :(

Han har ikke spilt så kjempe bra tidliere i sesongen annet enn mot munchen og noen andre tilfeller. :angry:

Men siden han viser forbedringer syns jeg at vi skal beholde han og kanskje ta opp en annen keeper fra reservelaget og trene han opp. :angry: :(

6113[/snapback]

 

 

Tror nok vi trenger minst en ny keeper i sommer.

Dette pga at reserve-keeperne vi har rett og slett er for dårlige.

Stuart Taylor og Almunia bør vi kvitte oss med etter min mening, og da ligger alt til rette for at vi endelig kan få et talent i verdensklasse på laget.

Er ikke sikker på om det er Knut Borch......

Uansett bør det være noen som også kan utfordre og pushe Jensemann videre.

Men fortsetter han å stå på det nivået han nå gjør, bør vi bruke de STORE pengene på ute-spillere.

6129[/snapback]

 

jeg mener at vi burde kaste ut Lehmann og Taylor. samt kjøpe en ny stjerne keeper. Almunia kan vi beholde som reserve keeper

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann
Må si jeg er 100% uenig med deg i dine keepervurderinger Jensemann. (Se bort fra at jeg ikke ønsker Lehmann som førstekeeper, det er uinteressant her.)

 

1. Gitt at Lehmann blir, så ser jeg ingen grunn til at vi skal kjøpe noe ny keeper. De reservekeeprene vi har er da plenty god nok? Neppe noen i PL som har bedre dekning på keeperplassen enn oss? Skal godt gjøres å kjøpe en bedre reservekeeper.

 

2. Keepertalent i verdensklasse? Nei takk, fint lite vil være mer ødeleggende for et keepertalent i verdensklasse, enn å matches på reservelaget og i ligacupen. Uansett tror jeg neppe et verdensklassetalent er fornøyd med en konstant benketilværelse. En ung keeper kan ikke matches på samme måte som en utespiller. En keeper er avhengig av spilletid og tillit for å utvikle seg. Dette kan ikke vi tilby, og derfor vil det være bortkastet med et stortalent i mål. Litt spent på hvem du kunne tenke deg her.

 

3. Utfordrer til Lehmann? Nei takk, det fungerer svært sjelden med to jevngode keepere som kjemper om plassen. Jeg ser selvsagt at det kan ha en viss positiv effekt med litt kamp om keeperplassen, men de fleste eksempler viser vel at en reell kniving er lite gunstig? En klar definert førstekeeper er etter min mening det beste. Skjønner egentlig ikke hvem det skulle være vi kan kjøpe som er fornøyd backupstatus for Jens, og som samtidig er god nok til å "utfordre og pushe Jensemann videre."

 

Jens har stått bra i det siste, men jeg finner denne forherligelsen av han veldig spesiel. Ser helst at en svenske står for oss neste sesong.

6135[/snapback]

 

1. Våre reservekeepere er slett ikke bra nok i det hele tatt. Almunia har bevist at han ikke holder mål og når ikke Taylor engang klarer å konkurrere med ham, trenger vi definitivt ny back-up.

Utrolig utsagn at vi har best keeperdekning i premier league. Tror ikke du finner noen som er enig med deg i det.... (Cech/Cudiccini og Howard/Carroll).

 

2. Hvorfor skal ikke vi ha et keepertalent i verdensklasse når vi har talenter i verdensklasse overalt ellers på banen???? Senderos, Clichy, Fabregas, Quincy, Flamini, van Persie og Reyes. Alle disse KAN en vakker dag være verdensklasse-spillere, hvem vet?? Wenger har en egen evne til å skape verdensstjerner av unge, ukjente gutter og nå synes jeg tiden er inne for å skape en ditto keeper.

Felles for disse guttene er at de har vært matchet og modnet på reservelaget en tid før de slår ut i full blomst. Meget fornuftig politikk synes jeg, stikk i strid med pengepolitikken i chelsky.

 

3. Selvfølgelig skal vi ha en reell utfordrer til Jensemann, alt annet er tull-prat, og det håper jeg du skjønner også. En annen ting er at Wenger nok vil velge seg en første-keeper til seriestart og la denne matche på førstelaget, men ikke dermed sagt at første-keeperen står uansett hva som skjer.

Hva skal man da med reserve-keeper???

I denne jobben må man tåle en konkurranse-situasjon hver dag, og jeg tror nok mange store talenter rundt omkring i verden ville ofret alt for å bli tilbudt en kontrakt i arsenal.

 

Skjønner godt at du synes dette er en forherligelse av Lehmann, men det er egentlig totalt uinteressant.

Det interessante er at arsenal har en best mulig keeper disponibelt til enhver tid og da må vi ikke låse oss fast i at han skal være svensk, norsk eller fra Uganda.

Jeg har som tidligere nevnt ingen spesielle keepere i kikkerten men overlater glatt den jobben til verdens beste til nettopp dette, Arsene Wenger og hans speider-stab.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Enig med deg at Chelsea og United har bedre keepere enn Arsenal, men som du sikkert har fått med deg er hverken Cudicini eller Carroll happy med å være nummer 2. Tipper hverken Carroll eller Cudicini blir å se i sine respektive klubber til neste år.

 

Vi har Stack, Almunia og Taylor. Minst en av dem vil nok forsvinne, men at vi har god dekning på keeperplassen det står jeg fremdeles ved. Poenget mitt Jensemann er at man finner ikke bedre keepere enn de man har i klubben i dag, som er villig til å å være reserve.

 

Når det gjelder å ha en talentfull ung keeper så er jeg på ingen måte mot det. Men jeg tror vi ikke legger det samme i "talent i verdensklasse". Spillerne du ramser opp hadde alle spilt A-lags fotball for sine respektive klubber, med unntak av Fabregas. Van Persie, Flamini og Reyes var etablerte spillere på sine klubber. "Talent i verdensklasse" må være en spiller som allerede har bemerket seg. Det vil være ødeleggende for en slik spiller å matches på reservelaget. Da er det bedre at spilleren blir der han er. Vi lar andre gjøre jobben og kjøper spilleren når han er moden. (Når jeg skriver ødeleggende for en slik spiller, mener jeg da selvsagt keeperen i nevnte situasjon. For andre talenter vil selvsagt situasjonen være en helt annen.)

 

Man kan ikke gradvis matche en keeper slik man kan med andre unge talenter. Derfor er det bedre å lå dem være der de er. Men keepere skal vi ha til de aldersbestemte lagene våre. Og selvsagt skal de være talenter, men det var ikke helt slik jeg forstod deg. Du vil ha et "verdensklassetalent", og det synes jeg er bortkastet.

 

Når det gjelder konkuransesituasjonen på keepersplassen så skal selvsagt ikke førstekeeperen stå uansett hva som skjer. Jens var sørpesvak en periode, og ble satt ut. Det var sunt for han, og slik må det være. Vi må ha en reservekeeper som kan steppe inn for førstekeeperen, og det har vi nå. Men du vil ha en som puster Lehmann i nakken, en ny keeper av nesten Lehmanns kaliber. Poenget er at en slik keeper ikke eksisterer. Og en slik konkuransesituasjon er ikke bra for spillerne eller klubben.

 

Når det gjelder det jeg kaller forherligelse av Lehmann, så mener jeg å se en rød tråd i innleggene dine. Du hyller han og gjør han mye bedre enn det han er. Virker litt inntenst og vanskelig å ta seriøst.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Enig med deg at Chelsea og United har bedre keepere enn Arsenal, men som du sikkert har fått med deg er hverken Cudicini eller Carroll happy med å være nummer 2. Tipper hverken Carroll eller Cudicini blir å se i sine respektive klubber til neste år.

 

Vi har Stack, Almunia og Taylor. Minst en av dem vil nok forsvinne, men at vi har god dekning på keeperplassen det står jeg fremdeles ved. Poenget mitt Jensemann er at man finner ikke bedre keepere enn de man har i klubben i dag, som er villig til å å være reserve.

 

Når det gjelder å ha en talentfull ung keeper så er jeg på ingen måte mot det. Men jeg tror vi ikke legger det samme i "talent i verdensklasse". Spillerne du ramser opp hadde alle spilt A-lags fotball for sine respektive klubber, med unntak av Fabregas. Van Persie, Flamini og Reyes var etablerte spillere på sine klubber. "Talent i verdensklasse" må være en spiller som allerede har bemerket seg. Det vil være ødeleggende for en slik spiller å matches på reservelaget. Da er det bedre at spilleren blir der han er. Vi lar andre gjøre jobben og kjøper spilleren når han er moden. (Når jeg skriver ødeleggende for en slik spiller, mener jeg da selvsagt keeperen i nevnte situasjon. For andre talenter vil selvsagt situasjonen være en helt annen.)

 

Man kan ikke gradvis matche en keeper slik man kan med andre unge talenter. Derfor er det bedre å lå dem være der de er. Men keepere skal vi ha til de aldersbestemte lagene våre. Og selvsagt skal de være talenter, men det var ikke helt slik jeg forstod deg. Du vil ha et "verdensklassetalent", og det synes jeg er bortkastet.

 

Når det gjelder konkuransesituasjonen på keepersplassen så skal selvsagt ikke førstekeeperen stå uansett hva som skjer. Jens var sørpesvak en periode, og ble satt ut. Det var sunt for han, og slik må det være. Vi må ha en reservekeeper som kan steppe inn for førstekeeperen, og det har vi nå. Men du vil ha en som puster Lehmann i nakken, en ny keeper av nesten Lehmanns kaliber. Poenget er at en slik keeper ikke eksisterer. Og en slik konkuransesituasjon er ikke bra for spillerne eller klubben.

 

Når det gjelder det jeg kaller forherligelse av Lehmann, så mener jeg å se en rød tråd i innleggene dine. Du hyller han og gjør han mye bedre enn det han er. Virker litt inntenst og vanskelig å ta seriøst.

6212[/snapback]

 

 

Det var noen merkelige meninger da Marius....

Man handler aldri inn spillere for at de skal være reserver vet du.

Utgangspunktet er alltid at ALLE plassene er konkurranseutsatte på et lag, og det betyr selvfølgelig at også en ny keeper blir kjøpt inn for å kunne gå rett inn på laget.

Hvis vi kjøper en keeper som ikke kan konkurrere med Jensemann fra dag 1, vurderer jeg det som et feilkjøp. Hvis du vurderer Lehmann som så suveren at ingen kan konkurrere med ham, har jeg misforstått deg B)

Selvmotsigelsene står jo i kø i innlegget ditt når du sier at det ikke finnes en keeper som kan konkurrere, eller ønsker å konkurrere med Lehmann. Samtidig som at konkurransesituasjonen på keeperplassen ikke er bra for spillerne eller klubben. Totalt meningsløst.

Er det en ting som har drevet Lehmann tilbake til god gammel form nå de siste månedene, er det jo nettopp konkurransesituasjonen. Det å oppleve å bli satt ut av laget fører ofte til skjerping, hard jobbing og nivåheving (hvis du er rett mann på rett plass).

Arsenals reservekeeper spiller ligacup-, fa-cup og reservelagskamper i tillegg til å måtte gå inn ved eventuell formsvikt eller skade på førstekeeper.

Dette betyr at vi må ha TO keepere på et meget høyt nivå.

Per i dag har vi kun en, Jens Lehmann. Altså et svakhetstegn ved vår stall.

Ellers kan man vel ikke kalle deg for "sherlock holmes" fordi at du har oppdaget at jeg har forsvart Jens Lehmann her på forumet, men jeg har slett ikke gjort ham til en mye bedre keeper enn det han egentlig er. Jeg har derimot påpekt hans klasse og nivå til alle dere som på mer eller mindre barnslig vis har slaktet ham. Kort fortalt betyr dette at han er Arsenals førstekeeper på andre sesongen, den første sesongen gikk han gjennom uten å tape en eneste ligakamp, og nå er han fordundre meg i gang igjen på nye 49 kamper på rad!!!!! I tillegg er han altså aktuell for Tysklands landslag under vm på hjemmebane neste år.

En slik keeper på et slikt nivå fortjener rett og slett ikke den drittslengingen som til tider har foregått her inne. Derfor er det også veldig positivt å registrere at flere og flere av deltakerne her på forumet etterhvert har oppfattet at vi har en topp-keeper, og gir uttrykk for det :) ;)

Derimot kan jeg love deg at hvis du eller andre begynner å spre møkk om andre spillere,ufortjent, på mitt kjære arsenal, kommer jeg til å være akkurat like forsvarende overfor dem.

Situasjonen er imidlertid den at kritikken av Jensemann mangler sidestykke når man samtidig sammenligner resultatene han har oppnådd for arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann spilte kjempebra i går mot blackburn han holdte de fleste ballene. B)

Han har ikke spilt så kjempe bra tidliere i sesongen annet enn mot munchen og noen andre tilfeller. :P

Men siden han viser forbedringer syns jeg at vi skal beholde han og kanskje ta opp en annen keeper fra reservelaget og trene han opp. <_< ;)

6113[/snapback]

 

 

Tror nok vi trenger minst en ny keeper i sommer.

Dette pga at reserve-keeperne vi har rett og slett er for dårlige.

Stuart Taylor og Almunia bør vi kvitte oss med etter min mening, og da ligger alt til rette for at vi endelig kan få et talent i verdensklasse på laget.

Er ikke sikker på om det er Knut Borch......

Uansett bør det være noen som også kan utfordre og pushe Jensemann videre.

Men fortsetter han å stå på det nivået han nå gjør, bør vi bruke de STORE pengene på ute-spillere.

6129[/snapback]

 

jeg mener at vi burde kaste ut Lehmann og Taylor. samt kjøpe en ny stjerne keeper. Almunia kan vi beholde som reserve keeper

6168[/snapback]

 

Inn i granskauen...Er det noen vi bør kvitte oss med neste sesong så er det Alumunia.

Han holder definitivt ikke mål.

Utrolig nok enig med Jensemanns siste innlegg. ;)

Vi trenger 2 keepere av høy kvalitet. Det motiverer alle å ha konkurranse om plassen.

Keeperplassen er intet unntak.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann spilte kjempebra i går mot blackburn han holdte de fleste ballene. ;)

Han har ikke spilt så kjempe bra tidliere i sesongen annet enn mot munchen og noen andre tilfeller. ;)

Men siden han viser forbedringer syns jeg at vi skal beholde han og kanskje ta opp en annen keeper fra reservelaget og trene han opp. ;D ;)

6113[/snapback]

 

 

Tror nok vi trenger minst en ny keeper i sommer.

Dette pga at reserve-keeperne vi har rett og slett er for dårlige.

Stuart Taylor og Almunia bør vi kvitte oss med etter min mening, og da ligger alt til rette for at vi endelig kan få et talent i verdensklasse på laget.

Er ikke sikker på om det er Knut Borch......

Uansett bør det være noen som også kan utfordre og pushe Jensemann videre.

Men fortsetter han å stå på det nivået han nå gjør, bør vi bruke de STORE pengene på ute-spillere.

6129[/snapback]

 

jeg mener at vi burde kaste ut Lehmann og Taylor. samt kjøpe en ny stjerne keeper. Almunia kan vi beholde som reserve keeper

6168[/snapback]

 

Inn i granskauen...Er det noen vi bør kvitte oss med neste sesong så er det Alumunia.

Han holder definitivt ikke mål.

Utrolig nok enig med Jensemanns siste innlegg. ;)

Vi trenger 2 keepere av høy kvalitet. Det motiverer alle å ha konkurranse om plassen.

Keeperplassen er intet unntak.

6381[/snapback]

 

hvis vi skal ha to keepere av høy kvalitet så må vi nok kaste alle de keeperne vi har nå.

Link to comment
Share on other sites

Nok en god kamp av Lehmann. Spilt seg stort opp etter at forsvaret og midtbanen fant balansen. Viser at en keeper er helt avhengig av et godt forsvar for å prestere på høyeste nivå. Tipper Jens er førstekeeper også neste år, Almunia kan slippes og vi bør hente ny kjent keeper som kan push tyskeren for alt det er verdt.. Konkuranse på alle plasser er nødvendig for å holde fokus.

Link to comment
Share on other sites

Guest stian88
jeg mener at vi burde få solgt han. kanskje et tysk annen divisjonslag vil kjøpe ham?

 

var selv på Highbury i høst og da kom han løpende mot oss for å klarere en ball som forsvaret kunne tatt seg av. :lol:  :lol:

2651[/snapback]

 

Vi har ikke brukt for Lehmann.

desutten er han litt for klønete.

bare selg han, da får vi jo en god del penger.

vi trenger nye spillere !

Link to comment
Share on other sites

En god del penger?? :lol:

 

Vi kan like godt gi han bort, for vi får ikke mer enn lommerusk for en 35 år gammel keeper, som definitivt er på vei ned. Men vi kan jo få nok penger til at Wenger kan kjøpe inn nok et stortalent da :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vi ser nå at når forsvaret sitter som det skal, så spiller også Lehmann bra. Den perioden vi gikk 49 kamper på rad uten tap, var vi som oftest solide bakover. Etter tapet mot United begynte vi å slite bakover på banen, og dermed fikk Lehmann problemer også. Det er ikke bare Lehmann sin feil at vi slapp inn mye mål i en periode i høst. Er ganske sikker på at de fleste keepere ville slitt med å holde nullen med det forsvaret vi hadde i den perioden.

 

Men selv om Lehmann har vist den siste tiden at han er en god keeper, så ønsker jeg fremdeles en ny keeper til sommeren. Jeg mener vi bør kjøpe en rutinert keeper på 25-26 år, som kan være førstekeeper i 8-10 år fremover. Lehmann er ingen keeper for fremtiden

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Artig at det går opp for flere og flere her inne at Jensemann stiller som nr 1 på arsenal også neste sesong.

Årsaken til dette er ganske enkelt at mannen er meget solid når han får et nogenlunde anstendig forsvar foran seg.

Håper imidlertid at vi i løpet av neste sesong vil ha en yngre keeper som banker knallhardt på døra til førstelaget.

Det betyr at vi må handle i sommer :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
En god del penger?? :P

 

Vi kan like godt gi han bort, for vi får ikke mer enn lommerusk for en 35 år gammel keeper, som definitivt er på vei ned. Men vi kan jo få nok penger til at Wenger kan kjøpe inn nok et stortalent da  B)

6558[/snapback]

 

Jeg tror ordtaket "Brent barn skyr ilden" har en viss betydning her.

 

Richard Wright var et "stortalent" med god PL-erfaring da han ble kjøpt fra Ipswich. Han kostet oss mye penger ( 5-6 mill pund hvis jeg husker rett).

 

Mange mente med hånda på hjertet at han garantert ville bli en fremtidig engelsk landslagskeeper i løpet av kort tid. Vi husker vel alle hvordan det gikk, og hvordan det går med han i Everton.

 

Wenger vil nok satse på Lehmann som førstekeeper helt til han er helt sikker på at han kan få inn en keeper som er klart bedre.

 

"Stortalenter" som koster skjorta tror jeg er utelukket (i hvertfall i den grad de ikke har vist kvalitet over tid, men da kan de vel heller ikke lenger bare kalles "stortalent").

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg der. Wenger har ikke hatt enorm suksess på transfermarkedet

når det gjelder keepere.

Taylor hadde jeg tro på , men det ser ikke ut som han tar steget videre.

Stack....virker som en ny Pennant for meg.

Alumunia kan vi kvitte oss med.

Lehmann er det beste vi har og er en god keeper .

 

Enig med deg Kim at vi ikke kan legge all skyld på Lehmann på mange av baklengsmåla,

men han har jaggu meg sluppet inn mål som har lite med dårlig forsvarsarbeid

å gjøre og. (ref. M'bro og et par Cl kamper som et godt eksempel).

 

Jeg ønsker meg en keeper neste sesong som virkelig kan

utfordre Lehmann...evt. ta over.

Mulig Paul Robinson blir lei av Spurs??

Link to comment
Share on other sites

hei , er det bare mæ eller har Jens Lehmann stått kjempebra i det siste? Han har gjort flere matchvinner redninger på kritiske tidspunkt i kamper og ikke gjort noen brølere. Fortsetter han sånn trur jeg ikke Wenger kjøper noen ny keeper i år , hvis ikke han finn et ungt nytt talent...kanskje Borch fra Tromsø??

 

 

 

Innlegg limt inn.

Se etter eksisterende tråder der innlegget ditt kan passe inn før du starter nye.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

er enig med deg der Fab4 at lehman har stått meget bra i det siste.

så det kan godt hende han beholder han, men jeg er ikke helt sikker på det. lehman begynner å dra på årene selv om en keeper kan spille til han blir minst 40.

syntes vi kunne handle en keeper som er godt med beina som er veldig viktig på tilbakespill, og at han var gjorde gode inngrepen i lufta.

 

men det jo noe med arsenal og lehman. første sesongen når han kom hit så tapte han ikke en kamp i serien, og når vi tok almunia i mål virket ikke spillerene noe trygg på han, og det var ikke samme arsenal. med en gang lehman kom tilbake så ble det samme arsenal, og de har egentlig spilt meget godt siden.

 

så det er fullt mulig at lehman blir i arsenal!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere vært en av kritikerne når det gjelder Lehmann. Vet ikke om jeg er like sikker i min sak lenger. Pr i dag er Lehmann vår beste keeper og stiller langt foran Almunia og Taylor.

 

Tror neppe det er lett å finne en drømmekeeper slik mange tror. Tror løsningen blir å hente inn en solid reservekeeper. Noen som husker Alex Manninger? Det var en fin reserve!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

229849595.jpg

 

Jeg har, fra Jens Lehmann kom til klubben, synes at han var en OK keeper som holder et godt nivå, men likevel ikke en keeper i verdensklasse.

 

I fjorårssesongen spilte han på det jevne, men likevel syntes jeg at han gjorde for mange småfeil og opptrådte usikkert i enekelte situasjoner. Tatt alderen i betraktning mente jeg at Jens Lehmann bare burde være en "overgangs-keeper" frem til vi kunne få tak i en toppkeeper i midten av tjueåra.

 

Trua på Jensemann ble ikke noe bedre da Arsenal slet som verst i vinter, og Almunia for en kort periode overtok i startoppstillingen.

 

Etter at Lehmann kom tilbake som førstevalg har det skjedd store forandringer. Kvaliteten og tryggheten ble forbedret fra kamp til kamp. Kampen mot Tottenham var etter min mening hans beste noensinne i Arsenal-drakten.

 

I Tottenham-kampen opptrådte han med en autoritet, trygghet og storspill, som bare Cech i Chelsea-trøya, har vist i enkelte kamper i årets PL.

 

Dersom han holder dette nivået fremover er det ingen grunn til å se etter ny førstekeeper denne sommeren.

Link to comment
Share on other sites

229849595.jpg

 

Jeg har, fra Jens Lehmann kom til klubben, synes at han var en OK keeper som holder et godt nivå, men likevel ikke en keeper i verdensklasse.

 

I fjorårssesongen spilte han på det jevne, men likevel syntes jeg at han gjorde for mange småfeil og opptrådte usikkert i enekelte situasjoner. Tatt alderen i betraktning mente jeg at Jens Lehmann bare burde være en "overgangs-keeper" frem til vi kunne få tak i en toppkeeper i midten av tjueåra.

 

Trua på Jensemann ble ikke noe bedre da Arsenal slet som verst i vinter, og Almunia for en kort periode overtok i startoppstillingen.

 

Etter at Lehmann kom tilbake som førstevalg har det skjedd store forandringer. Kvaliteten og tryggheten ble forbedret fra kamp til kamp. Kampen mot Tottenham var etter min mening hans beste noensinne i Arsenal-drakten.

 

I Tottenham-kampen opptrådte han med en autoritet, trygghet og storspill, som bare Cech i Chelsea-trøya, har vist i enkelte kamper i årets PL.

 

Dersom han holder dette nivået fremover er det ingen grunn til å se etter ny førstekeeper denne sommeren.

7268[/snapback]

 

ikke glem at han drar på åra'.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Nesten komisk hvor rask vei det er fra himmel til helvete her inne <_<

Den ene dagen ubrukbar og den neste dagen veldig god og solid.

Er det virkelig slik at en keeper varierer så mye i nivå?????

Svaret på det er som jeg har sagt utallige ganger her inne, Gilberto.

Med Gilberto på laget fremstår vi med en helt annen trygghet og forsvaret/keeper blir samtidig også bedre.

En ting er allikevel klinkende klart; Jensemann kommer til å gjøre en tabbe igjen, før eller siden, og hva da???

Udugelig igjen???

Vel vel, inntil da får vi være enig i at Jens er en god keeper, men når tabben kommer blir jeg vel raskt alene igjen, til å mene nettopp det.

I mine øyne er det kun Cech som er en bedre keeper enn Lehmann i premier league.

Robinson rekker ikke opp til de kraftige skuldrene til Jensemann engang.

Måten han datt på ræva på når Reyes scoret målet på ham, var veldig avslørende.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Er det virkelig slik at en keeper varierer så mye i nivå?????

7414[/snapback]

Så definitivt. Lehmann går fra det nitriste til det fabelaktige.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Er det virkelig slik at en keeper varierer så mye i nivå?????

7414[/snapback]

Så definitivt. Lehmann går fra det nitriste til det fabelaktige.

7417[/snapback]

 

 

 

Årsaken???????

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Nesten komisk hvor rask vei det er fra himmel til helvete her inne :(

Den ene dagen ubrukbar og den neste dagen veldig god og solid.

Er det virkelig slik at en keeper varierer så mye i nivå?????

Svaret på det er som jeg har sagt utallige ganger her inne, Gilberto.

Med Gilberto på laget fremstår vi med en helt annen trygghet og forsvaret/keeper blir samtidig også bedre.

En ting er allikevel klinkende klart; Jensemann kommer til å gjøre en tabbe igjen, før eller siden, og hva da???

Udugelig igjen???

Vel vel, inntil da får vi være enig i at Jens er en god keeper, men når tabben kommer blir jeg vel raskt alene igjen, til å mene nettopp det.

I mine øyne er det kun Cech som er en bedre keeper enn Lehmann i premier league.

Robinson rekker ikke opp til de kraftige skuldrene til Jensemann engang.

Måten han datt på ræva på når Reyes scoret målet på ham, var veldig avslørende.

7414[/snapback]

 

<_< Kanskje det tar tid å venne seg til engelsk fotball? :o

 

Gilberto er etter min oppfatning en av de viktigste grunnene. Jeg tror imidlertid at vi ikke helt skal frata Lehmann æren av bedringen heller.

 

Er du ikke enig i at Lehmann i de siste kampene har vært bedre enn i forrige sesong?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...