Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Guest jensemann
En gang ble George Graham spurt om han var interessert i å få Gazza til Arsenal, og hans svar var: Vi har nok problemer om vi ikke skal kjøpe oss et i tillegg.

 

Så hvis Wenger vil ha et problem mindre; selg eller gi bort tyskern.

Det er ikke nok å ha et par gode kamper, når resten blir bare elendigheten.

 

Minner meg litt om hva finnmarkingene sa om tyskerne under krig:

Dæm voldtok og drakk kaffe, drakk kaffe og voldtok....men snill jo jøsses.

7729[/snapback]

 

 

Der kom det frem igjen - tyskerhatet til Oskar, blir du aldri ferdig med krigen?????

Du bør snarest innrømme at Jensemann er prikkfri, og har vært det i månedsvis nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
En gang ble George Graham spurt om han var interessert i å få Gazza til Arsenal, og hans svar var: Vi har nok problemer om vi ikke skal kjøpe oss et i tillegg.

 

Så hvis Wenger vil ha et problem mindre; selg eller gi bort tyskern.

Det er ikke nok å ha et par gode kamper, når resten blir bare elendigheten.

 

Minner meg litt om hva finnmarkingene sa om tyskerne under krig:

Dæm voldtok og drakk kaffe, drakk kaffe og voldtok....men snill jo jøsses.

7729[/snapback]

 

Så så... :D

Vi har sluppet inn et mål på de siste 11 og Lehmann har oppført

seg eksemplarisk i det siste.

Men uansett så blir det nok kjøp av en keeper til neste sesong.

 

Og på toppen hadde DB en målgivende i går. :D

Link to comment
Share on other sites

merkelig at mange har lyst til å ha Lehmann etter ett par kamper.

selv om han har stått noen kamper uten å slippe inn mål, skal vi ikke sånn plutselig begynne å like han, det heter amerikansk dobbeltmoral.

man skal heller ikke glemme at sisteskansen vår i fra Tyskland begynner å dra på åra.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Dette handler slett ikke om dobbeltmoral, men snarere en håndfull av forståsegpåere som ikke klarer å godta at Jensemann har sluppet inn bare 1 mål på 11 kamper.

Hvorfor???

Jo, fordi at det er jo opplest og vedtatt at tyskeren er dårlig, og da skal han være dårlig, uansett hvor god han er.

Jeg sitter med en mistanke om at hvis han spiller like godt i 11 kamper til og slipper inn bare 1 mål i disse kampene, vil forståsegpåerne fortsatt være like hatefull overfor vår keeper.

Det gjorde tydeligvis ikke noe særlig inntrykk at samme mann spilte 49 kamper på rad uten å tape en eneste.

Det spiller heller ingen rolle om Arsene Wenger skamroser mannen og påstår at det er fullt mulig at han også blir førstekeeper neste år.

Neida, det er bare bløff fra Wenger sin side, Wenger har jo ikke peiling......

Jeg synes ærlig og oppriktig at samtlige arsenal-spillere skal ha den hyllest og anerkjennelse de har fortjent, men dette gjelder tydeligvis ikke for tyskeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
En gang ble George Graham spurt om han var interessert i å få Gazza til Arsenal, og hans svar var: Vi har nok problemer om vi ikke skal kjøpe oss et i tillegg.

 

Så hvis Wenger vil ha et problem mindre; selg eller gi bort tyskern.

Det er ikke nok å ha et par gode kamper, når resten blir bare elendigheten.

 

Minner meg litt om hva finnmarkingene sa om tyskerne under krig:

Dæm voldtok og drakk kaffe, drakk kaffe og voldtok....men snill jo jøsses.

7729[/snapback]

 

 

Der kom det frem igjen - tyskerhatet til Oskar, blir du aldri ferdig med krigen?????

Du bør snarest innrømme at Jensemann er prikkfri, og har vært det i månedsvis nå.

7766[/snapback]

 

Lehmann prikkfri i månedsvis....hallooooo.

 

Som man roper i skogen får man svar!

Lehmann er sammen med Lauren Arsenal svakeste spillere.

Lehmann har vært så svak, at nå har vi blitt blind for hans ferdigheter.

Selv elementære redninger blir hauset opp til å bli fantastisk.

Altså noe må man forvente av Arsenals keeper.

Lehmann er helt ordinær, med tabber sånn innimellom.

Og det holder ikke for germaneren.

 

Og når det gjelder krigen, så skal vi selvsagt aldri glemme den. Såpass skylder vi våre krigshelter og fedrelandet.

En tysker er en tysker, selv om han aldri var med i krigen. Og Lehmann er ikke min hakkekylling pga at han er tysk. Men pga av at han har manglende ferdigheter, og har en oppførsel som ikke er forenelig med Arsenal og kong Olav. Derimot minner hans opptreden enkelte ganger om....ja hva skal man si. ....... :D B)

7817[/snapback]

 

Absolutt Stutum takter over inleggene dine Mee And Bertie :D

 

Jeg tror Wenger henter inn ny keeper i sommer. Antar at det blir ett stor-talent som nødvendigvis ikke er direkte kvalifisert til "pole-position" men som kan ta opp kampen med Lehmann i løpet av sesongen 05/06.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Absolutt Stutum takter over inleggene dine Mee And Bertie B)

 

7903[/snapback]

 

Takk for komplimentet, Stutum er mannen som gir diskusjon.

Og det er også meningen.

Men jammen hjelper den tyske germaner til med sin aggressive "schæfer-hund" oppførsel.

7906[/snapback]

 

 

Er enig med deg i at diskusjon er det vesentlige Oskar, men nå begynner det å gå på tomgang her.

Stutum-beskrivelsen var vel ikke helt bort i natta ;)

Link to comment
Share on other sites

En artikkel angående Jens' fremtid i Arsenal.

 

Keeper Lehmann is left on the edge

 

 

Forøvrig, dersom det skal hentes inn en ny keeper, vil jeg at det skal være en klar forsterkning, en klar førstekeeper - ikke enda en kanskje-keeper, en ny 'utfordrer'. Dem har vi hatt nok av de siste par-tre sesongene. Hvis dette er tanken, så ser jeg heller at Lehmann får fortsette som førstekeeper også neste år.

 

Faktisk tror jeg kommende VM-sluttspill vil være av det gode for Lehmann. Han vil sannsynligvis gjøre alt han kan for å være topp skjerpet og imponere Jürgen Klinsmann. Fortsetter han i samme spor som de par siste månedene gjennom en hel sesong, vil jeg være veldig fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Dette handler slett ikke om dobbeltmoral, men snarere en håndfull av forståsegpåere som ikke klarer å godta at Jensemann har sluppet inn bare 1 mål på 11 kamper.

Hvorfor???

Jo, fordi at det er jo opplest og vedtatt at tyskeren er dårlig, og da skal han være dårlig, uansett hvor god han er.

Jeg sitter med en mistanke om at hvis han spiller like godt i 11 kamper til og slipper inn bare 1 mål i disse kampene, vil forståsegpåerne fortsatt være like hatefull overfor vår keeper.

Det gjorde tydeligvis ikke noe særlig inntrykk at samme mann spilte 49 kamper på rad uten å tape en eneste.

Det spiller heller ingen rolle om Arsene Wenger skamroser mannen og påstår at det er fullt mulig at han også blir førstekeeper neste år.

Neida, det er bare bløff fra Wenger sin side, Wenger har jo ikke peiling......

Jeg synes ærlig og oppriktig at samtlige arsenal-spillere skal ha den hyllest og anerkjennelse de har fortjent, men dette gjelder tydeligvis ikke for tyskeren.

7899[/snapback]

 

jeg liker det jeg ser av Lehmann for tiden. han viser seg fra en bedre side enn han har gjort før. men mener fortsatt at vi trenger en ny førstekeeper. ikke glem at Lehmann begynner å dra på åra.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
har lagt merke til en ting.

 

Lehmann gjør ikke så veldig mye tabber i England, men ute i Europa.

 

noen andre som også har lagt merke til det?

8089[/snapback]

 

 

Har du kanskje også lagt merke til at Jensemann ble en mye bedre keeper når Gilberto kom tilbake på laget????

Merkelig, ikke sant????

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
har lagt merke til en ting.

 

Lehmann gjør ikke så veldig mye tabber i England, men ute i Europa.

 

noen andre som også har lagt merke til det?

8089[/snapback]

Ja, han virker mer usikker ute i Europa enn i England. Spesielt i land ganske langt unna England. Jeg husker Champions-League kampen mot Dinamo Kiev i fjor. Da var han meget svak for å si det mildt.

Rart...

Link to comment
Share on other sites

har lagt merke til en ting.

 

Lehmann gjør ikke så veldig mye tabber i England, men ute i Europa.

 

noen andre som også har lagt merke til det?

8089[/snapback]

Ja, han virker mer usikker ute i Europa enn i England. Spesielt i land ganske langt unna England. Jeg husker Champions-League kampen mot Dinamo Kiev i fjor. Da var han meget svak for å si det mildt.

Rart...

8124[/snapback]

 

han gjorde også en tabbe mot Panathinaikos i Hellas i høst.

Link to comment
Share on other sites

Ut med tyskern...og spesielt på 8.mai.

8216[/snapback]

 

Jeg håper denne flåsingen din er humoristisk ment. Etter å ha sett deg snakke om 'tyskerhat' og gudene vet hva gjentatte ganger her i diskusjonen om Lehmann, så begynner jeg saktens å lure..

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Alvorlig talt Oskar, du sliter noe enormt med Jense-hatet ditt om dagen :D

Mannen spilte en ny kjempekamp i går og hadde flere matchvinnende redninger.

Eks. Riise og dobbeltredning mot Gerrard.

Det som du betegner som komisk er to utboksinger som var meget bra utført og avvergende.

Nei, du må nok krype til korset som de fleste andre her inne og be vår keeper om unnskyldning for masse flåsete meldinger :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jens holder mål pr. dags dato. Det er det liten tvil om.

Etter at han kom tilbake etter vrakingen har han vært adskillig bedre

enn før.

Men det er liten tvil om at forsvaret har blitt atskillig bedre og enn før.

Jens Lehmann er en grei nok keeper, men sammenligner

en han han med sine forgjengere(les Seaman,Jennings,Lukic osv.)

så er han hakket dårligere.

Men å vrake Lehmann nå..det vil være toppen på idioti.

Han er uten tvil vår ubestridte nr. 1 for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Alvorlig talt Oskar, du sliter noe enormt med Jense-hatet ditt om dagen ;)

Mannen spilte en ny kjempekamp i går og hadde flere matchvinnende redninger.

Eks. Riise og dobbeltredning mot Gerrard.

Det som du betegner som komisk er to utboksinger som var meget bra utført og avvergende.

Nei, du må nok krype til korset som de fleste andre her inne og be vår keeper om unnskyldning for masse flåsete meldinger :)

8304[/snapback]

Jeg hater ikke Jens. Det er totalt selvmotsigende å hate Arsenalspillere.

Jeg finner han bare ikke god nok.

En helthetsvurdering, så er det for mange tabber og slendrian.

Arsenal bør skaffe seg en bedre keeper.

At han er tysk er jo ikke det viktigste, men at han er vår redningsmann er viktigere.

Greit han hadde et par gode redninger igår, men det skulle jo bare mangle......det er jo jobben hans.

8306[/snapback]

 

Greit nok at du ikke finner han bra nok Oskar, det får være ditt problem.

De fleste har vel allikevel oppfattet at keeper-prestasjoner henger nøye sammen med forsvars-prestasjoner, og at flesteparten av problemene tidligere i år kan tilskrives nettopp vårt vaklende forsvar. Dette henger bl.a. sammen med selvtillit.

Når jeg påstår at du hater Jensemann fra Tyskland, til tross for at han er arsenal-spiller, er jo dette pga av utallige, usaklige innlegg, som faller på sin egen urimelighet.

Du klarer nok ikke å anerkjenne Jensemanns prestasjoner uansett om han nekter å slippe inn flere mål i år, og vinner cup-finalen for oss med en rekke matchvinnende redninger, slik som han gjorde mot pool.

Uansett hvor mange slike redninger og opptredener han presterer, vil det nok bare være "jobben hans" i dine øyne.

SKJERP DEG!!!!!!!

Husk samling den 21. mai, du og Klaus i kraftig fyllesyke fra dagen før....

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Beklager å måtte si det Oskar, men Jensemann spilte en ny kjempekamp.

Jeg har sansen for hans plasseringsevne på streken, det virker så enkelt liksom.

Han står bare der ballen kommer og trenger ikke å gjøre noe krumspring.

Ikke mye Ivar Bunes-redninger der i gården nei :P

Blir mer og mer overbevist om at Wenger går for en yngre keeper til sommeren, en som kan utfordre på sikt, men også pushe Jens videre neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Det skal du ikke beklage Pål. Det gleder også meg at han gjør en god kamp.

Hans plasseringsevene for tiden, minner en smule om Seaman.

Så får vi bare håpe det varer lenge.

 

Men jeg har fortsatt vansker med å glemme exiten i CL forrige sesong, og andre poengtap som tyskern har vært direkte skyld i.

 

Vi får krysse fingrene og håpe han finner en stil som passer det anglofile fotball-miljøet, og at han foortsetter som i de siste kampene. :D

8648[/snapback]

 

 

Softer and softer. ;)

 

Dette er nok den beste tråden på hele forumet og er en ren fornøyelse å lese etter hver kamp. Mange som har endret mening både en og to ganger siden starten.

Link to comment
Share on other sites

Poenget er vel at slik som Lehmann har spelt i det siste, trengs det ikkje en ny keeper.

Slik som han har spelt før i sesongen har det definitivt trengst - og eg trur dette syndromet vender tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Poenget er vel at slik som Lehmann har spelt i det siste, trengs det ikkje en ny keeper.

Slik som han har spelt før i sesongen har det definitivt trengst - og eg trur dette syndromet vender tilbake.

8696[/snapback]

 

Uansett hvordan Lehmann spiller trenger vi en ny keeper.

Keeperplassen bak Lehmann er for svak.

Vi trenger mer konkurranse her.

Link to comment
Share on other sites

Poenget er vel at slik som Lehmann har spelt i det siste, trengs det ikkje en ny keeper.

Slik som han har spelt før i sesongen har det definitivt trengst - og eg trur dette syndromet vender tilbake.

8696[/snapback]

 

Uansett hvordan Lehmann spiller trenger vi en ny keeper.

Keeperplassen bak Lehmann er for svak.

Vi trenger mer konkurranse her.

8711[/snapback]

 

Jeg er skikkelig spent på hva som skjer med keeperplassen til høsten. Synes jeg har hørt at Wenger gir Lehmann støtte og signaler om at han får fortsette i mål. Opplever likevel ikke dette som sikkert. Dersom det kommer en ny keeper til Arsenal, blir det en stjernekeeper. Vi trenger ikke flere ok keepere som Taylor, Almunia og Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...