Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Jens Lehmann beviste på lørdag at han skal ha en stor del av æren for Arsenals snuoperasjon etter Senderos og Gilbertos inntreden/gjeninntreden.

Maken til keeperspill har ikke Arsenal opplevd på årevis, det var rett og slett majestetisk det Jens presterte.

Uansett så tror jeg førstekeeper bør være en annen neste sesong, Lehmann er og blir for ustabil og vi trenger en ny yngre keeper som kan være i klubben i mange år slik som Seaman var.

 

Men på lørdag: Lehmanns fucking mental!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Bra sagt, kunne ikke sagt det bedre selv!

 

 

 

 

 

 

 

Hyggelig at Lehmann fikk denne avslutningen på sesongen. Han viste god moral og opptrådte  profesjonelt da han kjempet seg inn på laget igjen etter vrakingen i vinter. Han har sammen med resten av laget spilt bra nå de siste månedene. Dette er noe han skal ha ros for. Samtidig tror jeg at Gilberto og Senderos skal ha en større del av æren for at vi knapt har sluppet inn mål.

 

Lehmann er sannsynligvis en av de bedre keeperne i England. Men man kan ikke legge skjul på at han har store problemer i feltarbeidet og med ballen i beina. Dette så vi også eksempler på i finalen. Ved to anledninger gjorde han grove feilberegninger på crossballer. Bare flaks at vi ikke slipper inn mål på disse. Det er for å si det mildt ikke første gang Lehmann spreller i feltet... Han er ingen atlet og gjør redninger som de fleste keepere på dette nivået bør gjøre. Arsenal fører som regel kampene. Dette gjør at motstanderne i forskjellig grad satser på innlegg, lange baller og dueller i feltet. Dette er et område hvor Lehmann er usikker og ustabil.

 

Om et år er det for Lehmanns del VM på hjemmebane. Dette medfører selvsagt ekstra motivasjon. Han vil nok gjøre alt han kan for å vippe Kahn ut av laget. Samtidig tviler jeg sterkt på om han bør være førstekeeper på Arsenal også neste sesong. Han er rett og slett ikke stabil nok. Dette er ikke for å være gledesdreper eller sutrete. Jeg innrømmer at han har vært avgjørende i enkelte kamper og selvfølgelig nå i FA-cupfinalen. Og en keeper som ikke taper på 49 ligakamper har utvilsomt kvaliteter. Men Wenger må hente inn en seriøs utfordrer dersom vi skal ha mulighet til å lykkes i Europa og ta tittelen fra Chelsea.

9740[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
En søt liten tråd, dette! ;)

9202[/snapback]

 

Nei. Dere lar dere lure av denne Jensemann-figuren. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd med sikkerhet at denne figuren var en dobbeltnicker.

 

Hvis ikke, så gjør han seg bare til. Jeg tror rett og slett ikke det går an å ha et *slikt* love-relationship til en person som Jens Lehmann.

9308[/snapback]

 

 

Skjønner du fortsatt ikke hvorfor jeg elsker Jens Lehmann????????

9656[/snapback]

 

Nei. Jeg tror deg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
En søt liten tråd, dette! ;)

9202[/snapback]

 

Nei. Dere lar dere lure av denne Jensemann-figuren. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd med sikkerhet at denne figuren var en dobbeltnicker.

 

Hvis ikke, så gjør han seg bare til. Jeg tror rett og slett ikke det går an å ha et *slikt* love-relationship til en person som Jens Lehmann.

9308[/snapback]

 

 

Skjønner du fortsatt ikke hvorfor jeg elsker Jens Lehmann????????

9656[/snapback]

 

Nei. Jeg tror deg ikke.

9769[/snapback]

 

Skjønner, det er ingen scumchester-supportere som elsker ham noe særlig heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Jo, du er helt borti natta, Jensemann. Denne ene kampen fra Lehmann beviser ingenting i forhold til hans fremtidige karriere som Arsenal-keeper. Lehmann hadde flere fabelaktige redninger. Mest sannsynlig hans beste kamp som Arsenal-keeper gjennom disse to årene i klubben - definitivt hvis vi sammenligner denne kampen med hans andre viktige kamper. Da er jo dette bemerkelseverdig, for å si det pent. Jeg registrerer at enkelte mener at Jens Lehmann fortjener en ny sesong på grunnlag av denne ene kampen, er det slik man evaluerer her? Enkeltkamper? Det samme kan for øvrig sies om Dennis Bergkamp. På spørsmål om Bergkamp fortjener en ny kontrakt før Everton-kampen, så svarte majoriteten av de spurte "nei". Etter kampen, så svarte så å si alle "ja". Tilfeldig?

 

Ja, Lehmann gjorde en kanon kamp på lørdag. Jeg erkjenner også at du hadde rett, med henvisning til hans viktighet i denne kampen. Jeg påstod før kampen at Lehmann ikke hadde kapasitet til å redde Arsenal i viktige og jevne kamper - Lehmann motbeviste meg heldigvis. Men Lehmann gjorde ingen prikkfri kamp, langt der ifra. Balansegangen mellom å være helt og syndebukk er skremmende lite. Hadde for eksempel en av United-spillerne vært per presise i skuddøyeblikket på en av de tre tulleturene til Lehmann, så hadde nok ikke hyllesten stått i taket fra supportere og media. Bare for å gi et lite eksempel. Håkon Opdal hadde flere klasseredninger i gårsdagens kamp mot Start, men det eneste folk husker er den tvilsomme insidenten under førstemålet til Start.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Det er litt spesiellt med Jensemann da.

Han har tillit hos både Wenger og Klinsmann, spiller 49 kamper på rad uten å tape en eneste, lukker buret de siste 15 kampene av sesongen og vinner omtrent på egenhånd sesongens eneste trofe.

De fleste av deltagerne her på forumet hyller ham selvsagt stort etter cupfinalen, men allikevel er det fortsatt en del som ikke vil ha ham neste sesong......

Og likevel er det noen som stusser på at jeg forsvarer ham???????

Forstå det den som kan.

Hans styrker har jo kommet opp i dagen de siste månedene, og da spesiellt plasseringsevnen og igangsettingsfasen virker å være helt unik i premier league.

I fotball er det EN ting som til syvende og sist teller, og det er resultater.

Resultatet i fa-cupfinalen har vel alle fått med seg, men også resultatene til hver enkelt spiller er det som er det viktigste, og her er jo Jens unik også i arsenal.

Å sammenligne ham med Bob Wilson blir etter min mening som å sammenligne Vieira med Alan Ball, verden har utviklet seg enormt siden Wilsons dager.

Spillet går mye raskere og duellene er mye tøffere.

Det er etter min mening kun David Seaman som har vært en bedre keeper i arsenal.

Og da mener jeg den gangen Seaman VAR god og ikke som han fremsto de to siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Jo, du er helt borti natta, Jensemann. Denne ene kampen fra Lehmann beviser ingenting i forhold til hans fremtidige karriere som Arsenal-keeper. Lehmann hadde flere fabelaktige redninger. Mest sannsynlig hans beste kamp som Arsenal-keeper gjennom disse to årene i klubben - definitivt hvis vi sammenligner denne kampen med hans andre viktige kamper. Da er jo dette bemerkelseverdig, for å si det pent. Jeg registrerer at enkelte mener at Jens Lehmann fortjener en ny sesong på grunnlag av denne ene kampen, er det slik man evaluerer her? Enkeltkamper? Det samme kan for øvrig sies om Dennis Bergkamp. På spørsmål om Bergkamp fortjener en ny kontrakt før Everton-kampen, så svarte majoriteten av de spurte "nei". Etter kampen, så svarte så å si alle "ja". Tilfeldig?

 

Ja, Lehmann gjorde en kanon kamp på lørdag. Jeg erkjenner også at du hadde rett, med henvisning til hans viktighet i denne kampen. Jeg påstod før kampen at Lehmann ikke hadde kapasitet til å redde Arsenal i viktige og jevne kamper - Lehmann motbeviste meg heldigvis. Men Lehmann gjorde ingen prikkfri kamp, langt der ifra. Balansegangen mellom å være helt og syndebukk er skremmende lite. Hadde for eksempel en av United-spillerne vært per presise i skuddøyeblikket på en av de tre tulleturene til Lehmann, så hadde nok ikke hyllesten stått i taket fra supportere og media. Bare for å gi et lite eksempel. Håkon Opdal hadde flere klasseredninger i gårsdagens kamp mot Start, men det eneste folk husker er den tvilsomme insidenten under førstemålet til Start.

9780[/snapback]

 

nå er du helt på trynet. Lehmann har faktisk hevet seg siden Februar/Mars og fortjener i hvertfall en plass på reservebenken. og forresten hater du Bergkamp. hvis du vil kaste Bergkamp pågrunn av at han har hatt noen tvilsomme kamper, så skal jeg si deg at han er en viktig brikke som kan gi fra seg litt rutine. mener her at Bergkamp passer sammen med spiss foran seg, og da spesielt Henry. Henry hadde ikke scoret så mange hvis han ikke hatt Bergkamp ved sin side. det viser hvor viktig Bergkamp er.

 

men skal ikke villede denne diskusjonen om Lehmann, så jeg skal ikke si noe mer om Bergkamp.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Jo, du er helt borti natta, Jensemann. Denne ene kampen fra Lehmann beviser ingenting i forhold til hans fremtidige karriere som Arsenal-keeper. Lehmann hadde flere fabelaktige redninger. Mest sannsynlig hans beste kamp som Arsenal-keeper gjennom disse to årene i klubben - definitivt hvis vi sammenligner denne kampen med hans andre viktige kamper. Da er jo dette bemerkelseverdig, for å si det pent. Jeg registrerer at enkelte mener at Jens Lehmann fortjener en ny sesong på grunnlag av denne ene kampen, er det slik man evaluerer her? Enkeltkamper? Det samme kan for øvrig sies om Dennis Bergkamp. På spørsmål om Bergkamp fortjener en ny kontrakt før Everton-kampen, så svarte majoriteten av de spurte "nei". Etter kampen, så svarte så å si alle "ja". Tilfeldig?

 

Ja, Lehmann gjorde en kanon kamp på lørdag. Jeg erkjenner også at du hadde rett, med henvisning til hans viktighet i denne kampen. Jeg påstod før kampen at Lehmann ikke hadde kapasitet til å redde Arsenal i viktige og jevne kamper - Lehmann motbeviste meg heldigvis. Men Lehmann gjorde ingen prikkfri kamp, langt der ifra. Balansegangen mellom å være helt og syndebukk er skremmende lite. Hadde for eksempel en av United-spillerne vært per presise i skuddøyeblikket på en av de tre tulleturene til Lehmann, så hadde nok ikke hyllesten stått i taket fra supportere og media. Bare for å gi et lite eksempel. Håkon Opdal hadde flere klasseredninger i gårsdagens kamp mot Start, men det eneste folk husker er den tvilsomme insidenten under førstemålet til Start.

9780[/snapback]

 

nå er du helt på trynet. Lehmann har faktisk hevet seg siden Februar/Mars og fortjener i hvertfall en plass på reservebenken. og forresten hater du Bergkamp. hvis du vil kaste Bergkamp pågrunn av at han har hatt noen tvilsomme kamper, så skal jeg si deg at han er en viktig brikke som kan gi fra seg litt rutine. mener her at Bergkamp passer sammen med spiss foran seg, og da spesielt Henry. Henry hadde ikke scoret så mange hvis han ikke hatt Bergkamp ved sin side. det viser hvor viktig Bergkamp er.

 

men skal ikke villede denne diskusjonen om Lehmann, så jeg skal ikke si noe mer om Bergkamp.

9783[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal gidde å svare på innleggene dine - Fordi: (a Innleggene dine har nærmest aldri noen direkte relevans til mine innlegg som du siterer. (b Du skriver først en kommentar til meg/eventuelt spørsmål, jeg besvarer det, silence fra deg... Nesten uke - samme prosedyre. (c Du kommer så å si bare med piss.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Merkelig at alle som er uenige med deg alex, bare prater piss ;)

Jeg synes absolutt at ashcole kommer med relevante ting angående Lehmann her.

Det minste du kan gjøre er jo å kommentere det han påpeker.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Det var skikkelig interessant å se arsenal bli presset skikkelig tilbake for en gang skyld.

Det er jo først i slike kamper man opplever styrker/svakheter med forsvar/keeper.

Når vi ligger og fører kamper slik som vi pleier å gjøre, er det rimelig enkelt å spille både forsvar og keeper, men når vi derimot kommer under sterkt press selv, utkrystalliserer den fødte vinnertype seg.

Say no more ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ante ikke at Lehmann var så god i straffespark. Så en straffesparkkonkurranse for et par år siden, med Lehmann på et av lagene. Da gjorde han merkelige ting på streken ;).

Men på lørdag viste han styrke, og det var godt!

Link to comment
Share on other sites

Det er litt spesiellt med Jensemann da.

Han har tillit hos både Wenger og Klinsmann, spiller 49 kamper på rad uten å tape en eneste, lukker buret de siste 15 kampene av sesongen og vinner omtrent på egenhånd sesongens eneste trofe.

De fleste av deltagerne her på forumet hyller ham selvsagt stort etter cupfinalen, men allikevel er det fortsatt en del som ikke vil ha ham neste sesong......

Og likevel er det noen som stusser på at jeg forsvarer ham???????

Forstå det den som kan.

Hans styrker har jo kommet opp i dagen de siste månedene, og da spesiellt plasseringsevnen og igangsettingsfasen virker å være helt unik i premier league.

I fotball er det EN ting som til syvende og sist teller, og det er resultater.

Resultatet i fa-cupfinalen har vel alle fått med seg, men også resultatene til hver enkelt spiller er det som er det viktigste, og her er jo Jens unik også i arsenal.

Å sammenligne ham med Bob Wilson blir etter min mening som å sammenligne Vieira med Alan Ball, verden har utviklet seg enormt siden Wilsons dager.

Spillet går mye raskere og duellene er mye tøffere.

Det er etter min mening kun David Seaman som har vært en bedre keeper i arsenal.

Og da mener jeg den gangen Seaman VAR god og ikke som han fremsto de to siste sesongene.

9781[/snapback]

 

 

Lehnsmann er god han. Mannen er jo tross alt Tysk landslagskeeper, men fyren har jo relativt klare svakheter. Feltarbeidet hans er ikke godt nok for en som skal stå i mål for Arsenal. Heller ikke fotarbeidet hans. Og noen av de løpeturene han har er ganske urovekkende. Personlig mener jeg også at Senderos og Gilberto har bidrat mye til formen vår i vår, selv om lenhsmann skal ha sin del av æren. Husker han var sterkt delaktig i at vi røyk for Chelsea i CL ifjor. Han er ikke den klippen som Seaman var, som Schmeichel er eller som Cech er. MEN, finner vi ikke en bedre keeper så trenger vi ikke kjøpe en.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Det er litt spesiellt med Jensemann da.

Han har tillit hos både Wenger og Klinsmann, spiller 49 kamper på rad uten å tape en eneste, lukker buret de siste 15 kampene av sesongen og vinner omtrent på egenhånd sesongens eneste trofe.

De fleste av deltagerne her på forumet hyller ham selvsagt stort etter cupfinalen, men allikevel er det fortsatt en del som ikke vil ha ham neste sesong......

Og likevel er det noen som stusser på at jeg forsvarer ham???????

Forstå det den som kan.

Hans styrker har jo kommet opp i dagen de siste månedene, og da spesiellt plasseringsevnen og igangsettingsfasen virker å være helt unik i premier league.

I fotball er det EN ting som til syvende og sist teller, og det er resultater.

Resultatet i fa-cupfinalen har vel alle fått med seg, men også resultatene til hver enkelt spiller er det som er det viktigste, og her er jo Jens unik også i arsenal.

Å sammenligne ham med Bob Wilson blir etter min mening som å sammenligne Vieira med Alan Ball, verden har utviklet seg enormt siden Wilsons dager.

Spillet går mye raskere og duellene er mye tøffere.

Det er etter min mening kun David Seaman som har vært en bedre keeper i arsenal.

Og da mener jeg den gangen Seaman VAR god og ikke som han fremsto de to siste sesongene.

9781[/snapback]

 

 

Lehnsmann er god han. Mannen er jo tross alt Tysk landslagskeeper, men fyren har jo relativt klare svakheter. Feltarbeidet hans er ikke godt nok for en som skal stå i mål for Arsenal. Heller ikke fotarbeidet hans. Og noen av de løpeturene han har er ganske urovekkende. Personlig mener jeg også at Senderos og Gilberto har bidrat mye til formen vår i vår, selv om lenhsmann skal ha sin del av æren. Husker han var sterkt delaktig i at vi røyk for Chelsea i CL ifjor. Han er ikke den klippen som Seaman var, som Schmeichel er eller som Cech er. MEN, finner vi ikke en bedre keeper så trenger vi ikke kjøpe en.

9849[/snapback]

 

Du har jo helt rett i at Lehmann er en god keeper og svakhetene du snakker om er ikke større enn at han er en av de aller beste keeperne i England, ja faktisk, hele Europa per i dag.

Feltarbeid og fotarbeid har, som alle har fått med seg, forbedret seg enormt i takt med at selvtilliten har økt i hele laget.

Man kan diskutere årsaken til at selvtilliten har kommet tilbake rent defensivt, men Gilberto/Lehmann har helt klart en finger med i spillet.

Det er utrolig hva selvtillit gjør med en fotballspiller og jeg synes vel at Kolo Toure er det klareste eksempelet på det i arsenal og ikke Lehmann.

Kolo gikk fra det hjelpeløse til det geniale i løpet av veldig kort tid.

Fra å være syndebukk i champions league, til å lukke målet de tre siste månedene.

Ingen trekker imidlertid frem at John Terry og Rio Ferdinand er bedre spillere enn ham for det.

Hvorfor gjør man til stadighet det med Jens???

Link to comment
Share on other sites

Ikke uenig B&M.

Lehmann er IKKE en keeper i verdensklasse.

Han er en meget god keeper.

Han har vært solid i det siste. Ingen tvil om det.

Som andre også påpeker har både Senderos og Silva,

og ikke minst Vieira en stor del av 'skylden' for det.

Når det er sagt må det være klart at Arsenal har kun en keeper pr. idag

som holder mål.

Vi må kvitte oss med daukjøttet og kjøpe en keeper i verdensklasse.

Så enkelt er det skal vi utfordre Chelsea og ha en sjans i CL.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hallo, nå må man ikke ta helt av i å hylle tyskern. Han gjorde en utmerket finale, akkurat som Almunia gjorde mot Sheffield U (straffekonk),

og Jens har stått bra i 2 måneder av sesongen.....men så har også Senderos & Co ryddet unna de verste angrepene.

 

Har vi glemt fadesene til Jens?

Han sendte oss ut av CL i fjorårssesongen, han alene er klar skyld i poengtap, han har hatt "turer" ute i feltet som har minnet mer om en lillegutte-keeper, totalt mangel på selvbeherskelse osv osv osv....

og da skal Wenger legge keeper-handelen på is!!!! ;)

 

Skal vi vente med å handle til Jens sender oss ut av en ny CL, eller gir oss poengtap så vi mister muligheten til ligamesterskap?

 

Og klart Jensemann er Wengers førstevalg, det skulle f... meg bare mangle med den keeperstallen Arsenal rår over for tiden.

 

Please Wenger...Løp og kjøp.....en bedre målvakt.

La tyskern være reservekeeper...............da begynner det å ligne kvalitet på trøye nr 1.

 

Jada Jens var MOM i finalen........

9856[/snapback]

 

Hvor faen ble det av deg på lørdag???

Fikk du nerver og stakk av???

Du skulle sett tryne på storebror når Jensemann fikset seieren til oss :D

Link to comment
Share on other sites

Nå mener jeg fortsatt, selv etter finalen på lørdag, at Lehmann ikke holder det nivået vi bør kreve av en keeper på verdens beste lag. Han er en god keeper (stort sett), men fakta er jo at han begynner å bli gammel. Han er på vei ned.

 

I sommer må vi kjøpe inn en keeper som vi kan ha forhåpninger om at kan bli vår neste storkeeper. Dersom vi venter til neste år med å kjøpe inn en ny keeper, og det viser seg at vedkommende blir en flopp, er Lehmann rett og slett for gammel til å vokte buret vårt (mener nå jeg). Vi trenger en keeper i sommer, så kan han få en sesong til å komme seg inn i systemet. Lehmann fungerer bra som backup da. Sesongen 2006/7, da er Lehmann for gammel, og vi trenger en yngre keeper som holder et høyt nivå, og det er da risikabelt og satse på en nyinnkjøpt keeper.

Link to comment
Share on other sites

Nå mener jeg fortsatt, selv etter finalen på lørdag, at Lehmann ikke holder det nivået vi bør kreve av en keeper på verdens beste lag. Han er en god keeper (stort sett), men fakta er jo at han begynner å bli gammel. Han er på vei ned.

 

I sommer må vi kjøpe inn en keeper som vi kan ha forhåpninger om at kan bli vår neste storkeeper. Dersom vi venter til neste år med å kjøpe inn en ny keeper, og det viser seg at vedkommende blir en flopp, er Lehmann rett og slett for gammel til å vokte buret vårt (mener nå jeg). Vi trenger en keeper i sommer, så kan han få en sesong til å komme seg inn i systemet. Lehmann fungerer bra som backup da. Sesongen 2006/7, da er Lehmann for gammel, og vi trenger en yngre keeper som holder et høyt nivå, og det er da risikabelt og satse på en nyinnkjøpt keeper.

9896[/snapback]

 

er helt enig med deg i at vi trenger en ny keeper og at han kan få være reserve keeper hvis han holder det samme nivået som han har hatt de siste 10 kampene. akkurat nå må vel Wenger prioritere en ung og dritgod keeper som førstevalg på innkjøpslistene.

 

500 mill.........endelig har Wenger fått noe til å kjøpe varer for.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Nå mener jeg fortsatt, selv etter finalen på lørdag, at Lehmann ikke holder det nivået vi bør kreve av en keeper på verdens beste lag. Han er en god keeper (stort sett), men fakta er jo at han begynner å bli gammel. Han er på vei ned.

 

I sommer må vi kjøpe inn en keeper som vi kan ha forhåpninger om at kan bli vår neste storkeeper. Dersom vi venter til neste år med å kjøpe inn en ny keeper, og det viser seg at vedkommende blir en flopp, er Lehmann rett og slett for gammel til å vokte buret vårt (mener nå jeg). Vi trenger en keeper i sommer, så kan han få en sesong til å komme seg inn i systemet. Lehmann fungerer bra som backup da. Sesongen 2006/7, da er Lehmann for gammel, og vi trenger en yngre keeper som holder et høyt nivå, og det er da risikabelt og satse på en nyinnkjøpt keeper.

9896[/snapback]

 

 

 

Helt klart at vi må kjøpe minst en, helst to nye keepere, og kvitte oss med Taylor/Almunia.

Jens kan som kjent ikke vokte buret de to første kampene i c.l.

Når vi nå kjøper ny keeper, forventer jeg at det er en toppklasse-keeper som kommer.

Så vil det utover sesongen vise seg hvem som blir nr 1, mitt tips er som kjent:

JENS LEHMANN.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest jensemann

Fortsatt noen som ikke tror at Jens blir vår førstekeeper neste år????

Mannen er jo genial, og storspiller for Tyskland i disse dager.

Vi har faktisk en av Europas beste keepere på vårt lag men enkelte vil aldri ta det inn over seg, hvorfor???

Takk Jens Lehmann for vår deilige seier i FA-cupen, og velkommen til en ny sesong som arsenals burvokter :D

Vår eminente manager har i disse dager uttalt at vi muligens tapte seriemesterskapet pga vrakingen av Jens.

Jeg er ikke helt sikker på om han har rett, men avstanden hadde iallefall vært betydelig mindre.

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt noen som ikke tror at Jens blir vår førstekeeper neste år????

Mannen er jo genial, og storspiller for Tyskland i disse dager.

Vi har faktisk en av Europas beste keepere på vårt lag men enkelte vil aldri ta det inn over seg, hvorfor???

Takk Jens Lehmann for vår deilige seier i FA-cupen, og velkommen til en ny sesong som arsenals burvokter :D

Vår eminente manager har i disse dager uttalt at vi muligens tapte seriemesterskapet pga vrakingen av Jens.

Jeg er ikke helt sikker på om han har rett, men avstanden hadde iallefall vært betydelig mindre.

12246[/snapback]

 

 

Tror ikke avstanden hadde vært betydelig mindre, kanskje noen få poeng.

Vi må huske på at det kunne virke som om det var den vrakingen som gjorde Lehmann så god mot slutten av sesongen, uten den tror jeg ikke vi ville sett det storspillet!

Det var også andre faktorer som var med på å stoppe Arsenals baklengsproblem. Senderos og Gilberto synes jeg begge fortjener like mye kreditt som Lehmann, minst!

Vieira ble også betydelig bedre mot slutten, så å si at det kan ha kostet oss gullet blir iallefall feil!!

MEN Lehmann fortjener heder og ære for sesongavsluttningen sin!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Fortsatt noen som ikke tror at Jens blir vår førstekeeper neste år????

Mannen er jo genial, og storspiller for Tyskland i disse dager.

Vi har faktisk en av Europas beste keepere på vårt lag men enkelte vil aldri ta det inn over seg, hvorfor???

Takk Jens Lehmann for vår deilige seier i FA-cupen, og velkommen til en ny sesong som arsenals burvokter :D

Vår eminente manager har i disse dager uttalt at vi muligens tapte seriemesterskapet pga vrakingen av Jens.

Jeg er ikke helt sikker på om han har rett, men avstanden hadde iallefall vært betydelig mindre.

12246[/snapback]

 

 

Tror ikke avstanden hadde vært betydelig mindre, kanskje noen få poeng.

Vi må huske på at det kunne virke som om det var den vrakingen som gjorde Lehmann så god mot slutten av sesongen, uten den tror jeg ikke vi ville sett det storspillet!

Det var også andre faktorer som var med på å stoppe Arsenals baklengsproblem. Senderos og Gilberto synes jeg begge fortjener like mye kreditt som Lehmann, minst!

Vieira ble også betydelig bedre mot slutten, så å si at det kan ha kostet oss gullet blir iallefall feil!!

MEN Lehmann fortjener heder og ære for sesongavsluttningen sin!!! :P

12250[/snapback]

 

 

Tror jeg stoler mere på Wenger enn på deg her :)

Vår manager hevder at Jensemann var årsaken til snu-operasjonen vi foretok defensivt.

Ja, faktisk så hyller han vår keeper, uten forbehold, så til de grader at det vil være utenkelig å IKKE starte med ham neste sesong.

Tror nok at Arsene også er klar over at Gilberto og Senderos bidro en del defensivt de siste månedene men.....han nevner ingen av dem med et ord når han skal peke på årsaken til snuoperasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Tror den lille pausen Lehmann opplevde da Almunia fikk spille i stedet for ham, gjorde ham godt. Han ble mer konsentrert, og kuttet ut alle tabbene han gjorde før han ble satt på benken.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Tror nok at pausen gjorde Jensemann godt ja.

Men sannsynligvis ville han nok blitt like god utover i sesongen uansett.

Med dette mener jeg å si at Gilbertos inntreden på laget uansett ville ført til at selvtilliten hans hadde kommet tilbake. (Vi begynte etterhvert å vinne noen hodedueller i eget felt).

Per i dag ville jeg ikke byttet Jensemann med noen andre keepere i prem.league unntatt Cech.

Kom ikke her å foreslå Robinson, Cudiccini, James eller Reina for den saks skyld.

Ingen av dem er nemlig god nok. <_<

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...