Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Jeg bare spurte.

Har spilt 3 kamper og baklengs i alle, men jeg liker Lehmann det tror jeg at du kan se, jeg bare føler ikke at han er i så god form som han var i fjor, men jeg tar sikkert feil....

 

Bare lurte på om det var noen andre og som føler det... ;)

 

Så vær så snill å fortell meg hva Lehmann gjorde galt i går...?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Jeg bare spurte.

Har spilt 3 kamper og baklengs i alle, men jeg liker Lehmann det tror jeg at du kan se, jeg bare føler ikke at han er i så god form som han var i fjor, men jeg tar sikkert feil....

 

Bare lurte på om det var noen andre og som føler det... ;)

 

Så vær så snill å fortell meg hva Lehmann gjorde galt i går...?

Han fikk ikke sjans til å tabbe seg ut i går, men tidligere i år (PL)

Men merk: men jeg tar sikkert feil....

 

Bare lurte på om det var noen andre og som føler det... ;)

 

OK?

Har ikke mer å si....

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si meg litt enig. Greit nok, vi kan ikke klandre han for scoringene, men han har i det minste ikke vist seg som den matchvinneren vi så i fjor. Legger ikke så mye i det enda naturligvis.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bare spurte.

Har spilt 3 kamper og baklengs i alle, men jeg li

ker Lehmann det tror jeg at du kan se, jeg bare føler ikke at han er i så god form som han var i fjor, men jeg tar sikkert feil....

 

Bare lurte på om det var noen andre og som føler det... ;)

 

Så vær så snill å fortell meg hva Lehmann gjorde galt i går...?

 

Han slapp inn ett mål! Det er lov å stoppe skudd, selv om han får bare ett skudd mot seg i kampen. ;)

 

Utenom det var han feilfri...............

 

Det er lov å stoppe skudd...JA! Men det er ikke alltid like lett å stoppe skudd når forsvaret er helt møkk?! Det forstår du vel?

 

I går var Lehmann HELT feilfri.. han var god i feltarbeidet, og han redda et skudd som hadde gått i krysset, og på målet så kan jo ikke han gjøre noe...

 

Han fikk ikke sjans til å tabbe seg ut i går, men tidligere i år (PL)

Men merk: men jeg tar sikkert feil....

 

Bare lurte på om det var noen andre og som føler det...

 

OK?

Har ikke mer å si....

 

Tidligere i år? 2 kamper? Det er ikke akkurat et grunnlag til å si at han er tilbake til sitt gamle.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo rett og slett latterlig å si. Kan ikke helt se hva Lehmann har gjort så utrolig galt i år. Var vel et mål han var litt på bærtur i feltet, men å si at Lehmann er tabbe keeper, ja, det er noe av det dummeste jeg har hørt på en stund. Lehmann kan vel ikke klandres for at vi ikke har vunnet, det er resten av laget.

Link to comment
Share on other sites

Men herlighet, Helmik'n....

Aston Villa H to skudd på mål sånn cirka res. 1-1

Man.City B ca. et eller to skudd på mål res. 0-1

Boro H 1 sjanse/ skudd på mål res. 1-1

 

Men hvis det var tidligere i år som var så dumt skreve, så beklager jeg....

 

Dette er jo rett og slett latterlig å si. Kan ikke helt se hva Lehmann har gjort så utrolig galt i år. Var vel et mål han var litt på bærtur i feltet, men å si at Lehmann er tabbe keeper, ja, det er noe av det dummeste jeg har hørt på en stund. Lehmann kan vel ikke klandres for at vi ikke har vunnet, det er resten av laget.

Ok, tabbekeeper var kanskje litt gale å si....

 

[til Helmik'n:]

Hva tid reddda han et skudd som hadde gått i krysset... da må jeg ha vært på do eller noe..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Men herlighet, Helmik'n....

Aston Villa H to skudd på mål sånn cirka res. 1-1

Man.City B ca. et eller to skudd på mål res. 0-1

Boro H 1 sjanse/ skudd på mål res. 1-1

 

Men hvis det var tidligere i år som var så dumt skreve, så beklager jeg....

 

Det er jo ikkje i Lehmann at skoen trykker.

Hvis vi snur litt på det, i de samme kampene har vi overkjørt motstanderen.

Eg orker ikkje leite opp tall, men mot Villa hadde vi jo utallige skudd på mål, resultat; 1 fattig mål.

Mot City samme, vi kjørte kampen og hadde nok sjanser til å score 3 og 4 mål.

Boro kampen gidd eg ikkje nemne eingong, 20-1 i sjanser, minst!!

Fokuser heller på der det bør fokuserast og det er det faktum at vi er ineffektive, og skal trille ballen imål istadenfor å lage upynta drittmål.

Link to comment
Share on other sites

Statistisk er det en drøy kost i innledningen. Vi har på 270 minutters spill hatt 5 målsjanser mot oss og sluppet inn tre mål. Vi har hatt over seksti målsjanser og skåret et, pluss en på straffe.

Dette er tallenes klare tale. Det er dog ikke Lehmann som skal klandres. Tror heller problemet ligger i at vi angriper så mye at vi mister oppmerksomheten bakover. Kanskje kunne vi ligget litt lavere, produsert færre, men trolig farligere sjanser fremover og holdt større fokus bakover samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Men herlighet, Helmik'n....

Aston Villa H to skudd på mål sånn cirka res. 1-1

Man.City B ca. et eller to skudd på mål res. 0-1

Boro H 1 sjanse/ skudd på mål res. 1-1

 

Men hvis det var tidligere i år som var så dumt skreve, så beklager jeg....

 

Det er jo ikkje i Lehmann at skoen trykker.

Hvis vi snur litt på det, i de samme kampene har vi overkjørt motstanderen.

Eg orker ikkje leite opp tall, men mot Villa hadde vi jo utallige skudd på mål, resultat; 1 fattig mål.

Mot City samme, vi kjørte kampen og hadde nok sjanser til å score 3 og 4 mål.

Boro kampen gidd eg ikkje nemne eingong, 20-1 i sjanser, minst!!

Fokuser heller på der det bør fokuserast og det er det faktum at vi er ineffektive, og skal trille ballen imål istadenfor å lage upynta drittmål.

Hvis du leser litt lenger oppe så skal egentlig jeg være ferdig med denne saken....

Link to comment
Share on other sites

Men herlighet, Helmik'n....

Aston Villa H to skudd på mål sånn cirka res. 1-1

Man.City B ca. et eller to skudd på mål res. 0-1

Boro H 1 sjanse/ skudd på mål res. 1-1

 

Men hvis det var tidligere i år som var så dumt skreve, så beklager jeg....

 

Dette er jo rett og slett latterlig å si. Kan ikke helt se hva Lehmann har gjort så utrolig galt i år. Var vel et mål han var litt på bærtur i feltet, men å si at Lehmann er tabbe keeper, ja, det er noe av det dummeste jeg har hørt på en stund. Lehmann kan vel ikke klandres for at vi ikke har vunnet, det er resten av laget.

Ok, tabbekeeper var kanskje litt gale å si....

 

[til Helmik'n:]

Hva tid reddda han et skudd som hadde gått i krysset... da må jeg ha vært på do eller noe..... :huh:

 

Jeg vet ikke når du er på dass eller ikke, men jeg vet ihvertfall at Lehmann redda et skudd som hadde gått i krysset når Boro kom på sin eneste skikkelige sjanse gjennom hele kampen utenom målet. Var faktisk en dobbelsnanse som Jens var mesterlig ute og redda, og så gikk returen mot vinkelen, så kommer Lehmann og slår ut til corner.

Link to comment
Share on other sites

Men herlighet, Helmik'n....

Aston Villa H to skudd på mål sånn cirka res. 1-1

Man.City B ca. et eller to skudd på mål res. 0-1

Boro H 1 sjanse/ skudd på mål res. 1-1

 

Men hvis det var tidligere i år som var så dumt skreve, så beklager jeg....

 

Dette er jo rett og slett latterlig å si. Kan ikke helt se hva Lehmann har gjort så utrolig galt i år. Var vel et mål han var litt på bærtur i feltet, men å si at Lehmann er tabbe keeper, ja, det er noe av det dummeste jeg har hørt på en stund. Lehmann kan vel ikke klandres for at vi ikke har vunnet, det er resten av laget.

Ok, tabbekeeper var kanskje litt gale å si....

 

[til Helmik'n:]

Hva tid reddda han et skudd som hadde gått i krysset... da må jeg ha vært på do eller noe..... :huh:

 

Jeg vet ikke når du er på dass eller ikke, men jeg vet ihvertfall at Lehmann redda et skudd som hadde gått i krysset når Boro kom på sin eneste skikkelige sjanse gjennom hele kampen utenom målet. Var faktisk en dobbelsnanse som Jens var mesterlig ute og redda, og så gikk returen mot vinkelen, så kommer Lehmann og slår ut til corner.

ok, da må jeg beklage med at Boro hadde 1sjanse

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Slike episoder om flaske-sparking har skjedd tidligere, men ingen har blitt dømt. Uansett er det typelig at slikt skal få etterspill, selv om flaska traff sønnen til en annen mann :D

 

Uansett kom jeg over dette --> Yesterday I was sat (courtesy of a United contact with season tickets) at pitch level three rows from the front directly, on the edge of the 18-yard box where Jens kept the ball in the first half. The abuse the poor lad got throughout the game was horrible and sickening. I know we all take this piss, but it started at a level of ‘fucking cheating Nazi cunt’ and when he was recovering from the ball in the face they were accusing him of gassing Jews and shagging the corpses. Throw his water bottle into the crowd? He should have pissed on them. The intensity of the pure naked hate was frightening.

 

De jævla djevlene har som sagt ingen sjel, og de beviste det. Er det rasisme å kalle han for en "nazifitte" (sorry for banningen) og mobbe han for det nazistene gjorde?

Link to comment
Share on other sites

Den godeste Lehmann kan tydligvis mer enn å holde buret rent... Han er også god til å sparke flasker på stygge manu-fans...

 

Sikkert bare oppspinn fra en forsmåd manu-fan som ikke kan innse at slaget er tapt....

 

det står endog på VG at han risikerer fengsel! Noen som har sett episoden? Er det den vanlige stormen i vannglasset?

Link to comment
Share on other sites

Den godeste Lehmann kan tydligvis mer enn å holde buret rent... Han er også god til å sparke flasker på stygge manu-fans...

 

Sikkert bare oppspinn fra en forsmåd manu-fan som ikke kan innse at slaget er tapt....

 

det står endog på VG at han risikerer fengsel! Noen som har sett episoden? Er det den vanlige stormen i vannglasset?

 

Nei, denne gongen er det faktisk storm i vannflaska... :D

Link to comment
Share on other sites

Jensemann så veldig amper ut etter han fikk smurt hele ballen rundt ansiktet av C.Ronaldo... bl.a på corneren rett etter der han tar tak i trøya til en Unitedtufs med begge hendene uten at det hadde skjedd så mye i forkant...Etter kampen mellom Rosenborg og Hamkam i fjor så jeg ett intervju med en lege/forståsegpåer som prøvde å forklare Joachim Sørum's usedvanlig aggresive oppførsel etter en stor hodesmell han fikk i kampens første minutt... (han hadde bl.a angrepet eget støtteapparat etc. )... Kunne visst være en normal reaksjon etter å ha fått seg en stor smell i hodet... ett lite fnugg av førfølgelsesvanvidd når situsjonen som forårsaker hodesmellen blir helt glemt med en gang.... For all del, jeg trekker ingen paraleller, men om denne påståtte flaskesparkingen skal ha skjedd kan det være en av mange teorier :D På en annen side så er jo ikke Lehmann verdens lugneste heller :D Alan Smith ble vel frikjent for å ha sparka en flaske mot publikum en gang etter det jeg husker???...

Link to comment
Share on other sites

Eg kan ikkje hugse at politiet vart kopla inn då Alex Ferguson tok sats, og fekk inn ein fulltreffar på David Beckham. Rett nok dreia det seg den gongen om ein fotballsko, men prinsippet er det same, og eg synest ikkje ein skal gjere skilnad på folk.

Da måtte jo i såfall Beckham ha anmeldt Ferguson.... Hadde jo heller ikke skjedd noe i denne saken om ikke den dårlige taperen av en Unitedfan hadde anmeldt hele greia :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...