Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Dette er kun en god nyhet dersom vi henter inn en ny keeper i sommer. Vil tro at en keeper vil trenge minst en sesong på å spille seg inn, og da er det greit å ha Jens å lene seg på den ene sesongen. Håper så den eventuelt nye keeperen er klar til å ta over helt i august 2008.

 

Fullstendig enig her!

Desverre tror jeg Mr.Wenger ikke tenker likt som dette, og overvurderer Jensemann skikkelig her og ikke henter inn forsterkninger på keeperplassen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Positivt at Lehmann blir. Han har enormt med rutine. Håper uansett at Wenger velger å forsterke keeperplassen for fremtiden i løpet av sommeren, slik at en ny keeper får en sesong på seg til å spille seg inn i varmen. <_<

Link to comment
Share on other sites

Positivt at Lehmann blir. Han har enormt med rutine. Håper uansett at Wenger velger å forsterke keeperplassen for fremtiden i løpet av sommeren, slik at en ny keeper får en sesong på seg til å spille seg inn i varmen. :D

 

Kansje han har enormt med rutine, men har enda ikke sitt det når han skal ut i felte å bokse feks...... Er selv keeper så er vell egentli lettere for meg å se feil ? :P

Link to comment
Share on other sites

Dette er kun en god nyhet dersom vi henter inn en ny keeper i sommer. Vil tro at en keeper vil trenge minst en sesong på å spille seg inn, og da er det greit å ha Jens å lene seg på den ene sesongen. Håper så den eventuelt nye keeperen er klar til å ta over helt i august 2008.

 

Fullstendig enig her!

Desverre tror jeg Mr.Wenger ikke tenker likt som dette, og overvurderer Jensemann skikkelig her og ikke henter inn forsterkninger på keeperplassen.

 

Helt enig, er redd dette betyr enda en sesong med en keeper som ikke er matchvinner.

Link to comment
Share on other sites

Dette er kun en god nyhet dersom vi henter inn en ny keeper i sommer. Vil tro at en keeper vil trenge minst en sesong på å spille seg inn, og da er det greit å ha Jens å lene seg på den ene sesongen. Håper så den eventuelt nye keeperen er klar til å ta over helt i august 2008.

 

Fullstendig enig her!

Desverre tror jeg Mr.Wenger ikke tenker likt som dette, og overvurderer Jensemann skikkelig her og ikke henter inn forsterkninger på keeperplassen.

 

Helt enig, er redd dette betyr enda en sesong med en keeper som ikke er matchvinner.

Greit nok at Jens har sunket litt i prestasjonar etter jul, men han har då vore matchvinnar òg. Charlton borte og Man Utd borte er to kampar eg kjem på i farten der han har hatt klasseredningar som har redda seieren.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Jens ble ett år til, selv om jeg gjerne skulle sett en ny klassekeeper i stedet for ham i buret.

 

Gleder meg til å se mer av dette fanteriet hans:

http://www.youtube.com/watch?v=vueROjggnwM&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=rNlVw8F0htU...related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=32bSBrqIWjI&NR=1

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Lehmann vet fremdeles hvilken keeper i Arsenal som er best.

http://www.eatsleepsport.com/articles/703827.html

 

Jeg er faktisk enig. Jeg har sagt flere ganger at det var naturlig å sette ham et par kamper på benken etter at han dreit seg ut et par ganger i høst, men han burde ha fått plassen tilbake siden da. Spesielt mens Almunia var skadet, og Lehmann leverte stødige opptredener. Da hadde det vært naturlig å skifte tilbake.

Link to comment
Share on other sites

young guns mener vi har erstatteren til Lehmann allerede i Vito Mannone. den unge italieneren skal visst ha imponert både Wenger og Banfield med spillet sitt på reservelaget i det siste. spennende...

 

Meg også. Har lenge sagt at dette er vår fremtidige førstelagskeeper, og det står jeg ved ennå. I hele sesongen har han stått som en bauta i målet på reservelaget, og viser at han kan bli stor i fremtiden.

 

Førstelagstroppen neste, vil jeg tro. Tipper det blir en del Carling Cup på ham neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Ikke lett å forstå seg på Lehmann. Det er mye greier med ham, men det tar ikke fra ham at han er i dag er vår beste keeper.

 

Nope, det er Manuel for øyeblikket!

 

Nope det er Lehmann for øyeblikket

BE

Nope, det er Manuel for øyeblikket!

 

Dessverre for å skuffe deg, så har nok Lehmann mange flere egenskaper enn Almunia, så det har nok alltid vært, og er for øyeblikket, Lehmann som er best.

Link to comment
Share on other sites

Ikke lett å forstå seg på Lehmann. Det er mye greier med ham, men det tar ikke fra ham at han er i dag er vår beste keeper.

 

Nope, det er Manuel for øyeblikket!

 

Nope det er Lehmann for øyeblikket

BE

Nope, det er Manuel for øyeblikket!

 

Dessverre for å skuffe deg, så har nok Lehmann mange flere egenskaper enn Almunia, så det har nok alltid vært, og er for øyeblikket, Lehmann som er best.

 

Inkludert i disse mange flere egenskapene som Lehmann har mer enn Almunia, er det mange negative egenskaper, riktignok.

 

Manuel er vår beste keeper.

Link to comment
Share on other sites

Får jeg lov til å spørre hva de er?

 

Snakker til stadighet nedlatende til lagkamerater i media, gjør langt flere skjebnesvangre tabber og dårlige valg enn Almunia, skaper - etter hva jeg har hørt - dårlig stemning i spillergruppa og filmer og driver med mye usportslige ting.

Link to comment
Share on other sites

I motsetning til Almunia er han en offansiv keeper, som har et ekstremt godt feltarbeid. Han er ute og plukker hvert hjørnespark, og har tilstadigheter viktige redninger.

Almunia holder seg på strek omtrent hele tiden, så jeg vil gjerne vite hva disse valgene går ut på.

 

At Lehmann sier dumme ting i media gjør ikke Almunia til en bedre keeper, bare sånn til opplsyning. :D

Link to comment
Share on other sites

I motsetning til Almunia er han en offensiv keeper, som har et ekstremt godt feltarbeid. Han er ute og plukker hvert hjørnespark, og har tilstadigheter viktige redninger.

Almunia holder seg på strek omtrent hele tiden, så jeg vil gjerne vite hva disse valgene går ut på.

 

At Lehmann sier dumme ting i media gjør ikke Almunia til en bedre keeper, bare sånn til opplsyning. :(

Link to comment
Share on other sites

I motsetning til Almunia er han en offansiv keeper, som har et ekstremt godt feltarbeid. Han er ute og plukker hvert hjørnespark, og har tilstadigheter viktige redninger.

 

Og det har ikke Almunia? Manuel er en svært god igangsetter (som forøvrig Jens riktignok også er), og svært god i feltet. Skjelver ikke lengre når vi har corner i mot. Han er blandt annet bedre enn Jens i å bokse i dueller i feltet.

 

Almunia holder seg på strek omtrent hele tiden, så jeg vil gjerne vite hva disse valgene går ut på.

 

På strek? Almunia fungerer ypperlig som sweeper i forsvaret når offensive Toure og til dels Gallas går frem. Man så utallige eksempler på det så sent som i dag.

 

At Lehmann sier dumme ting i media gjør ikke Almunia til en bedre keeper, bare sånn til opplsyning. :rolleyes:

 

Nope, men det gjør Lehmann til en dårligere keeper. Riktignok ikke dårligere spillemessig, men det Lehmann driver med i media er lavmål, og gjør at han nærmest er uønsket i klubben i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...