Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Viktig å ha med videre at det var mange på det tyske laget som ikke imponerte i går. Også forsvaret hadde en dårlig dag på jobben.

 

Skal bli spennende å se hva Wenger gjør nå som Lehmann er solgt. Jeg ikke ikke falle til ro som situasjonen nå forblir uforandret.

 

Ingen av målene Jens slapp inn i går var tabber. Første målet var han bare uheldig på. Det andre burde han ha reddet, men det er likevel ikke en tabbe synes nå jeg.

 

Jeg begynner å bli veldig spent på hvem som blir årets keeper i em.

 

La oss starte med de store?

Cech- en gedigen tabbe som kostet Tsjekkia avansement.

Van Der Sar, flere gode kamper men verst da det gjaldt. Dårlig inntreden på Russlands to siste mål.

Buffon- Burde reddet de to første målene han slapp inn. Den ene der han bokser ballen fra ufarlig hold og rett inn i feltet karakteriserer jeg som en tabbe. I tillegg hadde han griseflaks da han fumlet ballen i stolpen sist kamp.

Lehmann- Langt i fra optimalt. Men fortsatt en god kandidat til ems beste keeper.

Boruc- Stod til tider strålende. Så han slet litt på innlegg (minst 2 ganger). Tviler på at han blir valgt til ems beste keeper da han ikke har spilt så mange kamper. Han har hatt noen eventyrlige redninger.

Casillas- Straffehelt. Jeg personlig har aldri hatt noe særlig sansen for ham. Han var på bærtur i Italia kampen, men kom tilbake på strek og fikk reddet returen med foten. Har ikke sett hvordan han har gjort det i resten av EM, men antagelig en god kandidat til ems beste keeper.

 

Jeg håper inderlig vi kjøper inn en klassekeeper før sesongstart, men jeg tviler på at det skjer

BE

Russernes keeper er vel en god kandidat? Akinfeev, usikker på stavemåten. Dette er en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal. Ung, god og atletisk.

 

Han hadde jeg helt glemt. Ja han er en kandidat. Jeg har fortsatt til gode å se ham riktig god men likevel. Mot Holland var han veldig passiv i feltet. Det førte til mange store sjanser for Nederland. Han får minus for den kampen. Utover det har jeg egentlig ikke sett ham nok

 

BE (Fint du følger med Parlour)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Som Annans agent så får man jo med seg det meste som rører seg. Desverre ser det ikke ut som Wenger har interesse av Annan. Meget synd :lol:

 

Du får en god mulighet til å se Akinfeev i aksjon mot Spania ikveld vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Akinfeev er et spennende navn. Får håpe at kveldens kamp kan gi oss en liten pekepinn på hvordan det står til.

 

Ellers lurer jeg felt på hva Wenger tenker om keeperplassen. Er han fornøyd? Almunia har fått drakt nummer en, og dermed er vel den saken grei. Fabianski som reserve. Usikker her! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er en bitter man etter finalen. Mener dommeren hadde mye av skylden for Tysklans tap.

 

Ingen skal komme å si at Lehmann ikke er en vinnertype. Kjenner jeg allerede savner tyskeren i klubben. Almunia er jo helt ok, men Lehmann var klasse.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er en bitter man etter finalen. Mener dommeren hadde mye av skylden for Tysklans tap.

 

Ingen skal komme å si at Lehmann ikke er en vinnertype. Kjenner jeg allerede savner tyskeren i klubben. Almunia er jo helt ok, men Lehmann var klasse.

 

Amen

Link to comment
Share on other sites

Var nok ikke bare dommern som førte til Tyskland tap i går :D Men syns det er bra å ha en slik vinnertypet i hvert lag, og derfor kommer jeg til å savne han! Han er en skikkelig vinnertypet! Men toppnivået hans som keeper begynner å bli veldig rustent, så det var egentlig greit at han dro fra oss.. han er jo fortsatt en arsenal spiller nå, faktisk hans siste dag som det.. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel egnentlig ikke tvil om hvilket lag som fikk mest med seg. Tyskland var uheldige der. Utover det var det selvsagt en fortjent seier.

 

Men jeg hadde håpet at Lehmann fikk med seg en EM-seier før han legger opp. Han sa jo at han ville stå i VM 2010, men vi får nå se på det.

Link to comment
Share on other sites

Tyskland fortjente ikke å vinne, men jeg synes litt synd på Lehmann. Han har vist at han fremdeles har mye å fare med, selv om noe av keeperspillet ikke er helt patent.

 

Har utrolig sans for tyskeren. Han har levert mange gode kamper for Arsenal. Hadde jo vært artig om han kunne ha stukket en EM-triumf i lomma.

 

Lykke til videre Jens!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Var litt artig å høre lehmann etter kampen mot stuttgart igår,,spesielt når han sier at han måtte være litt snill siden det var gamle kamerater han spilte mot :)han har mye pent å si om klubben så jeg anbefaler folk å ta en titt på http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ace+my+old+team

 

Håper han får en fin avslutning på karrieren med noe pokaler i stuttgart :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Var litt artig å høre lehmann etter kampen mot stuttgart igår,,spesielt når han sier at han måtte være litt snill siden det var gamle kamerater han spilte mot :)han har mye pent å si om klubben så jeg anbefaler folk å ta en titt på http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ace+my+old+team

 

Håper han får en fin avslutning på karrieren med noe pokaler i stuttgart :)

Eni :P

håpe ikke at han gjør nå store tabba der.

han har hadd en fin karriere å må avslutte den bra. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann gir seg med landslagsfotball.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3950393,00.html

 

Veldig synd, selv om det allikevel er forståelig. Han uttalte tidligere at han så frem til VM 2010, men det blir altså ikke noe av. Det spørs jo om han hadde fått stå allikevel, men vi vet jo iallfall at han holder nivå per dags dato. Det så vi da vi møtte Stuttgart.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Han bor jo 250 km unna Stuttgart.

Kanskje smart å flytte litt nærmere B)

 

Han bor i Stuttgart, 250 km fra Berg der hvor familien hans bor!

 

Og, men da burde han kanskje ta familien med til Stuttgart. For hvis byen Berg nekter han å lande med helikopter så blir 250 km ganske langt med bil, hvis han må kjøre ofte.

 

Forresten er det noen som vet hvordan Lehmann gjør det i Stuttgart??

Link to comment
Share on other sites

Han bor jo 250 km unna Stuttgart.

Kanskje smart å flytte litt nærmere B)

 

Han bor i Stuttgart, 250 km fra Berg der hvor familien hans bor!

 

Og, men da burde han kanskje ta familien med til Stuttgart. For hvis byen Berg nekter han å lande med helikopter så blir 250 km ganske langt med bil, hvis han må kjøre ofte.

 

Eg trur nok at den enklaste løysinga på denne floka er at Stuttgart flyttar heimekampane sine til Berg. Så kan freden nok ein gong senke seg over Stuttgart, Berg og familien Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Forresten er det noen som vet hvordan Lehmann gjør det i Stuttgart??

 

Ikke spesielt godt i dag virker det som. Ligger under 2-0 borte mot Stuttgart, og Lehmann har såklart pådratt seg gult kort også. :D

 

Samma gamle Lehmann! ;) Savner ham allerede.

 

EDIT: Det er visst bare hans andre kort på 9 kamper. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...