Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Guest aFc :)

I forgje sesong stod han jo kjempe bra da.... Egentlig er ikke Jensen så dårlig, er jo mest det

at vi husker tabbene og glemmer alle klasse redningene... Men vi har jo et keeperproblem da..Kunne ønske vi hadde En kjempe keeper, akkurat som Petr Chec, mn er egentlig Jenseman 1.valget?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann

Helt klart at Jensemann kommer til å gjøre nye tabber, i likhet med samtlige andre keepere som spiller fotball.

Cech er intet unntak, har sett flere tabber av ham denne sesongen.

Det andre målet til pool i ligacupfinalen var identisk med tabben til Lehmann mot soton.

Den store forskjellen på Cech og Lehmann er at førstnevnte har hatt et utrolig tett forsvar foran seg i hele år, Lehmann har vært overlatt til seg selv alt for ofte.

De siste kampene har faktisk Senderos hevet standarden noen hakk, bidratt med prating der bak og gitt oss større trygghet.

Og hva skjer??? Jo, alle mener plutselig at Lehmann er blitt god B) :D

Det blir artig å se hva som skjer når Sol kommer tilbake, spiller Senderos eller Kolo???

Tror kanskje Wenger velger å spille med Kolo pga balansen i midtforsvaret.

Jeg håper og tror at vi beholder den tyske landslagskeeperen også neste år, men at han får konkurranse av en annen meget god keeper.

Om det er Frey, Isaksson eller noen andre overlater jeg til Wenger å avgjøre, men en ting er klinkende klart; uansett hvem det blir er vedkommende avhengig av et oppegående forsvar foran seg.

Hvis ikke vi har det, vil "keepertabbene" fortsette å komme som perler på en snor uansett keeper!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Helt klart at Jensemann kommer til å gjøre nye tabber, i likhet med samtlige andre keepere som spiller fotball.

Cech er intet unntak, har sett flere tabber av ham denne sesongen.

Det andre målet til pool i ligacupfinalen var identisk med tabben til Lehmann mot soton.

Den store forskjellen på Cech og Lehmann er at førstnevnte har hatt et utrolig tett forsvar foran seg i hele år, Lehmann har vært overlatt til seg selv alt for ofte.

De siste kampene har faktisk Senderos hevet standarden noen hakk, bidratt med prating der bak og gitt oss større trygghet.

Og hva skjer???  Jo, alle mener plutselig at Lehmann er blitt god B)  :D

Det blir artig å se hva som skjer når Sol kommer tilbake, spiller Senderos eller Kolo???

Tror kanskje Wenger velger å spille med Kolo pga balansen i midtforsvaret.

Jeg håper og tror at vi beholder den tyske landslagskeeperen også neste år,  men at han får konkurranse av en annen meget god keeper.

Om det er Frey, Isaksson eller noen andre overlater jeg til Wenger å avgjøre, men en ting er klinkende klart; uansett hvem det blir er vedkommende avhengig av et oppegående forsvar foran seg.

Hvis ikke vi har det, vil "keepertabbene" fortsette å komme som perler på en snor uansett keeper!!!!!

3145[/snapback]

 

 

GIdder ikke å svare mer, jeg er ferdig med Lehmann saken.Alle har meninger om keeperplassen og det er bare å ta seg av brillene å innse at vi har et keeperproblem. Uansett,vi får se hvem som har hatt rett om Keeper spørsmålet, når vi henter en topp keeper til neste sesong. ;)

Link to comment
Share on other sites

GIdder ikke å svare mer, jeg er ferdig med Lehmann saken.Alle har meninger om keeperplassen og det er bare å ta seg av brillene å innse at vi har et keeperproblem. Uansett,vi får se hvem som har hatt rett om Keeper spørsmålet, når vi henter en topp keeper til neste sesong. B)

3147[/snapback]

 

 

Alle har meininger om alt.

Det er jo derfor vi har dette forumet, for å diskutere og komme med meninger.

Det hadde vore forferdeleg kjedeleg om alle meinte det samme

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Vi burde kaste  Jensemann tilbake til Tyskland og kjøpe en klassekeeper istedet og klubben som vil ha Lehman kan sikkert få Almunia på kjøpet så blir jeg glad.

3172[/snapback]

 

Ja er enig, men det er ennå noen som syns det er urettferdig å klandre lehmann. Jeg for min del VIL HA EN NY KEEPER!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror at ting vil forandre seg med ny keeper :D ps:ikke det at lehmann spiller bare dårlige kamper, men han er ujevn. Sorry, men det er fakta.Ikke noe vits i å bli sinna, ok? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Vi burde kaste Jensemann tilbake til Tyskland og kjøpe en klassekeeper istedet og klubben som vil ha Lehman kan sikkert få Almunia på kjøpet så blir jeg glad.

3172[/snapback]

 

Ja er enig, men det er ennå noen som syns det er urettferdig å klandre lehmann. Jeg for min del VIL HA EN NY KEEPER!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror at ting vil forandre seg med ny keeper ;) ps:ikke det at lehmann spiller bare dårlige kamper, men han er ujevn. Sorry, men det er fakta.Ikke noe vits i å bli sinna, ok? :ph34r:

3183[/snapback]

 

 

Går ikke an å bli sinna på sånn svada-preik <_<

Jens Lehmann spiller garantert i arsenal også neste år, meget mulig som førstekeeper også.

Hvis han resten av sesongen beviser det som Wenger, Klinsmann og jeg har forstått ganske lenge, ser jeg slett ikke bort i fra at han spiller med drakt nr 1 i mange år fremover :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hvorfor liker du Lehmann sååå godt?

3277[/snapback]

 

Jeg liker ham jo ikke såååå godt da :ph34r:

Men du vet det Pernille, at når kjente trenerlegender som Wenger, Klinsmann og meg selv synes at Jensemann faktisk er en god keeper, så stemmer nok det :)

Håper imidlertid at vi får en ny kjempekeeper som kan konkurrere med Jens neste år, slik at han er maksimalt skjerpet hele sesongen. Gjerne Shay Given hvis han ikke blir for dyr.

Men vi er som sagt avhengig av et oppegående forsvar hvis vi skal unngå disse "keepertabbene" som kommer med jevne mellomrom, uansett hvilken keeper vi har.

Derfor håper jeg Wenger bruker store penger på en rutinert verdensstjerne i midtforsvaret.

Å drømme om Nesta eller Jaap Stam, ser jeg ingen hensikt i.

Chivu derimot burde være oppnåelig for oss å få kloa i, og da mener jeg vi kan betale en god del pund <_<

Ellers minner jeg om at vi nå har spilt fire kamper på rad uten å slippe inn mål.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel bare en ting å gjøre med Lehmann? Håpe på at han stiger ørlite grann i markedsverdi fram til sommeren, og så erstatte han med en betydelig bedre keeper. Jeg krysser fingrene for Frey <_<

Link to comment
Share on other sites

Vi burde kaste Jensemann tilbake til Tyskland og kjøpe en klassekeeper istedet og klubben som vil ha Lehman kan sikkert få Almunia på kjøpet så blir jeg glad.

3172[/snapback]

 

Ja er enig, men det er ennå noen som syns det er urettferdig å klandre lehmann. Jeg for min del VIL HA EN NY KEEPER!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror at ting vil forandre seg med ny keeper ;) ps:ikke det at lehmann spiller bare dårlige kamper, men han er ujevn. Sorry, men det er fakta.Ikke noe vits i å bli sinna, ok? B)

3183[/snapback]

 

 

Går ikke an å bli sinna på sånn svada-preik B)

Jens Lehmann spiller garantert i arsenal også neste år, meget mulig som førstekeeper også.

Hvis han resten av sesongen beviser det som Wenger, Klinsmann og jeg har forstått ganske lenge, ser jeg slett ikke bort i fra at han spiller med drakt nr 1 i mange år fremover :)

3276[/snapback]

 

er'u gærer'n eller. vi må bli kvitt den tullingen som hele tiden gjør feil.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Vi burde kaste Jensemann tilbake til Tyskland og kjøpe en klassekeeper istedet og klubben som vil ha Lehman kan sikkert få Almunia på kjøpet så blir jeg glad.

3172[/snapback]

 

Ja er enig, men det er ennå noen som syns det er urettferdig å klandre lehmann. Jeg for min del VIL HA EN NY KEEPER!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror at ting vil forandre seg med ny keeper ;) ps:ikke det at lehmann spiller bare dårlige kamper, men han er ujevn. Sorry, men det er fakta.Ikke noe vits i å bli sinna, ok? B)

3183[/snapback]

 

 

Går ikke an å bli sinna på sånn svada-preik B)

Jens Lehmann spiller garantert i arsenal også neste år, meget mulig som førstekeeper også.

Hvis han resten av sesongen beviser det som Wenger, Klinsmann og jeg har forstått ganske lenge, ser jeg slett ikke bort i fra at han spiller med drakt nr 1 i mange år fremover :)

3276[/snapback]

 

er'u gærer'n eller. vi må bli kvitt den tullingen som hele tiden gjør feil.

3491[/snapback]

 

Holder du med arsenal, og i tilfelle ser du kampene på tv???

Hvis du gjør det må du jo være rimelig bevisstløs.

Vi har ikke sluppet inn mål de fire siste kampene og keeperen vår har vært meget god.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Jens har stått bra i det siste og er vår beste keeper, men jeg vil ha en ny keeper til sommeren. En ny førstekeeper, og det tror jeg betyr at Jens må dra. Tror ikke han vil sette pris på å sitte et år på benken før VM på hjemmebane. Og han slår meg som en type som er i stand til å skape dårlig stemning i troppen når han blir grinete. Takk for alt Jens, du ga oss mange gode minner. Elsker spillere som er klin gærne slik som Jens er, men håper han forsvinner til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Jon-Halvor. Ingenting gleder meg mer en at Jens gjør en god jobb, men jeg føler vi trenger en keeper som vi kan satse på i mange år fremover. Fødselsattesten til Lehmann indikerer sterkt at han ikke er mannen for det. En med litt lavere tabbekvote, som samtidig evner å bli MoM innimellom er det vi trenger.

 

Men for all del, skulle Wenger satse på Lehmann en sesong til, så anser jeg ikke det som noe katastrofe, håper bare at vår tyske venn bevarer sulten og engasjementet som er nødvendig for å lykkes i toppen. Det har virket litt fraværende til tider denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bjerris

Lehmann må bort det er det ingen tvil om. Arsenal må hente inn en klasse keeper. En keeper som kan være stabil god over en lengre tid. Lehmann kann ha enkelte kamper han er god. Men når du sitter og ser på, så vet du altid at faren for en tabbe er der. Og det skaper ussikerhet.

Link to comment
Share on other sites

Vi burde kaste Jensemann tilbake til Tyskland og kjøpe en klassekeeper istedet og klubben som vil ha Lehman kan sikkert få Almunia på kjøpet så blir jeg glad.

3172[/snapback]

 

Ja er enig, men det er ennå noen som syns det er urettferdig å klandre lehmann. Jeg for min del VIL HA EN NY KEEPER!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror at ting vil forandre seg med ny keeper ;) ps:ikke det at lehmann spiller bare dårlige kamper, men han er ujevn. Sorry, men det er fakta.Ikke noe vits i å bli sinna, ok? :D

3183[/snapback]

 

 

Går ikke an å bli sinna på sånn svada-preik :blink:

Jens Lehmann spiller garantert i arsenal også neste år, meget mulig som førstekeeper også.

Hvis han resten av sesongen beviser det som Wenger, Klinsmann og jeg har forstått ganske lenge, ser jeg slett ikke bort i fra at han spiller med drakt nr 1 i mange år fremover ;)

3276[/snapback]

 

er'u gærer'n eller. vi må bli kvitt den tullingen som hele tiden gjør feil.

3491[/snapback]

 

Holder du med arsenal, og i tilfelle ser du kampene på tv???

Hvis du gjør det må du jo være rimelig bevisstløs.

Vi har ikke sluppet inn mål de fire siste kampene og keeperen vår har vært meget god.

3497[/snapback]

 

greit da, jeg kan si at han gjør noen gode redninger, men han burde ikke begynne å spille utespiller i avgjørende kamper som det er nok av for tiden. jeg har sett at han har spilt godt de seneste kampene og håper det fortsetter ut sesongen. det som skjer etter at sesongen er ferdig vet jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Jens har ikke sluppet inn mål på et par kamper.

Sensasjon!

Nå er han skikkelig god, og bør være førstekeeper også neste sesong......

hmmm.... nonsens mener nå jeg!!!!

 

Jens Lehmann bør bort! Hans bidrag i Arsenal har ikke vært mye å rope hurra for.

Drøssvis med keepertabber i Arsenaltrøya, og en heller lugubert rykte fra sin tid i Tyskland.

 

Mot Bolton kunne det gått galt igjen, i 2 omg hadde jens en av sine mange bærturere for å klarere et innlegg....og han bommet igjen...og dermed åpent bur, men heldigvis hadde han lykken på sin side og tabben ble ikke åpenbar!!

 

Nei Jens Lehmann er ikke ønsket neste sesong. Kvitt tabbemakeren!

3559[/snapback]

 

Du skal ikke tro på alle ryktene du hører fra Tyskland Oscar.

Heller ikke på alt tullpratet i dagbladet og vg, som også baserer seg på rykter.

Jeg er 100% sikker på at hvis Jensemann fortsetter storspillet ut sesongen, ønsker du ham sammen med alle andre her inne, velkommen til ny sesong neste år.

Tøft bilde du har i profilen din til høyre her, er det fra kings cross??

Jeg har et like tøft et av Arsene og meg midt på Oxford Circus, står og holder rundt hverandre som to gamle venner :D :D

Hvordan får jeg lagt det inn??

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Vi må ha en god keeper. I dagens ballspill, uansett ball, går man ikke helt til tops uten en keeper av klasse. Her har ledelsen til Arsenal skuffet og glemt mannen mellom stengene.

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

arsenal trenger en bedre keeper det er det vell få som betviler.lehman får gjøre tyskland come back. all ære lehman men desverre du gjør for mange elementære feil og dessuten er du for hissig.

Link to comment
Share on other sites

Lehman har vært god i det siste men han er da ingen keeper for etter min mening verdens beste lag. Vi trenger en ny keeper og Wenger bør hente en ordentlig god keeper denne gangen ikke halvgode som han har hentet til nå vi trenger en keeper i samme klasse som f.eks: Dida, Buffon og Casillas da er vi reddet. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg synes Lehmann har vært kjempe god de siste 2 kampene. Han har vært sikker når han bokser ut ballen (når det er hjørnespark) og han holder seg inne i målet, sitedet for å fly rundt inna for 16 meteren. Jeg føler meg veldig sikker på han. Herlig å se at han faktisk kan, men vi får se hvor lenge det varer..... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Lehmann har vært kjempe god de siste 2 kampene. Han har vært sikker når han bokser ut ballen (når det er hjørnespark) og han holder seg inne i målet, sitedet for å fly rundt inna for 16 meteren. Jeg føler meg veldig sikker på han. Herlig å se at han faktisk kan, men vi får se hvor lenge det varer..... :D

3884[/snapback]

 

 

Lehman har hatt en god periode igjen, men snart blir han usikker nok en gang og slipper inn mål i hytt og pine. Vi må ha en keeper av en annen klasse enn Lehman.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...