Jump to content

Johan Djourou


Guest Young Gun

Recommended Posts

Ser ut som om Sveitserne har trukket tilbake sin påstand om rask friskmelding. Da blir det Koc/Squil resten av sesongen.

 

det kan godt hende. Og generelt tar det jo 6-8 måneder før en skulder ut av ledd skade leges fullstendig. Alt for mange sendes for tidlig ut på banen igjen, i en periode hvor for så vidt godt kan spille, men hvor skulderleddet er ekstremt ustabilt, slik at det ikke skal rare påkjenningen til før skulderen spretter ut av ledd igjen. Og dette er neppe noen tjent med. Da kan det bli verre komplikasjoner, og i verste fall kan karrieren trues. Med andre ord, det kan godt hende vi får se Djorou på banen igjen mot slutten av sesongen, men hvorvidt dette er bra for klubb og spiller er en annen sak...

 

Skaden til Djorou var nesten det verste som kunne skje i den situasjonen laget nå er i. Tapet mot ManU var enkelt å akseptere, uansett hvor kjipt og unødvendig det var...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

det kan godt hende. Og generelt tar det jo 6-8 måneder før en skulder ut av ledd skade leges fullstendig. Alt for mange sendes for tidlig ut på banen igjen, i en periode hvor for så vidt godt kan spille, men hvor skulderleddet er ekstremt ustabilt, slik at det ikke skal rare påkjenningen til før skulderen spretter ut av ledd igjen. Og dette er neppe noen tjent med. Da kan det bli verre komplikasjoner, og i verste fall kan karrieren trues. Med andre ord, det kan godt hende vi får se Djorou på banen igjen mot slutten av sesongen, men hvorvidt dette er bra for klubb og spiller er en annen sak...

 

Skaden til Djorou var nesten det verste som kunne skje i den situasjonen laget nå er i. Tapet mot ManU var enkelt å akseptere, uansett hvor kjipt og unødvendig det var...

 

Walcott er vel et godt eksempel på det... Han ble operert til slutt. Men han hadde vel no genetisk i skuldra som ikke var helt som det skulle ogspå.

Link to comment
Share on other sites

Herlig nyhet, la oss nå gjøre alt for å støtte gutta, støtte Wenger, støtte Almunia, støtte Squillaci.... til sesongen er over!!! La oss ta diskusjonen om Wenger og evt etterfølger da. Nå trenger de all vår støtte gutta!! Vi kan fortsatt vinne gull, og HERREGUD SÅ DEILIG det hadde vært etter en slik sesong. COME ON YOU GUNNERS!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger å tro på det Szczesny sier til ATVO. Han sier at han tilføyer mye erfaring og lederegenskaper. Den kanskje viktigste tingen er jo det at han har gjorde det før, med Arsenal

 

Vi får håpe at du har rett, selv om muligheten for at Wenger fortsetter med Almunia..

 

Ps: Ser på signaturen din at det står "Davis Dein". Regner med at det er snakk om David Dean?! :P

Link to comment
Share on other sites

Vi får håpe at du har rett, selv om muligheten for at Wenger fortsetter med Almunia..

 

Ps: Ser på signaturen din at det står "Davis Dein". Regner med at det er snakk om David Dean?! :P

 

Og jeg regner med du mener David Dein? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Det sveitsiske fotballforbundet melder at Djourou har forlenget kontrakten sin ut 2014/2015-sesongen. http://www.football.....aspx?cid=79723

 

Jeg er ingen megafan av Djourou, men jeg har ikke noe i mot at han blir i Arsenal så lenge vi har to-tre stopper foran han i køen sånn som nå. Slettes ikke den verste backupen vi har hatt, og det virker ikke som han er misfornøyd med å sitte på benken heller.

 

Man kan derimot undre seg hva dette betyr for spillere som Bartley og Miquel som sikkert er ivrige etter å spille seg inn i troppen på lang sikt.

Link to comment
Share on other sites

At man forlenger kontrakten hans ut 2014/15 sesongen er for meg bortkastede penger. En middelmådig spiller som har fått nok sjanser til å spille seg inn på laget, og da er jeg klar over at han denne sesongen har spilt mest i en posisjon som han ikke føler seg trygg på. For øyeblikket er han rangert som nr. 4 blant midtstopperne våre, og da tolker jeg denne forlengelsen som at Squillaci vil forsvinne i sommer, mens Miquel og Bartley (som jeg allerede vil rangere som bedre) nok drar på utlån til en Premier League klubb. Da er jeg "redd" for at Bartley har fått nok av disse utlånene og ønsker å finne seg en arbeidsgiver som satser på han, for det er garantert flere klubber rundt om i England og Skottland som kunne tenkt seg dette talentet.

 

Da får jeg bare fortsette å krysse fingrene i håp om at våre 3 solide midtstoppere og 4/5 backer holder seg skadefrie og holder Djourou så langt unna laget som mulig, for jeg har mistet all troen på denne sveitseren!

Link to comment
Share on other sites

Alltid vært en fan av Johan og vil trolig alltid være det. Hadde en mektig forrige sesong, men har dessverre falt betraktelig etter det. Er dog fortsatt bare 24 år gammel og som fjerdevalg er han mer enn kvalifisert til å beherske såfremt han ikke blir tvunget ut på høyrebacken igjen. Rett og slett en tragedie at han måtte vikariere der.

Link to comment
Share on other sites

Mannen er rett og slett en tragedie. Møkkaspiller, som få er nede på nivå med. Klarer i kveld å spille seg inn i den fantastiske gruppa med spillere som Helder, Kiwomya,Jeffers, Flatts, Stepanovs, Vivas, Caballero og Diawara. Er det noe som helst sjans for å bil kvitt mannen før kontrakten går ut?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...