Jump to content

Johan Djourou


Guest Young Gun

Recommended Posts

Blir veldig spennende å se hvordan Johan gjør det i Bundesliga. Hannover 96 ligger nå på 11. plass. Til nå har de sluppet inn 31 mål på 17 kamper. Det er bare ett lag som har sluppet inn flere mål.

 

Jeg tipper han kommer til å gjøre det bra, og være viktig i Hannovers klatring på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

Blir veldig spennende å se hvordan Johan gjør det i Bundesliga. Hannover 96 ligger nå på 11. plass. Til nå har de sluppet inn 31 mål på 17 kamper. Det er bare ett lag som har sluppet inn flere mål.

 

Jeg tipper han kommer til å gjøre det bra, og være viktig i Hannovers klatring på tabellen.

Etter dagens 1-0 seier klatret Hannover til 8. plass.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Noen som skjønner hva som egentlig skjer med Djourou?

Arsenal.com har oppdatert spillerstalen og alle som ble frigitt/solgt er

nå ute av laget. Derimot står Djourou der fortsatt. Det samme gjelder

Cocquelin. Hva skjer med disse to?

Coquelin er vel fortsatt "vår", var vel bare på lån?

Mente Djourou var bekreftet til HSV, men alt jeg fant på Wikipedia var at de hadde en mulighet til å kjøpe han etter utlånet, en mulighet de da kanskje ikke har benyttet seg av? Mener dog jeg har sett HSV har gått ut på hjemmesiden med å ha signert han permanent. Stusset over disse Djourou-oppdateringene i lang tid selv..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg så en av kampene til Sveits i VM. Der var Djourou helt outstanding.

 

Lykke til videre, synd du ikke helt fikk utløp for ditt store potensiale hos oss.

En av spillerne vi har hatt med høyest toppnivå, men sjelden vi så det, mot Frankrike var han og Senderos helt krise(Senderos hadde sikkert fått Thiago Silva til å se ut som en amatørspiller ved siden av seg også).

 

Skadeplaget og ble fort skadet med en gang han kom i form, men stusser litt over at denne mannen aldri fikk prøve seg som DM, synes han har vært god med ballen i beina, knallsterk defensivt og har hurtigheten og musklene vi kunne trengt der.

 

Dog greit at han skifter beitemarker nå, kun små enkeltperioder han virkelig fikk vist hva han er god for.

Link to comment
Share on other sites

Alltid digget Djourou, men bunnivået var vel for dårlig og det skranta vel litt på mentaliteten hans for å lykkes helt på toppnivå.

 

Håper han tar steg videre og får vist seg frem som en klassestopper i årene som kommer. Er forøvrig verdt å merke seg at Djourou var den spilleren som har vært i Arsenal lengst i nåværende tropp.

Link to comment
Share on other sites

Mulig det, men det var neppe den kampen jeg så.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/latterliggjorde-vm-historiens-verste-stopperpar/8457837.html

 

"Håpløst forsvarsspill

Sveits' midtstopperpar, Johan Djourou og Philippe Senderos hadde en mildt sagt svak dag på jobben og fikk også høre det.

- Er Djourou og Senderos det verste stopperparet i VM-historien? skrev Jan Åge Fjørtoft på Twitter.

Senderos startet på benken, men kom inn allerede etter 11 minutter da Steve von Bergen pådro seg en skade i øyet. Morten Langli mener det var et nøkkeløyeblikk i kampen.

- Senderos kom inn for å spille sammen med Djorou, det stopperparet fungerte ikke i Arsenal og det fungerer ikke her heller. Forsvaret til Sveits ble rett og slett maltraktert, sa Langli i TV 2-studio."

 

Når det er sagt likte jeg Djourou selv, men så aldri for meg han som noe annet enn en backup. Greit salg og lykke til videre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...