Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette burde være til ettertanke for noen og enhver på forumet. Wenger har gjort og gjør fortsatt en fantastisk jobb for oss. Bare han bytter keeper så har jeg intet mer å utsette på ham.

Han bør også slutte å være så arrogant som han er når han sier at Arsenal ikke trenger en plan b. For det kan alle sa et de trenger!

Link to comment
Share on other sites

I en kommentar til Sky Sports News sier Wenger at det i år er jevnere enn på lenge, og at det ikke bare er to, tre eller fire lag som kan vinne. I år mener han det er seks, sju eller åtte (!) lag som har muligheten...

 

De sju øverste lagene, Arsenal, Chelsea, Man U, Villa, Tottene, City og Liverpool skjønner jeg til en viss grad. Men hvem er det åttende? Fulham?

 

Og hva Liverpool angår: De er pr i dag 13 poeng etter Chelsea, men bare ti unna nedrykk... Tror heller de skal se bakover, jeg :)

Link to comment
Share on other sites

NOK en gang fremstår Wenger som en sutrete drittunge, klager på PL-oppsettet etter at hans lag nok en gang framstår på en patetisk dårlig måte.

Denne oppførselen er ikke Arsenal FC verdig. Konsentrer deg om laget Wenger (hadde Arsenal slått Burnley hadde garantert ikke Wenger nevnt oppsettet med et ord)

 

Men Wenger er jo hellig i Arsenal og ingen skal kritisere han ;)

Link to comment
Share on other sites

NOK en gang fremstår Wenger som en sutrete drittunge, klager på PL-oppsettet etter at hans lag nok en gang framstår på en patetisk dårlig måte.

Denne oppførselen er ikke Arsenal FC verdig. Konsentrer deg om laget Wenger (hadde Arsenal slått Burnley hadde garantert ikke Wenger nevnt oppsettet med et ord)

 

Men Wenger er jo hellig i Arsenal og ingen skal kritisere han ;)

 

Med dette så prøver Wenger å fjerne fokus fra negativ prestasjon av laget og det gjør han helt rett i. Akkurat som jeg støtter Wenger tillitserklæring til Almunia offentlig, selv om jeg syns Almunia er for dårlig. Wenger skal bygge opp moralen og selvtilliten til spillerne og det er akkurat det han gjør. Fortsett med det Wenger!

Link to comment
Share on other sites

NOK en gang fremstår Wenger som en sutrete drittunge, klager på PL-oppsettet etter at hans lag nok en gang framstår på en patetisk dårlig måte.

Denne oppførselen er ikke Arsenal FC verdig. Konsentrer deg om laget Wenger (hadde Arsenal slått Burnley hadde garantert ikke Wenger nevnt oppsettet med et ord)

 

Men Wenger er jo hellig i Arsenal og ingen skal kritisere han ;)

Dette er latterlig av Wenger. Kampene mot de store er spredt godt utover, og det er ingenting å klage på.

I tillegg håper jeg ikke protesten mot Essien fører frem, for det er latterlig når slike ting avgjør hvem som vinner serien.

Wenger må begynne å konsentrere seg om seg selv og sitt lag! Han må se realiteten i øynene og bli litt mer realist når det gjelder egne spillere. Litt mer Ferguson rett og slett. Det blir latterlig når han går ut i media og påstår at han har tro på Almunia!

Link to comment
Share on other sites

Med dette så prøver Wenger å fjerne fokus fra negativ prestasjon av laget og det gjør han helt rett i. Akkurat som jeg støtter Wenger tillitserklæring til Almunia offentlig, selv om jeg syns Almunia er for dårlig. Wenger skal bygge opp moralen og selvtilliten til spillerne og det er akkurat det han gjør. Fortsett med det Wenger!

 

Her er jeg 100% enig med deg Tapapa. Det er ingen hensikt å kritisere laget offentlig. Og for de som eventuelt tror at Wenger gjør det på samme måte internt, må tro om igjen. Spillerne fikk garantert høre det i garderoben etter kampen.

 

Og hva er egentlig så ille med at han reagerer på oppsettet? Arsenal har fått satt opp to tøffe bortekamper på rad, mens lag som United, Liverpool og Chelsea har alle fått to hjemmekamper på rad. Jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å sette opp at man spiller annenhver kamp hjemme og borte. På denne måten er det ingen lag som drar fordel av å ha to hjemmekamper på rad, mens andre lag må spille to bortekamper på rad.

 

Det blir latterlig når han går ut i media og påstår at han har tro på Almunia!

 

Leser du egentlig gjennom det du selv skriver??? Mener du virkelig at han skal uttale seg offentlig om at Almunia ikke er god nok??? Da snakker vi om en dårlig manager da. Wenger gjør alt riktig når han beskytter spillerne sine offentlig. Da er det han som får støyten, og blir sett på som latterlig.

 

Hva Wenger mener innerst inne, og hva han sier i media er som oftest to vidt forskjellige ting.

Link to comment
Share on other sites

Her er jeg 100% enig med deg Tapapa. Det er ingen hensikt å kritisere laget offentlig. Og for de som eventuelt tror at Wenger gjør det på samme måte internt, må tro om igjen. Spillerne fikk garantert høre det i garderoben etter kampen.

 

Og hva er egentlig så ille med at han reagerer på oppsettet? Arsenal har fått satt opp to tøffe bortekamper på rad, mens lag som United, Liverpool og Chelsea har alle fått to hjemmekamper på rad. Jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å sette opp at man spiller annenhver kamp hjemme og borte. På denne måten er det ingen lag som drar fordel av å ha to hjemmekamper på rad, mens andre lag må spille to bortekamper på rad.

Leser du egentlig gjennom det du selv skriver??? Mener du virkelig at han skal uttale seg offentlig om at Almunia ikke er god nok??? Da snakker vi om en dårlig manager da. Wenger gjør alt riktig når han beskytter spillerne sine offentlig. Da er det han som får støyten, og blir sett på som latterlig.

 

Hva Wenger mener innerst inne, og hva han sier i media er som oftest to vidt forskjellige ting.

 

men hva skjer når til og med han må bite i det sure eplet om 1 uke eller 3, når det har blitt umulig og holde almunia i mål lenger..

då får jo hele verden se at det var pisspreik likevel..

 

almunia er ikke seg selv en gang, hadde han hvert i sitt livs form kunne vi levd med han..

men med denne formen han er i no er han ikke god nok og kommer til og koste oss noe vi ikke har råd til og tape i verdens hardeste liga..

 

feilvurdering av wenger!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å sette opp at man spiller annenhver kamp hjemme og borte. På denne måten er det ingen lag som drar fordel av å ha to hjemmekamper på rad, mens andre lag må spille to bortekamper på rad.

 

Så vidt jeg kan forstå er det matematisk umulig å få til en terminliste der alle lag spiller annenhver kamp hjemme og borte. For hvis vi tilfeldig trekker ut ti lag som skal starte hjemme (slik at de ti siste må starte borte), vil man etter ti runder ha møtt alle lagene som startet "motsatt" av ens eget lag. I den påfølgende runden må man altså møte et lag som har startet som seg selv (enten det er hjemme eller borte), noe som fører til at det ene av disse lagene enten får to hjemmekamper eller to bortekamper på rad. Problemet her er ikke at man får to bortekamper på rad, men at man uheldigvis møter to av sine nærmeste rivaler i to påfølgende kamper. Hvis terminlisten konstrueres "tilfeldig" av en datamaskin er i og for seg dette noe man kan leve med. Verre er det hvis FA setter opp terminlisten på denne måten. Da kan man jo få inntrykket av forskjellsbehandling.

Link to comment
Share on other sites

men hva skjer når til og med han må bite i det sure eplet om 1 uke eller 3, når det har blitt umulig og holde almunia i mål lenger..

då får jo hele verden se at det var pisspreik likevel..

 

almunia er ikke seg selv en gang, hadde han hvert i sitt livs form kunne vi levd med han..

men med denne formen han er i no er han ikke god nok og kommer til og koste oss noe vi ikke har råd til og tape i verdens hardeste liga..

 

feilvurdering av wenger!

 

Wenger tåler å ta den støyten. Uavhengig av hvor dårlig Almunia har prestert, skal ikke manager gå ut i media å kritisere han offentlig. Det er det dårlige managere som gjør. Ferguson beskytter også spillerne sine i media.

 

Og som sagt, det som blir sagt i media er ikke det som blir sagt på managers kontor eller på treningsfeltet. Hadde Wenger gått ut og kritisert egne spillere offentlig, hadde jeg ønsket han sparket sporenstreks

 

men at man uheldigvis møter to av sine nærmeste rivaler i to påfølgende kamper. Hvis terminlisten konstrueres "tilfeldig" av en datamaskin er i og for seg dette noe man kan leve med. Verre er det hvis FA setter opp terminlisten på denne måten. Da kan man jo få inntrykket av forskjellsbehandling.

 

Vi møter jo faktisk tre av våre næremste utfordrere i tre kamper på rad. Det kan umulig være tilfeldig satt opp. Ei kan det heller være tilfeldig satt opp at United i de foregående sesongene har hatt fordelen av å møte de tre andre lagene fra topp 4 på bortebane på høstsesongen, for så å få hjemmekamp mot disse på våren.

Link to comment
Share on other sites

fant denne på nettet, og tenkte jeg skulle dele med dere.

 

Jan 10: The returning players will be like new signings, super super super class

Mar 10: Injuries cost us the Champions League tie with Manu/Chelsea

May 10: I have identified our weaknesses and we will buy 3 super super super class players

Aug 10: The returning players will be like new signings, super super super class

Nov 10: I've never known injuries like this in all my years at the club

Jan 11: There is no need to buy. The returning players will be like new signings, super super super class

 

Repeat until sacked.....

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir veldig overrasket hvis Wenger kommer til å forlate oss. Det er nesten ikke til å tror. Mer sjanse at spillere som Fabregas forlater oss, enn Wenger. Selv om Fabregas har jo nevnt 10000 ganger at han ikke kommer til å forlate oss. Dermed blir jeg kanskjer mer skuffet over Fabregas kanskje, enn Wenger. Skjønner ikke hvis Wenger skal plutselig forlate oss, han har jo bygget helt nytt lag. Hvis kan ikke vinner et eller annet med Arsenal, så føler jeg at han selv mener at det "nye prosjektet" ikke har vært ene suksess.

Link to comment
Share on other sites

Leser du egentlig gjennom det du selv skriver??? Mener du virkelig at han skal uttale seg offentlig om at Almunia ikke er god nok??? Da snakker vi om en dårlig manager da. Wenger gjør alt riktig når han beskytter spillerne sine offentlig. Da er det han som får støyten, og blir sett på som latterlig.

 

Hva Wenger mener innerst inne, og hva han sier i media er som oftest to vidt forskjellige ting.

Er du helt mongo eller??? Selvsagt skal han ikke si det i media. Hvorfor skal han si noe som helst i media??? Han kan bare ti still om sånt og heller snakke om ting som skader, motstandere osv - akkurat slik som kjedelige managersvar/kommentarer skal være.

For Wenger og Almunia er det forsåvidt greit at han sier det han sier i media om Almunia, men hva med Fabianski, Mannone og Szcezczczny? Får ikke de en følelse av at veien mot førsteelveren blir unødvendig lang? I tillegg så har du oss supportere som får unødvendige mengder frustrasjon innabords når vår manager som egentlig er en ganske smart mann, kommer med slike uttalelser.

Link to comment
Share on other sites

Er du helt mongo eller??? Selvsagt skal han ikke si det i media. Hvorfor skal han si noe som helst i media??? Han kan bare ti still om sånt og heller snakke om ting som skader, motstandere osv - akkurat slik som kjedelige managersvar/kommentarer skal være.

For Wenger og Almunia er det forsåvidt greit at han sier det han sier i media om Almunia, men hva med Fabianski, Mannone og Szcezczczny? Får ikke de en følelse av at veien mot førsteelveren blir unødvendig lang? I tillegg så har du oss supportere som får unødvendige mengder frustrasjon innabords når vår manager som egentlig er en ganske smart mann, kommer med slike uttalelser.

han snakker nok med spillerne sine da pressen ikke er der også..

Link to comment
Share on other sites

Er du helt mongo eller??? Selvsagt skal han ikke si det i media. Hvorfor skal han si noe som helst i media??? Han kan bare ti still om sånt og heller snakke om ting som skader, motstandere osv - akkurat slik som kjedelige managersvar/kommentarer skal være.

For Wenger og Almunia er det forsåvidt greit at han sier det han sier i media om Almunia, men hva med Fabianski, Mannone og Szcezczczny? Får ikke de en følelse av at veien mot førsteelveren blir unødvendig lang? I tillegg så har du oss supportere som får unødvendige mengder frustrasjon innabords når vår manager som egentlig er en ganske smart mann, kommer med slike uttalelser.

 

 

Hvor lenge skal sånne som deg få lov til å degradere forumet til ett slikt lavmål.

Link to comment
Share on other sites

Hvor lenge skal sånne som deg få lov til å degradere forumet til ett slikt lavmål.

Og hvordan mener du at jeg gjorde det???

Fordi jeg skrev "er du helt mongo eller?"

Da vil jeg bare si at det var han som først fornærmet min intelligens ved å skrive "ser du egentlig hva du skriver"

 

Hvor lenge skal folk som kommer med ubegrunnede anklager, slik du gjør her,få lov til å gjøre det...?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...