Simbad Posted August 26 Report Share Posted August 26 Hva er unnskyldninga til VAR på den fra Perisic mon tro? Helt sjukt at han ikke får rødt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted August 26 Report Share Posted August 26 14 minutes ago, Simbad said: Hva er unnskyldninga til VAR på den fra Perisic mon tro? Helt sjukt at han ikke får rødt. Var sikker på det sjølv at VAR kom til å dømme violent conduct. Nå må VAR være mer åpen, enten i form av pressekonferanse etter kampen der journalister kan belyse visse aspekt ved beslutningen rundt VAR og/eller at dommerne diskuterer for åpen mikrofon!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 26 Report Share Posted August 26 En av de klareste violent conductene jeg har sett på flere år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 30 Report Share Posted August 30 Ute av årets første turnering allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 30 Report Share Posted August 30 9 hours ago, Verminator5 said: Ute av årets første turnering allerede. Vi kom lenger enn dem i Carabao Cup, uten å spille en eneste kamp 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 28 Report Share Posted September 28 Noe av de beste jeg har sett på lenge. What do you think of Tottenham?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 29 Report Share Posted September 29 6 hours ago, Stefanb said: Noe av de beste jeg har sett på lenge. What do you think of Tottenham?! Shit! And Teddy is still a cunt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted September 29 Report Share Posted September 29 11 hours ago, Stefanb said: Noe av de beste jeg har sett på lenge. What do you think of Tottenham?! Good one! Geografi er åpenbart heller ikke deres sterkeste side. Og dette kommer fra Tottenham, som opprinnelig ikke var en del av London en gang...! 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 30 Report Share Posted September 30 VAR fortsetter å imponere. Det røde kortet til Jones er korrekt, men Diaz var onside ikke lenger før 1-0 til Tottene og VAR skal visstnok ikke ha tegnet strekene engang?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 30 Report Share Posted September 30 3 minutes ago, Simbad said: VAR fortsetter å imponere. Det røde kortet til Jones er korrekt, men Diaz var onside ikke lenger før 1-0 til Tottene og VAR skal visstnok ikke ha tegnet strekene engang?? Nei , men Liverpool er kanskje så heldige at de får en unnskyldning fra Howard Webb 😁 De roter så jævlig med dette VAR kaoset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted September 30 Report Share Posted September 30 Eg kunne ikkkje se det så klart utan streker 🧐 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 30 Report Share Posted September 30 Bissouma setter hånda i ansiktet til Endo og får ikke rødt kort. Forferdelig dømming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 30 Report Share Posted September 30 (edited) 19 minutes ago, Ulfagrafr said: Eg kunne ikkkje se det så klart utan streker 🧐 Bein sports tegnet strekene, med det samme verktøyet VAR bruker, i pausen. Edited September 30 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 30 Report Share Posted September 30 Og der vant Tottene kampen etter ekstremt mye hjelp fra dommer, VAR og selvmål av Matip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 6 Report Share Posted October 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 7 Report Share Posted October 7 Hvis vi gjør jobben vår i morgen, så leder faktisk Tottenham etter åtte runder. Hvem fan hadde trodd at det var mulig. Jeg får vel lime inn det positive fra deres siste kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 7 Report Share Posted October 7 1 hour ago, Tapapa said: Hvis vi gjør jobben vår i morgen, så leder faktisk Tottenham etter åtte runder. Hvem fan hadde trodd at det var mulig. Jeg får vel lime inn det positive fra deres siste kamp. Vinner vi med 2 mål eller mer eller 4-3 så er det vi som topper tabellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 8 Report Share Posted October 8 On 10/7/2023 at 9:30 PM, Tony said: Vinner vi med 2 mål eller mer eller 4-3 så er det vi som topper tabellen. Da får vi vel vinne med mer enn 2 mål da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 10 Report Share Posted October 10 Psykt, psykt og psykt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 10 Report Share Posted October 10 Bare 30 kamper igjen i ligaen hvertfall. Vi får se hvor lenge det varer. De har jo hatt griseflaks og mye hjelp fra dommerne på bare 8 kamper for å ligge hvor de ligger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted October 11 Report Share Posted October 11 Ja da, Tottenham har hatt veldig mye flyt så langt. Samtidig har de vært gode, vi må ikke underslå det. De må tas på alvor. Jeg kan ikke huske å ha sett et mer velorganisert Tottenham-lag noen gang før. Så får vi se hvor lenge de klarer å henge med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 6 Report Share Posted November 6 Skulle vært 2 røde på tott. To fot i høy fart med strake knotter. Neida det lot de gå. Så tar romero og sparker ned motspiller liggende. Neida ingenting skal de få mot seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 6 Report Share Posted November 6 4 minutes ago, Marius- said: Skulle vært 2 røde på tott. To fot i høy fart med strake knotter. Neida det lot de gå. Så tar romero og sparker ned motspiller liggende. Neida ingenting skal de få mot seg 'Overraskende' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 6 Report Share Posted November 6 Ble straffe og rødt nå. Soleklart spør du meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 6 Report Share Posted November 6 Just now, Marius- said: Ble straffe og rødt nå. Soleklart spør du meg Jepp. Likevel utrolig at Romero slapp unna den første. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts