Jump to content

Let's all laugh at Tottenham

Guest Jon-Halvor
 Share

Recommended Posts

14 minutes ago, Simbad said:

Hva er unnskyldninga til VAR på den fra Perisic mon tro? Helt sjukt at han ikke får rødt. 

Var sikker på det sjølv at VAR kom til å dømme violent conduct. Nå må VAR være mer åpen, enten i form av pressekonferanse etter kampen der journalister kan belyse visse aspekt ved beslutningen rundt VAR og/eller at dommerne diskuterer for åpen mikrofon!! 

• 5 weeks later...
11 hours ago, Stefanb said:

Noe av de beste jeg har sett på lenge.

What do you think of Tottenham?!

Good one! Geografi er åpenbart heller ikke deres sterkeste side. Og dette kommer fra Tottenham, som opprinnelig ikke var en del av London en gang...! 😁

3 minutes ago, Simbad said:

VAR fortsetter å imponere. Det røde kortet til Jones er korrekt, men Diaz var onside ikke lenger før 1-0 til Tottene og VAR skal visstnok ikke ha tegnet strekene engang?? 

Nei , men Liverpool er kanskje så heldige at de får en unnskyldning fra Howard Webb 😁

De roter så jævlig med dette VAR kaoset. 

image.thumb.png.d3dcb82e5bd20cfd470d5bdf62253bce.png

19 minutes ago, Ulfagrafr said:

Eg kunne ikkkje se det så klart utan streker 🧐

Bein sports tegnet strekene, med det samme verktøyet VAR bruker, i pausen. 

Edited by Simbad

Hvis vi gjør jobben vår i morgen, så leder faktisk Tottenham etter åtte runder. Hvem fan hadde trodd at det var mulig.

Jeg får vel lime inn det positive fra deres siste kamp.

Screenshot_20231007_195133_Chrome.jpg.c2c02da615c362821b0f55b97bb38c33.jpg

1 hour ago, Tapapa said:

Hvis vi gjør jobben vår i morgen, så leder faktisk Tottenham etter åtte runder. Hvem fan hadde trodd at det var mulig.

Jeg får vel lime inn det positive fra deres siste kamp.

Screenshot_20231007_195133_Chrome.jpg.c2c02da615c362821b0f55b97bb38c33.jpg

Vinner vi med 2 mål eller mer eller 4-3 så er det vi som topper tabellen.

Ja da, Tottenham har hatt veldig mye flyt så langt. Samtidig har de vært gode, vi må ikke underslå det. De må tas på alvor. Jeg kan ikke huske å ha sett et mer velorganisert Tottenham-lag noen gang før. Så får vi se hvor lenge de klarer å henge med... 

• 4 weeks later...
4 minutes ago, Marius- said:

Skulle vært 2 røde på tott. To fot i høy fart med strake knotter. Neida det lot de gå. Så tar romero og sparker ned motspiller liggende. Neida ingenting skal de få mot seg

'Overraskende'

Share

• Create New...