Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

3 minutes ago, Rosicky07 said:

Ska vi få hjelp av lillebror idag altså???? Idag er jeg faktisk spurs fan…

Jeg ser kampen og lite imponert av det jeg ser. Jeg ser to halvgode lag, langt unna vårt  vanlige nivå. 

Det er greit nok at Tottenham leder og i kveld må de gjerne vinne.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

De har vært overraskende ustabile defensivt i hele år. Er rart å se, så gode som de har pleid å være.

Jeg leser til stadighet om Citys fantastiske stall. Sikkert riktig det.

De starter med Lewis, Stones Akanji og Ake i forsvar. Hvor mange av dem hadde startet for oss mon tro?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg leser til stadighet om Citys fantastiske stall. Sikkert riktig det.

De starter med Lewis, Stones Akanji og Ake i forsvar. Hvor mange av dem hadde startet for oss mon tro?

Som sagt rullerer de grunnet mye kamper (mer enn oss). Men de er generelt dårlige for tiden, og det tar vi imot med åpne armer. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg leser til stadighet om Citys fantastiske stall. Sikkert riktig det.

De starter med Lewis, Stones Akanji og Ake i forsvar. Hvor mange av dem hadde startet for oss mon tro?

Vel, er mange som lever på gammel kunnskap om City-troppen(e), men spesielt i år har de ikke veldig mye sterkere dybde enn oss vil jeg si. At de lot både Jesus og Zinchenko gå relativt billig til oss takker og bukker vi for. Mentaliteten til de to gutta der har tatt oss fra å kjempe om topp 4 til å så langt ha vært ligaens beste lag

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Vel, er mange som lever på gammel kunnskap om City-troppen(e), men spesielt i år har de ikke veldig mye sterkere dybde enn oss vil jeg si. At de lot både Jesus og Zinchenko gå relativt billig til oss takker og bukker vi for. Mentaliteten til de to gutta der har tatt oss fra å kjempe om topp 4 til å så langt ha vært ligaens beste lag

+1

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Jeg lurer forferdelig på hvordan Kulusevski hadde gjort det for oss. 

Jepp. Han er en god spiller, men Saka er bedre.

Just now, Simbad said:

Jepp, dette er på mange måter en vinn vinn kamp for oss nesten uansett. 

Utvilsomt hadde det beste resultatet vært om City tapte. Tottenham er ingen trussel..

Men, nå er det 3-2 City. Dette er over.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Han er en god spiller, men Saka er bedre.

Utvilsomt hadde det beste resultatet vært om City tapte. Tottenham er ingen trussel..

Men, nå er det 3-2 City. Dette er over.

Nok en tabbe av Lloris, selv om den skifter litt retning i Davies. Skal ikke slippe den inn på nærmeste fra den vinkelen. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...