Tapapa Posted January 19 Report Share Posted January 19 3 minutes ago, Rosicky07 said: Ska vi få hjelp av lillebror idag altså???? Idag er jeg faktisk spurs fan… Jeg ser kampen og lite imponert av det jeg ser. Jeg ser to halvgode lag, langt unna vårt vanlige nivå. Det er greit nok at Tottenham leder og i kveld må de gjerne vinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 19 Report Share Posted January 19 3 minutes ago, Stefanb said: City spiller virkelig ikke bra. Deilig! De har vært overraskende ustabile defensivt i hele år. Er rart å se, så gode som de har pleid å være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 Litt flatterende resultat, men city er dårlige om dagen. Både på topp og bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 19 Report Share Posted January 19 Verdt å nevne at City har rotert ganske kraftig, men de ser ikke gode ut i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 Interessant 2 omgang iallfall. Romero med gult igjen, de kan fort bli 10. og våkner city eller er de bare dårlige om dagen? Braut er iskald i forhold til tidligere i sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 19 Report Share Posted January 19 3 minutes ago, Simbad said: De har vært overraskende ustabile defensivt i hele år. Er rart å se, så gode som de har pleid å være. Jeg leser til stadighet om Citys fantastiske stall. Sikkert riktig det. De starter med Lewis, Stones Akanji og Ake i forsvar. Hvor mange av dem hadde startet for oss mon tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 Just now, Tapapa said: Jeg leser til stadighet om Citys fantastiske stall. Sikkert riktig det. De starter med Lewis, Stones Akanji og Ake i forsvar. Hvor mange av dem hadde startet for oss mon tro? Som sagt rullerer de grunnet mye kamper (mer enn oss). Men de er generelt dårlige for tiden, og det tar vi imot med åpne armer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 19 Report Share Posted January 19 1 minute ago, Tapapa said: Jeg leser til stadighet om Citys fantastiske stall. Sikkert riktig det. De starter med Lewis, Stones Akanji og Ake i forsvar. Hvor mange av dem hadde startet for oss mon tro? Vel, er mange som lever på gammel kunnskap om City-troppen(e), men spesielt i år har de ikke veldig mye sterkere dybde enn oss vil jeg si. At de lot både Jesus og Zinchenko gå relativt billig til oss takker og bukker vi for. Mentaliteten til de to gutta der har tatt oss fra å kjempe om topp 4 til å så langt ha vært ligaens beste lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 19 Report Share Posted January 19 1 minute ago, Simbad said: Vel, er mange som lever på gammel kunnskap om City-troppen(e), men spesielt i år har de ikke veldig mye sterkere dybde enn oss vil jeg si. At de lot både Jesus og Zinchenko gå relativt billig til oss takker og bukker vi for. Mentaliteten til de to gutta der har tatt oss fra å kjempe om topp 4 til å så langt ha vært ligaens beste lag +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 19 Report Share Posted January 19 Reduseringen kom ganske fort gitt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 U her er strålende resultat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 19 Report Share Posted January 19 Just now, Marius- said: U her er strålende resultat Tviler på at det blir uavgjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 Åjåj der våkna de ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 19 Report Share Posted January 19 Herregud, bare Tottenham kan klare å være så bedritne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 5 minutes ago, Tapapa said: Herregud, bare Tottenham kan klare å være så bedritne. De er ikke vandt med å lede slikt til pause. De er jo comeback kids i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 19 Report Share Posted January 19 Tverrligger ut for Tottene. Heia heia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 Just now, Stefanb said: Tverrligger ut for Tottene. Heia heia Morsom kamp i det minste. Uansett resultat er det noe som er bra for oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 19 Report Share Posted January 19 2 minutes ago, Stefanb said: Tverrligger ut for Tottene. Heia heia Jeg lurer forferdelig på hvordan Kulusevski hadde gjort det for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 19 Report Share Posted January 19 1 minute ago, Marius- said: Morsom kamp i det minste. Uansett resultat er det noe som er bra for oss Jepp, dette er på mange måter en vinn vinn kamp for oss nesten uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 19 Report Share Posted January 19 Haha for en jævla klubb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 19 Report Share Posted January 19 Just now, Simbad said: Jeg lurer forferdelig på hvordan Kulusevski hadde gjort det for oss. Jepp. Han er en god spiller, men Saka er bedre. Just now, Simbad said: Jepp, dette er på mange måter en vinn vinn kamp for oss nesten uansett. Utvilsomt hadde det beste resultatet vært om City tapte. Tottenham er ingen trussel.. Men, nå er det 3-2 City. Dette er over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 19 Report Share Posted January 19 Tottenham er tottenham , glemte det en liten stund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 19 Report Share Posted January 19 Romero rødt også nå så er det fint. Så en kane straffe 90’ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 19 Report Share Posted January 19 (edited) 4 minutes ago, Stefanb said: Jepp. Han er en god spiller, men Saka er bedre. Utvilsomt hadde det beste resultatet vært om City tapte. Tottenham er ingen trussel.. Men, nå er det 3-2 City. Dette er over. Nok en tabbe av Lloris, selv om den skifter litt retning i Davies. Skal ikke slippe den inn på nærmeste fra den vinkelen. Edited January 19 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 19 Report Share Posted January 19 Blasfemi! Alle som heier på Tottenham må betale 1000 kroner i avgift til supporterklubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts