Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

7 minutes ago, Marius- said:

Sky er enige med oss. De skjønner ingenting de heller 

Åpenbart at noe må skje, både full etterforskning av PGMOL og forbedring av standard. Dommere som skal regulere og delvis bestemme hvilke lag som rykker ned, kommer seg til Europaspill eller vinner bør aldri i verden få lov til å tjene penger ved å ta oppdrag i ligaer hvor eiere av enkelte klubber sitter som deleier. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Simbad said:

Lol. På sånne spark er det kun intensjonen som skal ha noe å si. Akkurat som Guimaraes på Jorginho.

Vieira rødt mot van Nistelr for å sparke opp i luften. Klart reelle slag og spark skal være rødt. Helt håpløst. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RP7 said:

Vieira rødt mot van Nistelr for å sparke opp i luften. Klart reelle slag og spark skal være rødt. Helt håpløst. 

Bruno Fernandes slapp unna en I fjor, tror det var mot Ward-Prowse(?) hvor han slo rundt seg (men ikke traff skikkelig). 

https://vm.tiktok.com/ZGJoUK5N4/

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Marius- said:

Skulle vært 2 røde på tott. To fot i høy fart med strake knotter. Neida det lot de gå. Så tar romero og sparker ned motspiller liggende. Neida ingenting skal de få mot seg

Strake knotter burde alltid være rødt😂

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Ser slik ut. Hva var poenget? 

Knotter er alltid strake…

Det heter strake ben med knottene først.

Jackson må være den dårligste spissen i PL. Er det mulig å bomme så mye??Forsvarsspillet til Spurs er noe av det værste jeg har sett og likevel klarer han ikke å score. Helt utrolig

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RP7 said:

Knotter er alltid strake…

Det heter strake ben med knottene først.

Jackson må være den dårligste spissen i PL. Er det mulig å bomme så mye??Forsvarsspillet til Spurs er noe av det værste jeg har sett og likevel klarer han ikke å score. Helt utrolig

Ah. Got it. Jeg skylder på at jeg er trøtt 😅

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Ikke sikkert Chelsea klarer å vinne kampen mot 9 mann. Pasningsspillet er alt for upresist så langt. Offside vet de jo ikke hva er.

Det er helt vanvittig. Spurs stiller seg på midten og de kan løpe rett frem uten press. Likevel klarer de ikke vekte en eneste pasning riktig. Det er helt grusomt dårlig. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Knotter er alltid strake…

Det heter strake ben med knottene først.

Jackson må være den dårligste spissen i PL. Er det mulig å bomme så mye??Forsvarsspillet til Spurs er noe av det værste jeg har sett og likevel klarer han ikke å score. Helt utrolig

Skruknotter er ikke strake. Det ligger jo i ordet

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Knotter er alltid strake…

Det heter strake ben med knottene først.

Jackson må være den dårligste spissen i PL. Er det mulig å bomme så mye??Forsvarsspillet til Spurs er noe av det værste jeg har sett og likevel klarer han ikke å score. Helt utrolig

😂😂 Fremover retta knotter og strake ben ankler da! GOT your point!  Tott står altså med 8 mann på 45 m men de klarer å løpe i offside hver eneste gang. For ett ræva lag 

Link to comment
Share on other sites

Dette er noe av det villeste jeg har sett. Sjelden jeg sitter og ler mens jeg ser fotballkamper. Veldig spent på hvem som sitter igjen med den største klovnenesen her. Kan egentlig dele ut 10-15 stykker. Er noe av det dummeste. De klarer seriøst ikke å spille av seg press med 2 spillere mer

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Dette er noe av det villeste jeg har sett. Sjelden jeg sitter og ler mens jeg ser fotballkamper. Veldig spent på hvem som sitter igjen med den største klovnenesen her. Kan egentlig dele ut 10-15 stykker. Er noe av det dummeste. De klarer seriøst ikke å spille av seg press med 2 spillere mer

Enig. Og tott står på 45m og de har løpt i offside hele tiden. Men men der fikk de millimetere rett

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...