Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

1 minute ago, Marius- said:

Enig. Og tott står på 45m og de har løpt i offside hele tiden. Men men der fikk de millimetere rett

Noe jeg synes er litt spennende, er å se hvordan Tottene klarer seg uten van de Ven, Romero og Udogie mot Wolves, deretter uten Romero (og sannsynligvis VDV) mot Villa og Shitty. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Altså, dropp 3 m ned. Også begynner du løpet så er du onside. Hvor vanskelig kan det være for spillere med 3mill i uka? Latterlig å se på

Er helt sjukt at de ikke klarer å utspille et 9-mannslag som står så høyt. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Tapapa said:

Jeg så fra det 60. min. Dette var enorm underholdning. 

Mudryk er noe av det dårligste jeg har sett. Tenk at vi forsøkte å kjøpe han?

Glad vi ikke kjøpte Mudryk. Han har ikke vist noenting siden han kom til Chelsea.

Vi kjøpte dessverre Havertz 😁

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett litt høydepunkter i dag, og sitter med et inntrykk at VAR ikke var helt på jordet. Målet til Sterling syns jeg annulleres riktig for offide. Det samme med målet til Caicedo. Straffesituasjonen og rødt kort til Porro er også er riktig inngripen. Var det noen andre kontroversielle VAR-avgjørelser?

Tottenham har vel forøvrig gått på et av PL historiens mest spektakulære tap? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Jeg har sett litt høydepunkter i dag, og sitter med et inntrykk at VAR ikke var helt på jordet. Målet til Sterling syns jeg annulleres riktig for offide. Det samme med målet til Caicedo. Straffesituasjonen og rødt kort til Porro er også er riktig inngripen. Var det noen andre kontroversielle VAR-avgjørelser?

Tottenham har vel forøvrig gått på et av PL historiens mest spektakulære tap? 

Romero spark ned spiller liggende som hevn. Ble sett på men de mente det ikke var nok kraft. Odogui eller hva han heter med to fot strake ben takling som heller ikke ble tatt. Alt dette i første del av første omgang før straffe/rødt kort situasjonen. Etter det var det egentlig komedie, mest av Chelsea 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg har sett litt høydepunkter i dag, og sitter med et inntrykk at VAR ikke var helt på jordet. Målet til Sterling syns jeg annulleres riktig for offide. Det samme med målet til Caicedo. Straffesituasjonen og rødt kort til Porro er også er riktig inngripen. Var det noen andre kontroversielle VAR-avgjørelser?

Tottenham har vel forøvrig gått på et av PL historiens mest spektakulære tap? 

Porro fikk ikke rødt, selv om han fort kunne fått to gule han også, det var Romero.

Sparket fra Romero skal alltid være rødt. Hvordan de kan si at det 'ikke er nok kraft', som @Marius- sier, gir ingen mening. For det første er det usportslig oppførsel og det var absolutt kraft i sparket. Ballen var ikke i nærheten en gang. En slik hevnaksjon fra en av våre er jeg sikker på at alle her inne, på tross av våre uenigheter, ville vært enige om at skal være rødt kort.

Udogie sin er dritstygg. Over bakken, to strake bein og viser knottene. Helt utrolig at VAR ikke tar den. Han fikk kun gult. 

Så alt i alt, de to virkelig kontroversielle avgjørelsene var to røde kort som Romero og Udogie slapp unna. Utrolig nok var de dumme nok til å pådra seg henholdsvis direkte rødt og gult kort nr 2.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Porro fikk ikke rødt, selv om han fort kunne fått to gule han også, det var Romero.

Sparket fra Romero skal alltid være rødt. Hvordan de kan si at det 'ikke er nok kraft', som @Marius- sier, gir ingen mening. For det første er det usportslig oppførsel og det var absolutt kraft i sparket. Ballen var ikke i nærheten en gang. En slik hevnaksjon fra en av våre er jeg sikker på at alle her inne, på tross av våre uenigheter, ville vært enige om at skal være rødt kort.

Udogie sin er dritstygg. Over bakken, to strake bein og viser knottene. Helt utrolig at VAR ikke tar den. Han fikk kun gult. 

Så alt i alt, de to virkelig kontroversielle avgjørelsene var to røde kort som Romero og Udogie slapp unna. Utrolig nok var de dumme nok til å pådra seg henholdsvis direkte rødt og gult kort nr 2.

De situasjonene skulle ha vært rødt alle sammen. De situasjonene, samt hevnsparket til Romero er situasjoner hvor Arsenal spillere hadde fått rødt kort i samtlige . 

Skjønner godt at Arteta sa ifra om hva han mente etter kampen på lørdag. Likeså bra at klubben støtter han.

Men , om ikke VAR og dommerne har tatt rotta på oss før i mange sammenhenger , så kommer de til å hevne seg nå frykter jeg. De kommer til å lete med lys og lykter overalt for å ta oss. Dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...