Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

6 hours ago, Verminator5 said:

Kane blir sikkert værende. Han er verdens minst ambisiøse spiller.

Jepp. Han er virkelig det. Tror han er den veikeste beste spilleren jeg har sett på mange år. Absolutt null ambisjon, og blir pisset på av Tottenham. 3. ganger har han visstnok "ønsket å forlate klubben", men hver gang det ser ut til at det er noe reelt så løper han tilbake med halen mellom beina og signerer en ny kontrakt med Tottenham.

Edit:

Ser jaggu ut som det er en twist her, kanskje det faktisk er en ordentlig sjanse for at han forlater England? Tror det ikke før jeg får se det, han gjør nok en helomvending 😂

Edited by Stefanb
Oppdatering!
Link to comment
Share on other sites

Mye frem og tilbake uansett. Såvidt jeg har lest hadde han en avtale med Bayern for lenge siden, hvis de ble enige med klubben. Så langt fair enough. Men alt dette røret etterpå, dukker ikke opp uten videre. Tipper han har fått kalde føtter nå. 

For vår del; Uansett spiller, håper ikke vi lar en milliard spiller bare løpe ut kontrakten sin. Vil de ikke signere, skal det selges og investeres for pengene. 

Link to comment
Share on other sites

Ellers en fantastisk kommentar:

They just want to block his participation to the super cup game. They know that if Harry Kane wins a trophy in his first game a Bayern player, Sp**s will have more relevance as an internet meme than as a football club
 
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Marius- said:

Ellers en fantastisk kommentar:

They just want to block his participation to the super cup game. They know that if Harry Kane wins a trophy in his first game a Bayern player, Sp**s will have more relevance as an internet meme than as a football club
 

Så de tror at de ikke allerede er en meme 😅

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Er helt sinnsykt å få 100m for en spiller som har 1 år igjen på kontrakten... Spent på hva som skjer med Tottenham nå fremover, når de har mista 85% av målene sine :P

Vi betalte det samme for Rice med 1 år igjen, gjorde vi ikke? De gode spillerene genererer penger uansett.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marius- said:

Vi betalte det samme for Rice med 1 år igjen, gjorde vi ikke? De gode spillerene genererer penger uansett.

Joda, forskjellen på de 2 er vel alderen, men jeg synes fortsatt 100m er sykt for Rice 😛

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Vi betalte det samme for Rice med 1 år igjen, gjorde vi ikke? De gode spillerene genererer penger uansett.

Ein skilnad er at Kane er 30 år og har tilnærma ingen restverdi, Rice vil fortsatt ha ein god restverdi når kontrakta går ut

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ulfagrafr said:

Ein skilnad er at Kane er 30 år og har tilnærma ingen restverdi, Rice vil fortsatt ha ein god restverdi når kontrakta går ut

Joda, så er Kane en av verdens beste spisser som har helt syke tall fra en liten møkkaklubb. Jeg er temmelig sikker på Bayern sine CL sjanser er markant styrket kommende 3 år, da er prisen ok. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Joda, så er Kane en av verdens beste spisser som har helt syke tall fra en liten møkkaklubb. Jeg er temmelig sikker på Bayern sine CL sjanser er markant styrket kommende 3 år, da er prisen ok. 

Berre han ikkje skyter oss ut av CL 🤯🤮☠️

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Marius- said:

Vi betalte det samme for Rice med 1 år igjen, gjorde vi ikke? De gode spillerene genererer penger uansett.

Rice hadde 2 år igjen. 1 år av kontrakten + 1 år opsjon

Men, tenker at Kane aldri hadde hatt intensjon om å gå gratis. Derfor måtte Bayern ut med en sum nå eller neste år hvis de skulle ha han..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...