Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

33 minutes ago, Stefanb said:

Conte ferdig hos Tottene. Ekstremt synd. Håpet han skulle bli sittende i mange mange år. 

Poetisk at han får sparken fordi han har klaget på spillerne og klubben etter at han i fjor sa at Arteta måtte klage mindre. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2023 at 9:31 PM, RP7 said:

Ahhh… Walcott og deretter straffe skaffet av AMN. Deilig deilig. 
 

Savner arrogansen til AMN. Den mest talentfulle siden Abou Diaby som ikke har fått ut sitt potensial hos Arsenal. Kommer inn og spiller stopper i denne kampen og fysikken hans er rett og slett rå. Sammen med fart, god nærteknikk og meget god spilleforståelse er han et funn som stopper. Mye som lignet på Saliba. Hent gutten tilbake, han kan få en ny vår i Arsenal

Vi er nok mange som er enige i at AMN har et enormt potensial, men jeg tror nok det er større sjanse for at han i framtiden tilbringer tiden på strand på Jamaica og røyker tjall med en hvilepuls på 12 slag i minuttet, enn at han spiller så mye som ett minutt til for oss.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Igjen straffe ikke gitt for Brigthon. Hvorfor i alle dager favoriserer var lille tott? 

Helt sjukt. Snytt for 3-4 mål/straffespark. Helt forferdelig dømming og bruk av VAR. Er det rart man tenker korrupsjon? 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Helt sjukt. Snytt for 3-4 mål/straffespark. Helt forferdelig dømming og bruk av VAR. Er det rart man tenker korrupsjon? 

Nei ikke etter å ha sett det her. Fan meg latterlig. Synd på brighton

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Nei ikke etter å ha sett det her. Fan meg latterlig. Synd på brighton

Hadde dømminga vært fair, hadde Brighton vunnet denne kampen greit, men nå ser det ut til at Tottene får alle 3 poengene. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Marius- said:

Det gjør de med hjelp av dommer/var ene og alene.

Jepp. Mitoma sin er jo soleklar, blir tråkka på foten og hindret i å komme seg fri. Er absolutt ingenting som kan forsvare at det ikke er straffespark. Det verste er at jeg ikke er overraska.

Målet som blir annullert(Welbeck via MacAllister) er også aldri hands, den treffer hofta til MacAllister. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Mitoma sin er jo soleklar, blir tråkka på foten og hindret i å komme seg fri. Er absolutt ingenting som kan forsvare at det ikke er straffespark. Det verste er at jeg ikke er overraska.

Målet som blir annullert(Welbeck via MacAllister) er også aldri hands, den treffer hofta til MacAllister. 

Om den treffer handa kan den ikke kappes av heller. Dønn inntil kroppen 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Om den treffer handa kan den ikke kappes av heller. Dønn inntil kroppen 

Uansett ingen tvil om at noe må gjøres. Det her er rett og slett ikke holdbart og kan ikke fortsette slik.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Uansett ingen tvil om at noe må gjøres. Det her er rett og slett ikke holdbart og kan ikke fortsette slik.

The VAR calls which went against Brighton

  • 17 mins: With Spurs leading 1-0, Kaoru Mitoma's goal is ruled out for handball but replays show it may have hit his chest.
  • 55 mins: VAR rules out Alexis Mac Allister's goal for handball after he deflected Danny Welbeck's shot in
  • 72 mins: Mitoma goes down under Hojbjerg's challenge but VAR says no penalty, along with referee Stuart Atwell.

More to follow.
 

Håper de følger opp å lager ett helvete. Da har de også droppa noen 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...