Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Richarlison scoret igjen, og scoringen ble avblåst for offside igjen.

Han er faktisk ikke så dum som noen skal ha det til. Denne gangen tok han ikke av skjorta og unngikk derfor gult kort. Gutten har altså evne til å lære. Det hadde jeg ikke trodd.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham valgte en god løsning. Erstatte Conte med assistenten hans som man skulle tro hadde ganske lik fotballfilosofi og vært med på det regimet som sørget for slitasje innad i gruppa. Så får Stellini fyken og så er det annen i trenerteamet som får sjansen i Ryan Mason. Tipper fysioen får sjansen i siste tre kampene da Mason får fyken. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Spurs nye manager kommer fra The Threble med Celtic i Skottland . Hans nye klubb har vunnet 4 trofeer i England de siste 30 årene. 

Håper den tørken fortsetter og at grekeren føyer seg inn i rekken av managere vi i Arsenal setter pris på 😁

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jeg håper han blir og går gratis (kanskje til oss?) neste sesong. Årets Tottenham er for ræva til å vinne noe selv med Kane og det hadde vært fint om de gikk glipp av en milliard.

Nå skal det sies at jeg føler meg trygg på at de skusler bort de eventuelle penga på noe ræl. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...