Gunners68 Posted April 9 Report Share Posted April 9 51 minutes ago, Tony said: Et velfortjent , sjeldent , trofé til Kane . Han burde ha fått det for lenge siden. Han har det i seg Kane og han trenger sikkert ikke å anstrenge seg mye for å forsvare tildelingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 15 Report Share Posted April 15 Gratulerer Spursy med nok en sterk prestasjon på hjemmebane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15 Report Share Posted April 15 Nærmer seg vel den berømte dagen nå 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 16 Report Share Posted April 16 Richarlison scoret igjen, og scoringen ble avblåst for offside igjen. Han er faktisk ikke så dum som noen skal ha det til. Denne gangen tok han ikke av skjorta og unngikk derfor gult kort. Gutten har altså evne til å lære. Det hadde jeg ikke trodd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23 Report Share Posted April 23 Underholdene å se tottene ligge under 0-3 etter 9 min iallfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23 Report Share Posted April 23 Just now, Marius- said: Underholdene å se tottene ligge under 0-3 etter 9 min iallfall De kan se langt etter CL. Good riddamce. Personlig ønsker jeg meg Kane i sommergave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 23 Report Share Posted April 23 Deilig pasning av Willock til 4-0. Og nå er det 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23 Report Share Posted April 23 Hahaha. 5-0 før 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 23 Report Share Posted April 23 1 minute ago, Marius- said: Hahaha. 5-0 før 20 St Totteringhams day ødela mentaliteten i laget der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23 Report Share Posted April 23 Vi får vel ikke noen walkover borte mot Newcastle vi heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23 Report Share Posted April 23 13 minutes ago, Gunners68 said: Vi får vel ikke noen walkover borte mot Newcastle vi heller. Det er ingen som sier, men tvilsomt vi er like ræva som dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 24 Report Share Posted April 24 Chelsea har fått så mye negativ omtale, så Tottenham tenkte: hey, we're Tottenham, we should be even worse. https://www.vg.no/sport/fotball/i/on87oR/tottenham-sparker-manageren-igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted April 25 Report Share Posted April 25 Tottenham valgte en god løsning. Erstatte Conte med assistenten hans som man skulle tro hadde ganske lik fotballfilosofi og vært med på det regimet som sørget for slitasje innad i gruppa. Så får Stellini fyken og så er det annen i trenerteamet som får sjansen i Ryan Mason. Tipper fysioen får sjansen i siste tre kampene da Mason får fyken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 30 Report Share Posted April 30 Det ut til å bli nok en fest forestilling fra Spursy. Fansen begynner å forlate Anfield etter 15 minutter 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 30 Report Share Posted April 30 1 hour ago, Gunners68 said: Det ut til å bli nok en fest forestilling fra Spursy. Fansen begynner å forlate Anfield etter 15 minutter 😁 Slutten var Tottenham verdig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 30 Report Share Posted April 30 1 minute ago, Tapapa said: Slutten var Tottenham verdig! De hadde nesten fortjent et poeng i dag . Men, bare nesten 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 13 Report Share Posted May 13 Takk til vår gamle venn Emery for flott lørdagsunderholdning 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 6 Report Share Posted June 6 Spurs nye manager kommer fra The Threble med Celtic i Skottland . Hans nye klubb har vunnet 4 trofeer i England de siste 30 årene. Håper den tørken fortsetter og at grekeren føyer seg inn i rekken av managere vi i Arsenal setter pris på 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 7 Report Share Posted June 7 Tottenham linkes til Maguire i dag😂😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted June 10 Report Share Posted June 10 On 6/7/2023 at 8:33 PM, Verminator5 said: Tottenham linkes til Maguire i dag😂😂😂 Hahaha.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 19 Report Share Posted July 19 https://www.facebook.com/reel/281034357809513?s=yWDuG2&fs=e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 10 Report Share Posted August 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 10 Report Share Posted August 10 Jeg håper han blir og går gratis (kanskje til oss?) neste sesong. Årets Tottenham er for ræva til å vinne noe selv med Kane og det hadde vært fint om de gikk glipp av en milliard. Nå skal det sies at jeg føler meg trygg på at de skusler bort de eventuelle penga på noe ræl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 10 Report Share Posted August 10 De har nå en manager som tenker litt lenger enn neste sesong. Derfor blir de nok styrket på sikt med så mye penger. Umiddelbart blir de selvsagt svekket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 10 Report Share Posted August 10 Kane blir sikkert værende. Han er verdens minst ambisiøse spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts