Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

16 minutes ago, Marius- said:

Hadde vært litt muggen selv med en slik avgjørelse for å si det sånn. Det sagt var det selvsagt festlig! Glad jeg ikke bare skrudde av men fikk sett hele oppstyret. 

Det er en marginal avgjørelse, men ser korrekt ut.

Link to comment
Share on other sites

Si hva dere vil om Conte, men mannen har faktisk litt selvinnsikt: “I want to see a repeat of penalties in the Premier League ... I think they create a big damage. I would like to see if this type of decision made with a top team in an important game.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Si hva dere vil om Conte, men mannen har faktisk litt selvinnsikt: “I want to see a repeat of penalties in the Premier League ... I think they create a big damage. I would like to see if this type of decision made with a top team in an important game.

Jepp, kudos for den selvinnsikten 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Bekkern said:

Kolasinac må ønske Spurs videre, utrolig sjanse han brenner.

Og Guendouzi spiller vekk ballen som sørger for 2-1 til Tottene.

Sjansene i dag tilsa at Marseille var det bedre laget, men Tottenham er som oftest det mest dødelige. Scoret 2 mål på knapt 1 stor sjanse.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Syntes han datt veldig lett

Det er mulig, men det var en dytt. Gjør du det i eget felt, fortjener du å bli straffet for det. Er latterlig unødvendig når han i tillegg hadde ham i dårlig vinkel for skudd og holdt følge med ham.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marius- said:

Syntes han datt veldig lett

Vi har fått straffespark for mindre.

Det som er greia er at VAR aldri går inn i situasjoner som det der og overstyrer dommeren. Har dommeren dømt så lar de den stå.

De sier aldri til dommeren, hei gå og sjekk den straffen du ga den er faen meg billig.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Stefanb said:

Han derre Sessegnon faller ekstremt lett skal sies.

Faller lett, men dytt i ryggen dømmes jo på nesten uansett hvor lett spillere faller. Andre fallet hans blir han dytta med to strake armer i tillegg. 

Dog digg at Dier driter seg ut. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Liverpool er ekstremt rotete i forsvar. 

Ekstremt rotete er passende.

Nå skal det sies at de har knapt nok kunne stille samme forsvar i en eneste sammenhengende kamp, men allikevel er det fortsatt ekstremt rotete 😂

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Ekstremt rotete er passende.

Nå skal det sies at de har knapt nok kunne stille samme forsvar i en eneste sammenhengende kamp, men allikevel er det fortsatt ekstremt rotete 😂

De minner meg litt om forsvaret vi hadde under Wenger de siste åra og Emery. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Simbad said:

De minner meg litt om forsvaret vi hadde under Wenger de siste åra og Emery. 

Aaah. Hvem lengter vel ikke etter en høyreback uten snev av defensiv intelligens i Bellerin, en overforbi aggressiv Mustafi med timing på utrusninger som meg etter 34 øl og En greker med teknikk som en gammel sveiser som makker i Sokratis. Og en firkantig bodybuilder fra Bosnia på venstreback ❤️

 

Helt egentlig var Sokratis ok til tider når han hadde noen stabile ved siden av. 

Bellerin ble avslørt når han mistet farta etter langtidskade og var vel mer fokusert på å være veganer og moteløve.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Pirès#7 said:

Aaah. Hvem lengter vel ikke etter en høyreback uten snev av defensiv intelligens i Bellerin, en overforbi aggressiv Mustafi med timing på utrusninger som meg etter 34 øl og En greker med teknikk som en gammel sveiser som makker i Sokratis. Og en firkantig bodybuilder fra Bosnia på venstreback ❤️

 

Helt egentlig var Sokratis ok til tider når han hadde noen stabile ved siden av. 

Bellerin ble avslørt når han mistet farta etter langtidskade og var vel mer fokusert på å være veganer og moteløve.

Var det rart man havnet i foster stilling med disse spillerne. De glimtet til , men tabber var det mest av. De er alle ute av Arsenal, i dag leder vi PL da vi har erstattet daukjøttet med langt bedre spillere. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Pirès#7 said:

Aaah. Hvem lengter vel ikke etter en høyreback uten snev av defensiv intelligens i Bellerin, en overforbi aggressiv Mustafi med timing på utrusninger som meg etter 34 øl og En greker med teknikk som en gammel sveiser som makker i Sokratis. Og en firkantig bodybuilder fra Bosnia på venstreback ❤️

 

Helt egentlig var Sokratis ok til tider når han hadde noen stabile ved siden av. 

Bellerin ble avslørt når han mistet farta etter langtidskade og var vel mer fokusert på å være veganer og moteløve.

Sokratis var for meg en god stopper. Ekstrem fart og generelt sett god, men han hadde faen meg de verste partnerne i forsvar..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...