Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noe som egentlig er ganske interessant fra denne kampen, er at Southampton hadde 24 avslutninger(9 på mål) mot Tottenes 8(3 på mål). Southampton hadde flere avslutninger på mål enn Tottene hadde avslutninger totalt.(Fbref) 

Etter at vi vant 3-0 hjemme mot Soton har de vært i veldig god form og kun tapt én kamp(borte mot Wolves). Vi får håpe de ikke er i like god form(eller at vi er i kjempeform) når vi møter dem 16. april. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Stefanb said:

Ligger under 2-0 mot Wolves på hjemmebane. Deilig!

Wolves spillerne var irriterte etter feiringene våre på torsdag. Ser ut til at de tok ut denne frustrasjonen på Tottenham :D 

Jeg regner med de ikke feiret i det hele tatt, med tanke på kommentarene derfra etter vår seier? 😏

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
19 minutes ago, Verminator5 said:

Mange her på forumet har vært irritert for at klubben ikke hentet inn Conte. Han har hatt både oppturer og nedturer i Tottenham. I dag ber han praktisk talt om å få sparken. 

 

Antonio Conte on Tottenham's 'unacceptable' run: 'Club will have to assess me' | Football News | Sky Sports

Jeg håper han får ønsket sitt oppfylt, etter sommeren når han har handlet som gal først. 

Link to comment
Share on other sites

En ting er vel om man ansettes, og loves i samme omgang x ant kr i kommende vinduer. Så trekker klubben dette, slik at man setter manageren i en håpløs situasjon. 
Når det er sagt, har jeg aldri ropt på conte selv. Det skriker ikke noe annet enn en korttidsplan når han er ved roret. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Tony said:

Da fortsetter trofeskapet til tottenham å samle støv et år til.🤣🤣🤣🤣

Skulle gjerne hatt de med noen runder til. Tottenham har et særdeles lett kampprogram igjen sammenlignet med oss og United. De har vell bare United og Liverpool igjen av topplagene. Kommer de inn en god periode kan de bli skumle om topp 4. 

Men ser ut som de er alt for ustabile. Desto enda mer irriterende at de slo city. Der hadde jeg krysset av 0 poeng

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...