Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tror dere at Mourinho kommer til å gnåle om at Tottenham hadde vunnet, hvis han ikke hadde blitt sparka? 

Når det er sagt, så er det særdeles snodig at et lag sparker manageren rett før en cup-finale. 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Tapapa said:

Tror dere at Mourinho kommer til å gnåle om at Tottenham hadde vunnet, hvis han ikke hadde blitt sparka? 

Når det er sagt, så er det særdeles snodig at et lag sparker manageren rett før en cup-finale. 

Det er vel kun Spurs som gjør det 🙂 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

I dagens Arsenal verden der det meste går til h*****e så får man glede seg over at naboen i dag tapte 3-1 mot Leeds og nå i realiteten nå kan glemme CL. 

Kult. Nå håper jeg ikke City roter bort seriegullet til deres ufyselige byrivaler. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er West Ham i ledelsen med 7 min igjen av kampen. Der røyk sjansen for EL neste sesong. Da er det eneste å spille for i siste runde æren, mulig St. Totteringhams day og Conference League. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Simbad said:

Da er West Ham i ledelsen med 7 min igjen av kampen. Der røyk sjansen for EL neste sesong. Da er det eneste å spille for i siste runde æren, mulig St. Totteringhams day og Conference League. 

St.Totteringsday er absolutt innenfor rekkevidde, men spørs om ikke Conference League er mer straff enn belønning?

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen har vært full pakket med nedturer. Mister ikke nattesøvnen om vi lar Spurs få en sesong i Conference League. Nå har vi spilt CL i mange år. Så har vi blitt nedgradert til EL. Et sted går grensen for hvor langt ned vi skal synke. Da tar jeg heller en sesong hvor vi fult og helt skal konsentrere oss om PL. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piscator said:

St.Totteringsday er absolutt innenfor rekkevidde, men spørs om ikke Conference League er mer straff enn belønning?

Tja, kommer vel an på om man tar Conference League som eneste måte å komme seg til Europa League eller om man bruker det for å gi reserver og unggutter en ekstra plattform å få erfaring/minutter på. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Enig med Simbad. Hvis Conference cup brukes for å gi reserver og unggutter matching så har den en verdi. Hvis den turneringen derimot blir spilt med førstelaget og dermed øker belastningen på de spillerne, da ser jeg mer på den som en straff. 

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Verminator5 said:

Det ryktes at Tottene prøver å hente inn Roberto Martinez til den ledige managerjobben. Jeg mister ikke nattesøvnen, om den ansettelsen går i boks. 

Jeg mister aldri nattesøvnen uansett 🙂

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...