Ben Elfen Posted August 16, 2022 Report Share Posted August 16, 2022 7 minutes ago, Verminator5 said: Tipper de sa på hhv. tysk og italiensk: «snurrebassen min er større enn din». Begge tok nok feil. Hvordan kan begge ha tatt feil? Har du målt dem og funnet utenat de er like store? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 16, 2022 Report Share Posted August 16, 2022 27 minutes ago, Ben Elfen said: Hvordan kan begge ha tatt feil? Har du målt dem og funnet utenat de er like store? Min antakelse er at de er like mikroskopiske, begge to. Derav slik barnslig oppførsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 16, 2022 Report Share Posted August 16, 2022 1 hour ago, Verminator5 said: Min antakelse er at de er like mikroskopiske, begge to. Derav slik barnslig oppførsel. skjønner, sånn Spydeberg greie altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 On 8/14/2022 at 8:02 PM, Stefanb said: VAR og PL's dommerstab fortsetter å være snille med Tottenham. Conte har kanskje gitt de litt ekstra cash for å se litt bort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 Mike Dean gjorde mye rart som dommer på banen. Men , han roter det jævlig til med VAR også. De kan sitte og se på bilder fra alle mulige vinkler og like fullt så blir det gale avgjørelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 (edited) 1 hour ago, Verminator5 said: Det gav null mening å stoppe spillet for å se på den situasjonen uten å gi gi frispark til Chelsea og rødt til Romero. Det er usportslig oppførsel og på lik linje med å spytte på noen(som gir direkte rødt kort). Edit: Men Mike Dean er sannsynligvis tilbake igjen som VAR allerede i runde 4. PGMOL burde bli etterforsket. Edited August 17, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 14 minutes ago, Simbad said: Det gav null mening å stoppe spillet for å se på den situasjonen uten å gi gi frispark til Chelsea og rødt til Romero. Det er usportslig oppførsel og på lik linje med å spytte på noen(som gir direkte rødt kort). Edit: Men Mike Dean er sannsynligvis tilbake igjen som VAR allerede i runde 4. PGMOL burde bli etterforsket. Hvilken situasjon? Har du video?:P (Jeg så ikke kampen så aner ikke hva det er snakk om) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 (edited) 47 minutes ago, elx said: Hvilken situasjon? Har du video?:P (Jeg så ikke kampen så aner ikke hva det er snakk om) Edited August 17, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 Håpløst av VAR som nevnt tidligere. Ser Dean er droppa neste runde i var bua. Er nok tilbake neste uke, mer konsekvenser blir det ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 17, 2022 Report Share Posted August 17, 2022 3 hours ago, Marius- said: Håpløst av VAR som nevnt tidligere. Ser Dean er droppa neste runde i var bua. Er nok tilbake neste uke, mer konsekvenser blir det ikke. Jepp. Virkelig merkelig at han kan være såpass ujevn at han faktisk gjør riktige avgjørelser på VAR i første kampen mellom oss og Palace, for deretter å være helt på bærtur i neste kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 18, 2022 Report Share Posted August 18, 2022 On 8/17/2022 at 6:59 PM, Simbad said: Ah, det var den ja, den så jeg... Faen meg helt håpløst.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 18, 2022 Report Share Posted August 18, 2022 Få lag som har hatt like mye dommerhjelp som det Tottenham har hatt de siste 4-5 årene. Billige straffespark, stygge taklinger som ikke resulterer i røde kort, VAR avgjørelser som aldri går mot de etc. Drittklubb And Teddy is still a cunt. Måtte sies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 19, 2022 Report Share Posted August 19, 2022 23 hours ago, Stefanb said: Få lag som har hatt like mye dommerhjelp som det Tottenham har hatt de siste 4-5 årene. Billige straffespark, stygge taklinger som ikke resulterer i røde kort, VAR avgjørelser som aldri går mot de etc. Drittklubb And Teddy is still a cunt. Måtte sies. Og fortsatt vinner de ikke en dritt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 Tottene med sin første avslutning på mål etter 44 minutter spilt. Dessverre vinner de sikkert denne kampen 1-0 eller noe pga at Wolves ikke er kliniske nok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 3 minutes ago, Simbad said: Tottene med sin første avslutning på mål etter 44 minutter spilt. Dessverre vinner de sikkert denne kampen 1-0 eller noe pga at Wolves ikke er kliniske nok.. Jeg vedder på at de får et billig straffespark etter en dive fra Son/Kane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 5 minutes ago, Stefanb said: Jeg vedder på at de får et billig straffespark etter en dive fra Son/Kane. Hadde ikke forundra meg. Hadde ikke forundra meg om det dukket opp bevis for at dommerne i PL er kjøpt og betalt heller for den saks skyld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 Der kom selvfølgelig målet til Tottene.. Kane scorer på en corner.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 6 minutes ago, Simbad said: Der kom selvfølgelig målet til Tottene.. Kane scorer på en corner.. De har dog vært veldig mye bedre i andre omgangen. 1 i stolpen, 1 i tverrliggeren. De er ekstremt endimensjonelle. Det er kun nesten å lempe opp ballen i perioder og håpe at Kane eller Son gjør noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 13 minutes ago, Stefanb said: De har dog vært veldig mye bedre i andre omgangen. 1 i stolpen, 1 i tverrliggeren. De er ekstremt endimensjonelle. Det er kun nesten å lempe opp ballen i perioder og håpe at Kane eller Son gjør noe. Joda, men hvis Wolves hadde vært noenlunde kliniske, hadde de ledet denne kampen med to eller flere mål.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted September 17, 2022 Report Share Posted September 17, 2022 Er lett å skape sjanser på Spurvene så er bare å kjøre på om 2 uker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 17, 2022 Report Share Posted September 17, 2022 27 minutes ago, sas2002 said: Er lett å skape sjanser på Spurvene så er bare å kjøre på om 2 uker. Men de er kanskje ligaens beste kontringslag, så vi må være veldig forsiktige med tanke på å miste ballen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 Kane med nok et straffemål etter et svalestup. Tottenham spiller trolig verdens kjipeste fotball. Helt sjukt å se på hvor ekstremt dårlige de er, men allikevel plukker de poeng.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 15, 2022 Report Share Posted October 15, 2022 3 minutes ago, Stefanb said: Kane med nok et straffemål etter et svalestup. Tottenham spiller trolig verdens kjipeste fotball. Helt sjukt å se på hvor ekstremt dårlige de er, men allikevel plukker de poeng.. Er det noe rart. Får de ikke et spille mål , så får Harry en straffe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 https://vm.tiktok.com/ZMFrmM247/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 Nok en feig og flat forestilling av Contes Tottenham i kveld. Jeg fatter ikke hva Levy ser i Conte. Måtte han fortsette lenge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts