Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

David Ornstein @bbcsport_david 1h

Tottenham working on deal to sign Soldado from Valencia. Not all details agreed but talks progressing well & Spurs expect to complete #thfc

Lloris

Walker - Kaboul - Vertonghen - Ekotto

Sandro - Paulinho

Lennon - Dembele - Bale

Soldado

-----------------------

Sterkere lag enn oss? Jeg vil påstå det ja. Eneste jeg ser de sliter litt med er offensiv midtbane. Dembele har fantastisk teknikk og kan være en jævel å holde kontroll på, men sluttproduktet hans er ikke allverden.

Dog.. så kan det hende de dytter inn Bale bak Soldado og bruker nysigneringen Chadli på kanten.

Uansett: Hvis de beholder Bale og vi gjør absolutt nada på overgangsfronten så er det nok neppe vi som trekker det lengste strået såfremt ikke Spurs sliter med skader på sentrale spillere og spillere som Soldado, Paulinho og Chadli virkelig ikke får det til i PL.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham er alltid bedre enn Arsenal på papiret i månedskiftet juli/august.

Godt poeng, men hvis det ikke kommer inn nytt blod på Emirates før 1.september så ser det virkelig mørkt ut. I fjor hadde vi en normal skadesituasjon og det er ikke akkurat normen i AFC. Er vi uheldige med skader neste sesong kan vi få kjørt oss. På den andre siden så er det jo usikkert om de nye gutta til tottene slår til.
Link to comment
Share on other sites

Syntes også i fjor at første elleveren til Spurs var bedre enn Arsenals, og vi kan nok driste oss til å påstå det samme også i år. Likevel tror jeg vi ender opp over de - som normalt. Villas Boas bør denne sesongen få på plass sin spillestil for fullt, og jeg tror de blir farligere for hvert år som går. Så med mindre vi snart begynner å bruke litt penger, tror jeg de innen to-tre sesonger er foran oss på tabellen. Det kan vi faen ikke tillate.

Link to comment
Share on other sites

Nå hadde Tottenham uflaks med skader på sentrale spillere som Kaboul, Ekotto og Sandro også, men deres største svakhet i fjor var spissplassen. Hvis Soldado bøtter inn med mål som i Valencia så er det fort 10 ekstra poeng vil jeg påstå.

 

Samtidig så skal vi ha ekstremt flaks med både skader og form på enkeltspillere som Cazorla, Giroud, Walcott og Podolski som vi hadde forrige sesong. Hvis Arteta, Cazorla og f.eks. Walcott blir ute i lengre perioder så tror jeg vi kommer til å gå på en smell av enorme proposjoner. For å ikke snakke om at Cazorla trolig kommer til å lide av "second season syndrome" etter å ha spilt sin beste sesong av karrieren så langt.

Link to comment
Share on other sites

Om bale blir solgt så går alt greit. Men om de beholder Bale, så vedder jeg på at vi er fucked. Om vi ikke forsterker vel og merke.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Om bale blir solgt så går alt greit. Men om de beholder Bale, så vedder jeg på at vi er fucked. Om vi ikke forsterker vel og merke.

 

Med de spillerene de har kjøpt inn så langt er de kollektivt styrket. En spiss har de manglet i alle år og med Soldado på topp (hvis han spiller som i Valencia) så har de trolig en av ligaens beste spisser.

 

Hvis de også får inn en skikkelig offensiv midtbane så blir de fort meget farlige. Totalt sett med Bale på laget er de et langt bedre lag enn oss. Uten Bale er de hakket ovenfor oss. Sett at vi ikke får inn forsterkninger selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...