Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Det som gleder meg mest var det svake spillet til lillesøstrene. En megatabbe og ett selvmål var det de klarte å oppnå i målprotokollen. Dette tiltross for at Bale og Defoe var tilbake :)

Burde hatt 0 poeng i går, Wigan var sterkere og Tottenham var elendige, Bale var ikke tilstedeværende bortsett fra når han knotta inn en tabbe og Dembele haltet av før pause, førstetouchen til Defoe satt ikke og Vertonghen viste svakhetene sine i lufta mot Kone(som ikke er en luftens baron). Naughton og Walker viste som vanlig mangel på spilleforståelse. Huddlestone var relativt god, Dempsey viste absolutt ingenting, Lennon var rask, men ikke produktiv mot et Wigan som lå lavt. Lloris og tull fra Wigan reddet kampen deres.

 

Tipper de slår Soton og gjenvinner selvtilliten desverre, to utvisninger(Unggutten Shaw er vel bedre enn Fox uansett, men Ramirez vil bli savnet) og slett spill mot WBA gjør de nok til en enkel motstander for Spurs, de har jo heller ingenting å spille for. Er Chelsea-kampen som blir interessant, Stoke borte som må ha poeng kan også bli vanskelig før de avslutter mot et Sunderland som har fått en ny giv. Spurs har ikke et enkelt kampprogram igjen.

Link to comment
Share on other sites

Typisk den forpulte uflaksen min. Kommer hjem, skrur på tven akkurat i tide til å se en alvlignende skapning score for Tott :ohno:

 

...men jeg er fortsatt overbevist om at de kun klarer femteplass i år også.

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hentet fra tottenhamsvenner visstnok(Aldri vært innom siden selv, innholdet her forklarer vel hvorfor)

'Helt siden de flyttet til Nord-London og noen år senere snøt og betalte seg inn i Englands first division i 1919 har Arsenal eneste grunnlag for eksistens vært å plage folk som driver med fotball.

 

Alt er bedre uten Arsenal. Fotball er mer interessant. London ville vært vakrere uten. Den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt vet at tullete idrett som håndball og synkronsvømming finnes er at det er idretter uten Arsenal.

 

De har monopol på flax og eier betydningen av "stang inn". Jeg er sikker på at de en dag kommer til å reise en stang foran inngangen til stadion som symbol på alle marginene de alltid har hatt gleden av.

 

Men så må jo alt dette ta slutt en gang, da. Det må på en måte stoppe. Det er rett og slett en "expiration date" for evnen til å gripe en ligaplass over Tottenham. Denne sesongen har de så langt ikke kunnet feire St. Totterings Day. La det forbli slik!

 

100 år etter at Arsenal flyttet til Nord-London. Hadde det ikke vært fantatstisk at 2013 er året der Tottenham rett og slett bare har en avgjørende margin på sin side og forviser Arsenal til plassen under?'

Link to comment
Share on other sites

Var inne der i går og så samme innlegget. Hadde tenkt til å poste det, men så skjønte jeg at vi hadde et alvorlig tilfelle av sjalusi, misunnelse og kanskje litt psykiske problemer. Følte det var best å ikke kommentere det. :)

Link to comment
Share on other sites

artig innlegg. Og ikke så rent lite ironisk siden det er Tottenhams stang-inn denne sesongen (Bale at the end - fortjent eller ufortjent) som i det hele tatt gjør at de fortsatt har mulighet til en CL-plass. Og Lucky Arsenal som begrep er jo dødt og begravet - for alltid!? Det har de siste åtte årene sørget for! ;)

 

ellers er det jo yids'ens historieløshet like morsom hver gang. På den tiden det her diskuteres var jo ikke Tottenham en gang en del av London! ;)

Link to comment
Share on other sites

LOL!

 

Er vanskelig for Bale å bære et lag så mye som det han har gjort denne sesongen, men jaggu faen var han nære. Heldigvis hadde de ikke nok kvalitet utenom Bale. Håper ei heller de får det.

 

Uansett: Gratulerer med dagen folkens! St. Totteringham's day! Den måtte jo komme i år også!

Link to comment
Share on other sites

La oss være litt snille på en dag som dette. Gratulerer Totter, dere satte ny poengrekord i PL. Hele 72 poeng ble det og jeg forstår dere veldig godt hvis dere slår dere løs med en gedigen fest i natt.

 

For oss var det jo ikke noe spesielt ned denne dagen. Vi kommer jo alltid til CL og vi ender alltid foran dere. Så atter en gang naboer, gratulerer så mye med dagen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestemt meg for å være grei mot lillebror i Nord-London. De har jo satt en ny poengrekord for dem i PL. Jeg tror en av deres spillere også satte en ny PL rekord i dag.

 

Bale tore into the penalty area on to Tom Huddlestone's through ball and felt Sebastian Larsson's arm in his back. He went down but Marriner ruled that Bale had dived. For the fifth time this season, and the fourth in the league, the triple player of the year saw yellow for simulation.

 

Fem gule kort for filming, det må da være en rekord som står seg i årtiere? Gratulerer Totter og gratulerer Bale!

Link to comment
Share on other sites

BALE-NOT-A-DIVE.gif

 

Går ann å være litt objektiv Tapapa. Er rimelig soleklart at det er mer enn en liten arm på skulderen.

 

Måten han ruller på i etterkant derimot er priceless.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...