Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Det kan også gå Verm. Men hvor kjent er Podolski med den rollen?

 

Den rollen han har spilt mest i sin karriere på klubblag og den rollen hvor han skjøt fart i karrieren igjen etter han kom tilbake til Köln.

 

Så vil tippe han er forholdsvis vant til den posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Bale er en diver av dimensjoner.

 

Ellers er jeg redd for hvor gode Spurs kan bli hvis de beholder Bale i et par sesonger til (eller mer) da han generelt sett er en spiller med det lille ekstra. Tottene mangler egentlig bare en klassespiss fra å ha et meget godt lag. Grunnstammen med Lloris, Walker, Dawson/Kaboul/Vertonghen og Ekotto er veldig bra. Samt midtbanen med Dembele, Sandro og Bale. Lennon, Sigurdsson, Dempsey og Holtby er alle gode spillere og bortsett fra Dempsey så har alle et potensiale til å bli enda bedre.

 

Særlig de i fet skrift er spillere jeg gjerne skulle sett i Arsenal drakt. Aldri før har Tottenham hatt så mange spillere jeg kunne tenkt meg til Arsenal. Et tegn på at lillebror for alvor ypper seg.

Link to comment
Share on other sites

Da gir Liverpool Arsenal en hjelpende hånd. Tatt i betraktning at Chelsea skal møte Tottenham, så ser det ganske mulig ut å få cl-plass. Eneste minuset nå, er at mye er opp til Arsenal selv...

 

Takk til Pool!

 

Ellers er det stort problemet at vi må avgjøre dette selv. Lukter jo trøbbel lang vei...

Link to comment
Share on other sites

 

Ellers er det stort problemet at vi må avgjøre dette selv. Lukter jo trøbbel lang vei...

 

Tipper yidsen føler det på akkurat samme måte om eget lag. Og dette er jo fortsatt i deres hender, ikke våre.

 

Ellers var det en perfekt fotballsøndag. Chelski ut i omkamp, og tottene søler bort 3 særdeles viktige poeng. Nedturen kan begynne!

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

Bale hotspur blir ordinære Tottenham uten Bale...Djizzes for en forestilling, og Gallas og Ade....ord kan ikke forklare hvor dårlige de er i dag. Håper de vinner på straffer eller noe, slitne etter 120 pluss og flere kamper. Kan ikke bli bedre. Are you tottenham are you tottenham are you tottenham in disguise

Link to comment
Share on other sites

Borteregelen er grei den, dog mener jeg den ikke bør gjelde i ekstraomgangene, da det ene laget får 30+ min på seg...

 

 

men Gallas er så klein bak i forsvaret at Inter putter et par til :)

Edited by Legend14
Link to comment
Share on other sites

Borteregelen er grei den, dog mener jeg den ikke bør gjelde i ekstraomgangene, da det ene laget får 30+ min på seg...

 

 

men Gallas er så klein bak i forsvaret at Inter putter et par til :)

 

Er akkurat det jeg tenkte på altså. I ekstraomgangene så burde ikke bortemålsregelen gjelde. Burde nok ha spesifisert litt bedre :P

Link to comment
Share on other sites

kanskje det er gunstig for oss at tottenham får et tøffere program utover våren. Deres tynne stall skal få kjørt seg. Samtidig er det vanskelig å glede seg over spurs går videre. Og det er typisk at de går videre på bortemål, mens Arsenal ryker ut på den samme regelen. Og jeg må understreke at dette ikke bare har med flaks å gjøre. For meg er dette nok et prov på hvor dårlige taktiske Arsenal er (og har vært) under Wenger sammenliknet med rivalene.

Link to comment
Share on other sites

Tja. Det mest typiske for Tottene, er vel å ikke være med i Europa i det hele tatt.

 

Jo, det kan så være. Men det er jo litt typisk at når de først karrer seg ut i europa, så klarer de ihvertfall å få marginene på sin side.De kjenner med andre ord sin besøkelsestid på en helt annen måte enn Arsenal. Hvor mange ganger har ikke Arsenal nå røket ut på bortemål, og/eller med minst mulig margin opp gjennom årene under Wengers regime. Dette er regelen snarere enn unntaket for Arsenal. Det var det jeg ønsket å poengtere. Det er bedre å kvalifisere seg en gang og benytte anledningen når den er der, og vinne, enn å kvalifisere seg hvert år for så å snuble på målstreken hver j***** gang. Det virker så forbasket bortkastet. At det har vært økonomisk lønnsomt er egentlig en mager trøst, særlig for fans som er sulteforet på suksess.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...